مبل شنی طرح دار تک نفره طوسی

MBL-21028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار تک نفره طوسی

مبل شنی طرح دار تک نفره طوسی دیگر از مبل های شنی محصولات اینتکس می باشد که طراحی  آن بسیار شیک و مناسب مشکل پسندان می باشد به طراحی این مبل در این بخش می پردازیم و شما را با این محصول زیبا و با کیفیت آشنا می کنیم . این مبل بصورت تک نفره می باشد که در سایز بزرگ و با پارچه دو لایه به رنگ کاملا یکدست طوسی طرح دار و دارای یک زیر پایی جهت استراحت و راحت قرار گرفتن پا ها هنگام استفاده طراحی شده این مبل شنی به محض ورود در بازار های جهانی بدلیل جنس با کیفیت و طراحی زیبا به چشم آمده و طرفداران زیاد و خاص خود را دارد . این مبل شنی با کلاس و شکیل دارای ضمانت دو ساله  می باشد.این محصول دارای یک دستگیره بالای پشتی آن می باشد که می توانید آن را به راحتی بلند کرده و جا به جا کنید  چون وزن این محصول معادل 7 کیلو گرم می باشد و به حرکت در آوردن آن آسان می باشد.  همچنین از زیر پایی این محصول می توانید برای استراحت استفاده کنید. این محصول دارای  تمامی رنگبندی ها و طرح ها با برترین جنس و قیمت می باشد که می توانید در فروشگاه اینتکس خریداری کنید. همچنین ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فیبر مخصوص ساخت مبل های شنی می باشد که  در تست های انجام شده در برابر آسیب دیدگی های مختلف مانند فشار ضربه و سائیدگی  مقاومت بالایی دارد. قابلیت تحمل وزن این مبل معادل 100 کیلو گرم است . در کف این محصول نیز یک زیپ طراحی شده که با استفاده از آن می توانید ساختار داخلی آن را تعویض یا افزایش و کاهش دهید همچنین رویه آن را تعویض یا شستشو نمایید. مبل شنی طرح دار تک نفره طوسی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده عکس و جزئیات  آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی طرح دار تک نفره طوسی

مبل شنی تک نفره طرح دار طوسی یکی دیگراز محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده و دارای  طرفداران زیادی می باشد. این محصول نرم و راحت کاربرد های زیادی در محیط کاری ، خانگی و مکان های مختلف دارد.برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی کاربرد ها و جزئیات این محصول پرطرفدار دارید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

مهم ترین بخشی که باعث جذابیت و زیبایی محصول می شود طراحی و چگونگی ساخت آن می باشد در این قسمت قصد داریم شما را با نوع طراحی و ساخت این محصول آشنا سازیم ، این مبل شنی بصورت انعطاف پذیری بالایی طراحی شده که از نرمی و راحتی این محصول لذت ببرید.همچنین این محصول دارای رنگبندی های متنوع و طرح های جذب کننده می باشد تا حس آرامش را با این مبل راحت تجربه کنید در قسمت زیرین یا کف این مبل شنی یک زیپ جهت تعویض ساختار داخلی همچنین افزایش و کاهش حجم آن و یا شستشو و تعویض رویه مبل بکار می رود.

جنس بدنه :

مهم ترین بخشی که برای خرید یک محصول باید به آن توجه نمایید و اهمیت داد جنس آن می باشد که نشانه کیفیت استقامت محصول است و ما در این قسمت قصد آشنایی شما را با این بخش بسیار مهم داریم. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد در آزمایش های انجام شده متوجه مقاومت بالای آن در برابر فشار،ضربه و ساییدگی شدیم که این امر نشان دهنده ساخت با کیفیت این مبل شنی می باشد.جنس رویه این محصول از پارچه دو لایه قابل شستشو میباشد و همچنین مواد داخلی این مبل شنی طرح دار از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی یا هپی چیر استفاده شده است که از نرمی وانعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

 

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی تک نفره بزرگسال دارای اندازه هایی از قبیل : (طول:110 سانتی متر ، عرض:110سانتی متر و ارتفاع:100 سانتی متر) می باشد.شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت این محصول میباشد در مقابل این سایز بزرگ محصول دارای وزنی سبک معادل7 کیلوگرم است که میتوان به سادگی این مبل شنی را به حرکت در آورده و در جای مورد نظر قرار داد.

 

جمع بندی :

مبل شنی تک نفره طرح دار طوسی از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود می باشد این مبل شنی بزرگسال در رنگبندی های مختلف و متنوع روانه بازار ها شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه و موارد دیگر دارد همچنین استحکام بالایی در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است این مبل شنی یک نفره بزرگسال  با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید این مبل شنی و قیمت تضمین شده آن لذت ببرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه طوسی
جنس بدنه پارچه دو لایه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...