مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی

BIN-3127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی محصولی خاص با رنگ های شاد است که باعث شده تا مناسب برای تمام سنین باشد. این کالا طرحی برگرفته از توپ بسکتبال دارد که در داخل ان از رنگ های نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، قرمز ، سفید و قهوه ای استفاده شده است. هم چنین خطوط جدا کننده این رنگ ها هم مشکی رنگ است که فوق العاده با کیفیت بوده و باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. بخش تکیه گاه این محصول هم به گونه ای ساخته شده که فرد به راحتی می تواند به ان تکیه داده و به استراحت بپردازد. هم چنین بخش نشیمنگاه این مبل شنی هم ساختاری نرم و لطیف دارد که با هر بار نشستن بر روی ان مواد داخلی این محصول جا به جا شده و شکل کامل تری به خود می گیرند. در ارتباط با جنس این محصول هم باید گفت که ساخته شده از نوع پلی استر بوده و فوق العاده با دوام است که به سادگی اسیب نخواهد دید. شما می توانید از این کالا در داخل منزل ، اتاق خواب ، محیط کار و یا هر مکان دیگری به سادگی استفاده کرده و لذت ببرید. هم اکنون می توانید این مبل شنی را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی

اگر شما هم یکی از طرفداران محصولات ورزشی هستید و قصد خرید یک بین بگ حرفه ای با نقش و طرحی ورزشی را دارید پیشنهاد می کنیممبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی را حتما مشاهده کنید. این کالا ظاهری فوق العاده زیبا و جذاب داشته و به صورت فوق العاده شکیل طراحی گردیده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها یاری کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با نوع ساخت این مبل شنی باید گفت که این کالا ظاهری گرد دارد. شما پس از قرار دادن ان در مکان مورد نظر می توانید به سادگی از این محصول استفاده نمایید. این کالا از چند رنگ فوق العاده شاد و زیبا طراحی شده است. پیش از اشاره به رنگ های این محصول باید درباره نوع قرار گیری و طراحی کلی این محصول صحبت کنیم. این مبل شنی ظاهری برگرفته از توپ بسکتبال دارد. این بدین معناست که رویه اصلی این کالا دقیقا همان شکل را به خود می بیند که یک توپ بسکتبال واقعی دارد. خطوط مشکی رنگی بر روی این محصول و با ضخامت عالی و مناسب نقش بسته است که این خطوط این محصول را به چند بخش مختلف تقسیم می کند. هر یک از این بخش ها رنگ مختلفی را داراست که اگر بخواهیم به هر یک از ان ها اشاره کنیم باید گفت که شامل رنگ های ابی ، خاکستری ، سفید ، سبز ، زرد ، نارنجی و قرمز می شود. بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی شده است که با نشستن بر روی ان پس از چندین مرتبه مواد داخلی این کالا بیشتر نشست کرده و نرم تر می شود. هم چنین تکیه گاه این کالا هم به گونه ای هست که بتوانید به ان تکیه داده و به ساتراحت بپردازید. رنگ های شاد و طراحی نوین این محصول باعث شده تا به سادگی مشتریان را ترغیب به خرید کند.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات خوب و ماندگار این محصول هم باید به بدنه پلی استر این کالا اشاره کرد که به گونه ای طراحی شده تا شما در هر مکانی بتوانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این کالا مواد داخلی از جنس فیبر را دارا می باشد که فوق العاده با کیفیت بوده و نرم و لطیف است. قابل ذکر است که این کالا در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین در اب و هوای مختلف هم هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

طول این مبل شنی 100 سانتی متر ، عرض ان 55 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 80 سانتی متر است. تمام این ابعاد به صورت استاندارد طراحی و تولید گردیده است. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را هم به سادگی بر روی خود تحمل کند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول هم وزن ان است که تنها 6 کیلو گرم بوده و بسیار سبک می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی معمولا نیاز به راه اندازی ندارند و در بدو خرید شما به صورت اماده به شما عرضه می گردند. در خصوص این کالا هم باید به این نکته اشاره کرد که شما پس از خرید این محصول باید ان را در مکانی که قصد استفاده از این مبل شنی را دارید قرار داده و سپس بر روی ان بنشینید. پس از هر بار نشستن شما بر روی این کالا شکل کامل تری به خود گرفته و بخش نشیمنگاه این محصول هم بیشتر فرو می رود. هم چنین شما می توانید به سادگی محتویات داخلی این کالا را جا به جا کرده و به بهترین شکل ممکن ان ها را قرار دهید. نکته دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که باید سعی کنید از پریدن بر روی این کالا جدا خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند. در مقابل باید از ضربه زدن و پرت کردن این کالا هم اجتناب کنید تا دچار افت کیفیت نشود.

جمع بندی

مبل شنی طرح توپ بسکتبال رنگی محصولی خاص و با دوام است که به زیبایی هر چه تمام تر و با استفاده از رنگ های شاد تولید و روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به راحتی محتویات داخلی ان را جا به جا کرده و شکل دلخواه خود را به ان ببخشید. هم چنین این محصول فوق العاده سبک بوده و تحمل وزن بالایی را هم دارد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 55 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه چندین رنگ شاد
جنس بدنهپلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...