مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس

MBL-0126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس

مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط کمپانی اینتکس عرضه شده است . این مبل شنی دارای رویه ای ترکیبی می باشد که برای مقاومت و استحکام بیشتر در بخش های مختلف از جنس های متنوع تری استفاده شده است . در راستای بالا بردن استحکام این محصول در بخش نشیمنگاه این مبل شنی از جنس چرم استفاده شده است که کیفیت و استحکامی مثال زدنی را برای شما فراهم آورده است . همچنین در بخش های کف و قسمت هایی از کناره محصول همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این مبل شنی داده است و به خوبی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم خرد شده می باشد که استحکام بالا را در کنار نرمی و راحتی برای شما فراهم می آورد . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی در صوت لزوم نمایید . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس

مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و پرطرفدار می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی توسط برند محبوب و جهانی اینتکس تولید شده است و حال با توجه به استقبال های گسترده می توانید این مبل شنی را از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می باشد تا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش داخلی این محصول از ساختاری حالت پذیر استفاده شده است که حالت بدن را در دفعات اول استفاده به خود می گیرد . نشیمنگاه این مبل شنی به صورت مواج می باشد که به گردش هوا در میان بدن و سطح مبل شنی کمک می کند و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نماید . همچنین لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . 

جنس بدنه :

جنس رویه این مبل شنی به صورت ترکیبی می باشد و در بخش های مختلف از پارچه های متنوع و مخصوص استفاده شده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد . نشیمنگاه این مبل شنی از جنس چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . لازم به ذکر است که از کشیدن هر گونه اجسام تیز بر روی این بخش به شدت خودداری نمایید . همچنین در بخش کف این محصول از پارچه مخمل استفاده شده است که دارای نرمی بالا می باشد و همچنین در برابر ساییدگی نیز مقاومت ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته است . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم فشرده شده استفاده شده است که استحکام مثال زدنی دارد و به خوبی با بدن حالت می گیرد تا در استفاده طولانی مدت به سلامت بدن کمک شایانی بکند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس به مشخصات ( قطر : 90 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای استراحت یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی از جمله مهمترین نکاتی می باشد که باید به آن در هنگام خرید توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس بالغ بر 6 کیلو گرم است که نشان از استاندارد بودن وزن دارد و با توجه به ابعادی که دارد وزنی معقول می باشد .

جمع بندی :

این محصول یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی تولید توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این مبل شنی به صورت ترکیبی و از جنس پارچه چرم و همچنین پارچه مخمل می باشد تا در شرایط مختلف مقاوتی ایده آل را از خود به نمایش بگذارد . قابلیت تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم و همچنین وزن مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم است . مبل شنی طرح دار مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه چرم و پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 250 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...