مبل شنی طوسی کودک

MBl-55673

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طوسی کودک

مبل شنی طوسی کودک از سری مبل های شنی مناسب برای استفاده توسط کودکان در خانه هایی که فضای کمی در اختیار کودک است می باشد . این محصول با توجه به ابعادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب کودک و یا استفاده در هنگام تماشای تلویزیون باشد . رویه این مبل شنی از پارچه مخمل و به صورت طرح دار می باشد که زیبایی خاصی را به این محصول داده است و از همین رو به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . مواد تشکیل دهنده ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده و مخصوص می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 80 کیلو گرم و وزن خود محصول 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . لازم به ذکر است که مبل های شنی عرضه شده توسط نمایندگی رسمی اینتکس شامل دو سال گارانتی می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی طوسی کودک اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی طوسی کودک

مبل شنی طوسی کودک یکی از محصولات زیبا و مناسب با روحیه کودک بوده که تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. رویه بکار گرفته شده برای این محصول از جنس مخمل بوده که از نرمی بی نظیری برخوردار می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی کودک همراهی کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

با توجه به روحیه لطیف کودکان، محصولات مورد استفاده آن ها مستلزم طراحی خاص و متناسب با سلیقه کودکانه آن ها می باشد. به همین منظور این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده و با دارا بودن انعطافی بالا این امکان را برای کودک فراهم می آورد که آن را به صورت دلخواه خود شکل داده و از آن لذت ببرد. رنگ رویه آن نیز طوسی بوده که ستاره هایی زیبا روی آن نقش بسته و به جذابیت آن افزوده است. علاوه بر رنگ طوسی شما می توانید این محصول را در رنگ بندی های متنوعی سفارش داده و تحویل بگیرید. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده  که با استفاده از آن می توانید رویه را به طور کامل جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید. همچنین می توانید در صورت لزوم از حجم مواد داخلی کاسته و یا به آن بی افزایید و آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید.

جنس بدنه

همان طور که می دانید جنس و دوام یک محصول تاثیر مستقیم و بسزایی بر طول عمر آن دارد. کالای مورد استفاده کودکان مستلزم بهترین کیفیت و بیشترین مقاومت می باشد. به همین جهت رویه این محصول از پارچه مخملی طرح دار تهیه شده تا نرمی و لطافت بالایی به آن بخشیده و حس آرامش را در حین استفاده به کودک شما القا نماید. همچنین این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و کودک شما می تواند بدون هیچ گونه نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهد. داخل این محصول مملو از یونولیت های خرد شده می باشد که علاوه بر استحکام از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و به راحتی با بدن کودک شکل می گیرد.

ابعاد و وزن

علاوه بر طراحی و کیفیت یک محصول، ابعاد و وزن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این مبل شنی با طول و عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر  دارای حجم مطلوبی بوده و می توان در هر نقطه ای از منزل آن را مورد استفاده قرار داد. وزن آن نیز تنها 4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک و قابل حمل می باشد. علاوه بر این قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نموده که برای کودکان بسیار ایده آل می باشد. این محصول مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده و کودک شما در حین استفاده دچار درد و خستگی نخواهد شد.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید تنها کیفیت و جنس بدنه بر طول عمر مؤثر نیستند بلکه نحوه استفاده شما نیز تاثیر چشمگیری بر این موضوع دارد. به همین جهت فقط کافیست این مبل شنی را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته تا مدت زمان بیشتری آن را در اختیار داشته باشید. همچنین در صورت آسیب دیدگی شما می توانید رویه و یا مواد داخلی را تعویض نمایید.

جمع بندی

مبل شنی طوسی کودک با طرحی جذاب و رنگ بندی متنوع قادر است تا هر کودکی را مجذوب خود نماید . استحکام و مقاومت این محصول موجب شده تا کودک شما با خیالی آسوده از آن لذت ببرد. همچنین دارای ضمانت 2 ساله بوده مه نشان از اصالت و دوام آن دارد. اگر شما نیز مجذوب این مبل شنی زیبا شده اید می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه مخمل 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...