مبل شنی طرح توپ نوجوان

45667 wenzel

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
1,800,000
25%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ نوجوان

مبل شنی نوجوان طرح توپ از جدید ترین مبل های شنی تولید شده با طرح ورزشی می باشد. پوسته این مبل شنی ساخته شده از جنس پارچه چرم مصنوعی بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و از قابلیت شستشو بهره مند می باشد. محصولی که توسط یونولیت یا همان فیبر خرد شده تولید شده است که قابلیت شارژ و تعویض را خواهد داشت. یونولیت های درون این محصول به صورت فشرده جای گرفته اند که در صورت دلخواه می توان یونولیت های بیشتری برای گرفتن حالت ثابت در داخل آن اضافه کرد.

این محصول در واقع در سایز های مختلفی نیز تولید شده و می توان در زمان سفارش رنگ مورد نظر را نیز برای تولید سفارش دهید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این نوع مبل قابلیت انعطاف پذیری بالا بوده تا امکان استفاده در اشکال مختلف فراهم باشد . برای خرید مبل شنی نوجوان طرح توپ از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ویژگی ها و مزایای مبل شنی

مبل های شنی تنوع بسیار عالی داشته و خصوصیات بسیار عالی آن ها باعث شده است تا اینچنین محبوبیت زیادی را در میان تمامی مردم در کشور های مختلف داشته باشد ، اما در این بخش قصد داریم دلایل محبوبیت مبل های شنی و ویژگی ها و مزایای آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بیش از پیش با این محصولات دوست داشتنی آشنا شوید . مبل های شنی برخلاف سایر مبل ها وزن بسیار سبکی دارد که به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی آن ها را حمل و جابجا کنید . وزن سبک این مبل شنی به دلیل استفاده از محتوای یونولیتی خرد شده می باشد که باعث شده است تا مبل شنی طرح توپ نوجوان فوق تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

از ویژگی های بسیار خوب مبل شنی می توان به انعطاف بسیار عالی آن ها اشاره کرد . با توجه به اینکه مبل شنی طرح توپ فوق به صورت گرد ساخته شده است شما می توانید آن را در هر جهتی که دوست دارید تغییر داده و بر روی مبل بنشینید . این خصوصیات هیچگاه در مبل های دیگر وجود ندارد . این مبل شنی قابل شست و شو بوده و در صورت نیاز می توانید آن را بشویید ، این در حالی است که مبل های دیگر روکش ثابت داشته و غیر قابل جدا شدن هستند . مبل های شنی قابلیت تعمیر داشته و در صورت نیاز می توانید آن ها را تعمیر کنید . مبل های شنی به مانند مدل فوق دارای طراحی های فانتزی هستند که می توانید با استفاده از آن ها تم و دیزاین اتاق خواب را زیبا تر و جذاب تر کنید .

تنوع جنس مبل شنی

مبل های شنی تنوع بالایی از نظر جنس دارند ، از این رو شاید دوست داشته باشید که مبل شنی خود را از پارچه های مد نظرتان خریداری کنید . مبل شنی توپی با بدنه چرم مصنوعی ساخته شده است که می توانید این مدل را در بدنه های مخملی نیز خریداری کنید . اما پارچه های مبل شنی تنها به این دو ختم نمیشود و شما می توانید به دلخواه مبل های شنی را برای نوجوانان خریداری کنید که از پارچه های دیگری چون چرم طبیعی ، کتان ، جین ، جیر ، خز دار ، پلی استر ، پلی استایرن ، فوم ساخته شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و به نوعی زیبا و شیک هستند .

به عنوان مثال مبل های شنی که از پارچه های مخملی ، جیر و خزدار ساخته می شوند سطوحی بسیار لطیف تر دارند از این رو اگر به دنبال مبلی هستید که سطح نرمی داشته باشد ، محصولاتی را که با این اجناس ساخته شده اند را خریداری کنید . از سوی دیگر مبل های شنی که از پارچه هایی چون پلی استر و پلی استایرن ساخته می شوند به دلیل خاصیت ضد آبی این پارچه ها ، مبل شنی نیز ضد آب خواهد شد ، بنابراین اگر قصد دارید که از مبل های شنی در کنار استخر ها استفاده کنید و یا در محلی زندگی می کنید که بیشتر مواقع هوا بارانی یا شرجی است این مبل ها گزینه مناسبی خواهند بود .

تعمیرات مبل شنی

در بخش قبل اشاره شد که مبل های شنی قابلیت تعمیر شدن دارند ، می توان این موضوع را یکی از ویژگی ها و مزایای بسیار خوب مبل های شنی دانست چرا که در صورت هر گونه آسیب دیدگی بدون اینکه نیاز به دور انداختن مبل شنی باشد و یا اقدام به خرید مبل شنی جدید کنید ، بتوانید آن را تعمیر کرده و به مانند روز اول استفاده کنید . بیشترین نوع آسیب دیدگی در این محصولات پارگی رویه و آستری و همچنین افت مبل شنی است که می توانید با دوخت و دوز رویه یا آستری مبل شنی را تعمیر کنید .

ویژگی بسیار خوبی که مبل های شنی دارند این است که شما دسترسی کامل به هر لایه از مبل را دارید از این رو می توانید رویه یا آستری را خارج کرده و آن را تعمیر و حتی تعویض کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات انجام می دهد که می توانید حتی رویه یا آستری دیگری برای همین مبل سفارش دهید تا تعویض شود . همچنین در صورت افت مبل شنی خود می توانید نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید . شما می توانید محتوای یونولیتی را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و خودتان نیز محصول را شارژ کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی لازم جهت تعمیرات مبل شنی با فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی طرح توپ نوجوان

مبل شنی طرح توپ نوجوان از نمونه مبل های شنی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که به واسطه ابعادی که دارد برای نوجوانان طراحی و تولید شده است . مبل های شنی نسل جدیدی از این محصولات هستند که به واسطه سطوح بسیار نرم و انعطاف پذیری که دارند در دسته مبل های طبی و آرگونومیک قرار دارند ، بنابراین نوجوانان می توانند با خرید مبل شنی طرح توپ ، نشیمنگاهی طبی و نرم را برای خود داشته باشند .

اگر فرزند شما علاوه مند به کتاب خوانی است و یا زمان زیادی را برای تماشای تلویزیون و حتی بازی های رایانه ای سپری می کند ، بهتر است مبل هایی را به مانند مبل شنی استفاده کنند تا فشاری بر روی اندام ها نباشد . طرح توپی محصول نیز به جذابیت مبل افزوده است و می تواند فضای اتاق خواب را بسیار جذاب کند . در ادامه این مطبی قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی طرح توپ نوجوان آشنا کنیم .

طراحی و تولید مبل شنی

مبل های شنی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند . از نظر ابعادی مبل های شنی به سه دسته کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند که نمونه کوچک آن ها برای کودکان و نوجوانان ساحته شده است . اما نمونه های بزرگ تر مبل های شنی برای بزرگسالان طراحی شده و بالغین می توانند از آن ها استفاده کنند. ابعاد مبل شنی بسیار مهم است چرا که نوجوانان بدن و قدی کوچکتر دارند بنابراین مبل های شنی سایز کوچک برای آن ها مناسب تر خواهد بود زیرا پاها آویزان نمی ماند . 

مبل شنی طرح توپ نوجوان از سه لایه ساخته شده است که بیرونی ترین لایه آن پوسته نام دارد ، پوسته یا رویه از جنس پارچه بوده که با برش و دوخت و دوز ساخته شده است . همچنین لایه میانی مبل شنی در واقع آستری می باشد که داخل آن را محتوای شنی پر کرده است . آستری می تواند به شما اجازه دهد تا بدون پخش شدن محتوای شنی پوسته را جدا کنید . قسمت پشت مبل شنی زیپی قرار دارد که با باز کردن آن می توانید پوسته را جدا کنید .

جنس محصول

هر یک از لایه های مبل شنی از جنس متفاوتی ساخته شده است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که جنس محصول می تواند نشان از دوام و کیفیت مبل شنی باشد . برای ساخت بدنه این مبل از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است ، این پارچه یکی از مقاوم ترین و البته شیک ترین پارچه ها می باشد که حتی از آن برای تولید کیف و کفش و برخی از لباس ها نیز استفاده می شود . محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد و دانه دانه پر شده است . ممکن است برخی از مدل ها از گرانول ، ابر و اسفنج نیز پر شده باشند اما بهترین مواد برای مبل شنی یونولیت می باشد که انعطاف بسیار خوبی داشته و یافتن آن راحت تر از سایر محتوا می باشد .

نگهداری و تعمیرات مبل شنی

با توجه به اینکه این مبل شنی برای نوجوانان طراحی شده است بهتر است بزرگسالان از آن استفاده نکنند . توصیه می کنیم که از پریدن بر روی مبل شنی و یا پرتاب کردن آن خودداری کنید چرا که این کار می تواند موجب پاره شدن بدنه مبل شنی شود . در صورتی که مبل شنی کثیف شد می توانید تنها با دستمال نمناک آن را تمیز کنید چرا که پارچه چرمی نیازی به شست و شو با آب فراوان ندارد .

این محصولات در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر هستند زیرا بیشتر بخش این محصولات را پارچه تشکیل داده است که با استفاده از دوخت و دوز می توانید آن را تعمیر کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات بر عهده دارد .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...