مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ

intex 70501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ

مبل شنی خانگی اینتکس با رنگ فیروزه ای یکی از خوش رنگ ترین و زیبا ترین مبل های ساخته شده از جنس فیبر های خرد شده سبک می باشد. محصولی با ارگونومی مناسب که از تکیه گاهی بزرگ نسب به بسیاری از مبل های شمی بهره مند است. این کالا در واقع دارای ابعادی به طول: 115 سانتی متر، عرض: 120 سانتی متر و ارتفاع: 110 سانتی متری بوده که تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد . تحمل وزن بالای این مبل ، نشان از دوام و کیفیت بسیار خوب بدنه مبل شنی دارد . با توجه به اینکه میانگین وزنی هر فرد بالغ در حدود 60 تا 80 کیلوگرم است ، این مبل می تواند تا دو برابر وزن افراد را تحمل کند .

از این مبل نیز می توانید در منازل، اتاق های نشیمن و حتی محل کار اداری ، آتلیه های عکاسی ، بوتیک ها و مغازه ها استفاده نمایید. مبل شنی خانگی اینتکس دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که دوام بالا و همچنین زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . این مبل شنی قابل استفاده برای تمام سنین بوده و حتی نوجوانان نیز می توانند از محصول استفاده کنند و ساعت ها با نشستن بر روی این مبل به تماشای تلویزیون ، بازی های کنسول ، مطالعه کتاب و ... بپردازند . این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی خانگی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تنوع مبل شنی

شاید برای شما پیش آمده باشد که به دنبال محصولی با رنگ خاص هستید تا آن را با دیزاین و تم اتاق خواب و دکور ست و هماهنگ کنید اما با دشواری های زیاد روبرو شوید . این موضوع در انتخاب مبل ها نیز بسیار اتفاق می افتد ، مثلا دوست داشته باشید مبلی را انتخاب کنید که رنگ آبی ، زرد ، قرمز و ... را داشته باشد . به همین دلیل توصیه می کنیم که برای خرید مبل ها با رنگ های خاص حتما به سراغ مبل های شنی بروید .

مبل های شنی از متنوع ترین مبل های موجود در بازار هستند که تنوع بالای آن ها را می توانید در طراحی و ساختار محصول ، رنگبندی و ابعاد مشاهده کنید . بنابراین با مشاهده مبل های شنی می توانید به این تنوع بسیار بالا دست یافته و با محصول خود را خریداری کنید . مبل شنی فوق دارای رنگ خاص و بسیار زیبا فیروزه ای می باشد که کمتر مبلی دارای این رنگ خاص و دوست داشتنی می باشد .

فروشگاه مبل شنی

البته برای خرید هر محصولی باید بورس و مرکز فروش آن را یافته تا بتوانید به تنوع بالای محصولات مد نظر خود دست پیدا کنید . به عنوان مثال برای خرید لوازم ورزشی می توانید به منیریه رفته و یا برای خرید وسایل و ابزار آلات برقی و انواع لامپ باید به خیابان لاله زار مراجعه کنید . اما تنها راه مراجعه حضوری نیست و چه بسا با یک جست و جوی سریع در گوگل می توانید بزرگترین فروشگاه های موجود در هر محصول را یافته و محصول مد نظر خود را خریداری کنید .

فروشگاه تهران اینتکس نیز بزرگترین مرکز فروش مبل شنی در ایران است که می توانید به صورت اینترنتی و حتی حضوری مبل های شنی خود را انتخاب و خریداری کنید . فروشگاه اینتکس اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه تولید و فروش مبل شنی می باشد که می توانید بیشترین تنوع مبل ها را در این مرکز یافته و محصول خود را با ضمانت خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس سعی بر این داشته تا بهترین و جدید ترین مدل های مبل شنی را از برند های بزرگ و معتبر خارجی و همچنین زیبا ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی ایرانی را در فروشگاه خود موجود کند تا هموطنان گرامی بتوانند از سراسر ایران به راحتی و تنها با یک تماس ، مبل شنی خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند . فروشگاه اینتکس همچنین امکان خرید مبل شنی به صورت سفارشی را نیز فراهم نموده که می توانید به دلخواه مبل شنی خود را سفارش دهید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش

مبل های شنی محصولاتی هستند که می توانید در صورت آسیب دیدگی آن را تعمیر کنید . با توجه به بدنه پارچه ای این محصولات در صورت پارگی شما می توانید توسط خیاط مبل شنی خود را تعمیر کنید . برای اینکار می توانید پوسته و یا آستری مبل که دچار آسیب شده را به خیاطی ببرید و یا محصول خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید . فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش انواع مبل شنی ، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید .

از سری خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینتکس برای مبل های شنی می توان به انواع تعمیرات پوسته و آستری مانند دوخت ، تعویض رویه یا زیپ ، شارژ مجدد مبل شنی و تعویض آن اشاره کرد . بنابراین در صورت آسیب دیدگی حتی نیاز نیست که شما کاری انجام دهید و تنها مبل را برای فروشگاه ارسال می کنید تا فروشگاه تعمیرات مبل شنی شما را انجام دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ

مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ از مبل های شنی بسیار زیبا و خوشرنگ فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . این مبل شنی در طرح و رنگبندی های متنوع ساخته شده است که می توانید به صورت سفارشی آن را با رنگ های دیگر نیز سفارش دهید . این مبل شنی دارای بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت است که به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا و همچنین ساییدگی مقاوم باشد .

این مبل شنی سطح انعطاف پذیر بسیار خوبی داشته و می تواند با انعطاف و فرم پذیری بسیار خوب خود نشیمنگاه طبی را برای افراد به ارمغان بیاورد . همواره باید در انتخاب مبل خود دقت داشته باشید ، معمولا مبل ها را با توجه به ظاهر و زیبایی خریداری می کنند که این کار اشتباهی بوده و باید در انتخاب و خرید مبل خود بیش از پیش دقت داشته باشید تا مبل های طبی را خریداری کنید چرا که عدم انتخاب مبل مناسب و استفاده طولانی از آن می تواند در دراز مدت آسیب هایی را به ستون فقرات و دیسک کمر ایجاد کند .

این مبل شنی یعنی مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ علاوه بر زیبایی دارای انعطاف بسیار خوبی بوده و در دسته مبل های شنی طبی قرار دارد . شما می توانید از مبل های شنی در خانه و حتی در محل کار و بوتیک یا مغازه نیز استفاده کنید چرا که رنگ فیروزه ای آن می تواند دیزاین و دکور محل کار ، بوتیک ها ، آتلیه ها و اتاق خواب را بسیار شیک و زیبا کند .

طراحی و تولید مبل شنی

مبل شنی فیروزه ای فوق یکی از منحصر به فرد ترین مبل های شنی موجود در بازار است که از نظر طراحی و ساختار کمی متفاوت از سایر مبل های شنی می باشد . با توجه به تصاویر مبل شنی مبینیم که این مبل دارای تکیه گاه بلند و همچنین نشیمنگاه مرتفع می باشد که آن را به نسبت سایر مبل های شنی گرد و راحتی متمایز کرده است . این مبل شنی دارای نشیمنگاه نسبتا گود است که می تواند به خوبی فضای ایده آل را برای استراحت کردن و کردن ایجاد کند . اگر شخصی هستید که ساعت های زیادی را به نشستن می پردازید و تلویزیون تماشا می کنید یا کتاب مطالعه می کنید این مبل شنی گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود .

مبل شنی فوق از پارچه ساخته شده و ساختار دو لایه دارد ، بیرونی ترین لایه این مبل شنی بدنه یا پوسته نام داشته و داخل آن نیز از یک آستری استفاده شده است . آستری دوام مبل شنی را افزایش داده و می تواند مبل شنی را در برابر تحمل وزن مقاوم کند . البته نقش آستری در این مبل شنی نگهداری محتوای شنی در داخل خود است تا در صورت نیاز بتوان رویه را از محتوای شنی به کمک آستری جدا کرد .

جنس مبل شنی

تنوع جنس در مبل های شنی نیز بسیار زیاد است بنابراین با در نظر داشتن جنس محصول اقدام به خرید مبل شنی خود کنید . اجناس مبل های شنی می توانند دوام و کیفیت محصولات را مشخص کند . مبل شنی فیروزه ای با تکیه گاه بزرگ از بدنه چرمی ساخته شده است . البته نوع این چرم مصنوعی بوده و متفاوت با چرم طبیعی است اما از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته و کیفیت آن بسیار بالاست . از چرم های مصنوعی برای ساخت کیف و ... نیز استفاده می شود چرا که استفاده از آن سبب زیبایی محصولات می شود .

چرم مصنوعی در برابر وزن مقاوم است و به سادگی پاره نمی شود ، همچنین در دراز مدت به مانند سایر پارچه ها کهنه نشده و طول عمر بالایی دارد . آستری این مبل نیز از جنس پارچه مخملی ضخیم می باشد . همچنین محتوای داخلی آن از یونولیت تشکیل شده است . یونولیت هایی که در این مبل شنی استفاده شده است ، به صورت ریز و خرد می باشد تا بتواند در داخل مبل شنی تحرک داشته و فرم پذیری مبل را افزایش دهد . استفاده از یونولیت در این مبل شنی باعث شده است تا محصول تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

نگهداری و مراقبت از مبل شنی

مبل های شنی نیز به مانند بسیاری از کالاهای دیگر نیازمند مراقبت و نگهداری هستند تا از آسیب های احتمالی آن ها جلوگیری شود . با توجه به رویه چرمی این مبل شنی بهتر است از آن بیشتر در خانه استفاده کنید و اگر قصد استفاده از مبل شنی در محیط های خارج از خانه مانند حیاط دارید ، بهتر است مبل های شنی را خریداری کنید که جنس آن ها در برابر نور افتاب و اشعه های خورشیدی مقاوم باشد . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سبب پارگی مبل شنی شود ، همچنین وارد کردن فشار زیاد نیز می تواند سبب آسیب دیدن مبل شنی شود ، بنابراین از رفتار هایی که ممکن است به مبل شنی آسیب وارد شود اجتناب کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...