مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس

intex 70792

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس

مبل شنی اینتکس با رنگ قهوه ای سوخته، از مواد فوق العاده با کیفیتی ساخته شده است و طول عمر بالایی نیز دارد. به علاوه در صورت هر گونه مشکل تعمیرات آن در شرکت تهران اینتکس صورت می پذیرد. بخش بیرونی این مبل از فوم با رویه چرمی ساخته شده است که با ضربه دچار صدمه نمی شود. بخش داخل مبل نیز دارای یونولیت های نسل جدید می باشد که افت کیفیت چندانی طی استفاده در طولانی مدت ندارند . این محصول دارای ضمانت  2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .

این محصول در طرحح و رنگ بندی متنوعی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این  شرایط را فراهم می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

راهنمای خرید مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی متنوعی هستند که هر یک از آن ها ویژگی های متفاوت ساختاری و ظاهری دارند ، بنابراین نیاز است که در ابتدا انگیزه خود را از خرید مبل شنی بدانید . با توجه به زیبایی و شیک بودن مبل های شنی ممکن است بسیاری از خریداران بیشتر با جنبه دکوری مبل های شنی را خریداری می کنند و شاید چند باری هم از آن ها استفاده کنند . بنابراین اگر به همین منظور مبل های شنی را خریداری می کنید چیزی که باید مد نظر قرار بگیرد ، شکل ظاهری مبل می باشد ، بنابراین حتی می توانید مبل های فانتزی با ظاهر خاص خریداری کنید . اما اگر هدف شما از خرید مبل شنی استفاده کردن و نشستن بر روی آن است باید به طراحی و ساختار مبل شنی و آرگونومی آن دقت داشته باشید .

مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس بی شک یکی از طبی ترین مبل های شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به واسطه نوع طراحی خود می تواند بستر بسیار ایده آلی را برای نشستن ایجاد کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، قسمت نشیمنگاه مبل به صورت گود ساخته شده است که حتی می توانید با دست به آن فرم بدهید ، این فرم دهی باعث می شود تا مبل به خوبی بتواند نشیمنگاه و کمر شما را پوشش دهد و با فرم گرفتن ، از فشار وارده بر اندام های شما بکاهد .در هنگام خرید مبل شنی همچنین باید به جنس محصول نیز دقت داشته باشید که در این راستا توضیحاتی را در بخش نقد و بررسی ارائه کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید .

تفاوت میان مبل شنی و هپی چیر

مبل های شنی با عناوین مختلفی شناخته می شوند که شاید در این بین به اسامی چون بین بگ و هپی چیر ها نیز بر خورده باشید . بین بگ ها در واقع نام لاتین مبل های شنی بوده و در اصل هر دو آن ها یکی هستند . اما در این بین مبل های شنی با هپی چیر ها تفاوت بسیار کمی دارند که شاید به آن توجه نکرده باشید . تنها تفاوت در میان این دو مبل ساختار و فرم آن ها می باشد که مبل های شنی مبل هایی انعطاف پذیر و حالت پذیر هستند ، اما هپی چیر ها تفریبا ظاهری ثابت دارند و حیطه نشیمنگاه آن ها مشخص است . اما شما می توانید حتی با چرخاندن مبل شنی در هر سوی آن بنشینید ، مخصوصا مبل هایی که ساختار گرد و توپی دارند . شما می توانید با ورود به دسته بندی های مبل شنی و بین بگ و همچنین دسته بندی هپی چیر یک نفره و دونفره مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده کرده و این تفاوت های ظاهری را در آن ها ببینید .

خدمات پس از فروش نمایندگی مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش مبل شنی ، خدمات پس از فروش این محصولات را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند پس از خریداری از هر نوع خدمات این محصولات بهره مند شوند . از جمله خدماتی که برای مبل های شنی ارائه شده است می توان به تعمیرات مبل شنی در هر لایه پوسته ، آستری و محتوای داخلی اشاره کرد . شما می توانید درخواست تعویض هر کدام از لایه ها را به فروشگاه بکنید تا رویه یا آستری و محتوای شنی تعویض شود . رویه مبل های شنی قابل جدا شدن از آستری هستند ، همچنین دسترسی به محتوای شنی از طریق آستری وجود دارد به طوریکه حتی خودتان می توانید با تهیه رویه یا محتوای شنی ، رویه یا محتوای مبل را تعویض کنید . 

مبل شنی ایرانی بخرم یا خارجی ؟

در فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی به فروش می رسد که شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که مبل شنی ایرانی بخرم یا خارجی ؟ مبل های شنی ایرانی جدید با توجه به بالا رفتن تجربه تولید کنندگان ، سطح کیفی بسیار بالاتری را دارند به طوریکه کاملا قابلیت رقابت با مدل های خارجی را دارند . اما ممکن است در برخی نمونه ها اجناس خارجی کیفیت بالاتری را داشته باشند ، اما فروشگاه اینتکس تمامی مبل های شنی ایرانی و خارجی خود را از بهترین تولید کنندگان انتخاب کرده است و همچنین تمامی محصولات را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا با خیال راحت تر بتوانید خرید خود را انجام دهید . از نظر قیمتی مبل های شنی ایرانی ارزان قیمت تر از مدل های خارجی هستند بنابراین اگر قصد دارید هزینه کمی را برای مبل شنی بپردازید بی شک مبل شنی ایرانی گزینه بهتری خواهد بود .

نقد و بررسی مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس

مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس از نمونه مبل های شنی گلابی شکل فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که برای بزرگسالان طراحی شده و قادر است وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند . این مبل ها به واسطه انعطاف پذیری بسیار عالی که دارند ، بسیار نرم و طبی هستند به گونه ای که با دست نیز می توانید به آن فرم بدهید . با فرم پذیری بسیار خوب این مبل ها ، هیچگونه فشاری بر روی اندام های شما وارد نخواهد شد بنابراین ساعت های طولانی تری را می توانید به نشستن ادامه بدهید . اگر شخصی هستید که بیشتر اوقات خود را مینشینید و به مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای و کنسول ها می پردازید ، این مبل ها بی شک گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود . در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس آشنا خواهید شد .

طراحی و ساختار مبل شنی

در واقع مبل شنی قهوه ای سوخته اینتکس محصولی ایرانی است که مشابه نمونه های خارجی ساخته شده و جنس آن درجه یک است . این محصول از سه بخش رویه ، آستری و محتوای داخلی ساخته شده است که هر یک از این بخش ها جنس متفاوتی دارد . بدنه این مبل که با عنوان پوسته یا رویه نیز شناخته می شود از جنس پارچه می باشد ، نحوه تولید رویه نیز به مانند تولید لباس و شلوار با استفاده از الگو ها برش داده شده و توسط خیاط به یکدیگر دوخته می شود تا در نهایت تشکیل رویه مبل شنی را بدهد . با دوخت رویه می توان شکل مبل را به صورت گرد و یا گلابی شکل طراحی کرد .

این مبل نیز به صورت گلابی شکل ساخته شده است که به همین واسطه پشتی بلند تری داشته و به خوبی می تواند کمر را پوشش دهد . قسمت گود نشیمنگاه مبل نیز می تواند فرم بهتری را برای نشستن شما ایجاد کند . در لایه های زیرین این مبل شنی از آستری و محتوای شنی استفاده شده است که در بخش بعدی با جنس هر لایه آشنا خواهید شد . وجود آستری می تواند سبب افزایش دوام مبل شده و همچنین اجازه جدا کردن رویه را از محتوای شنی بدهد .

جنس بدنه و محتوای شنی

جنس بدنه این مبل شنی از چرم مصنوعی ساخته شده است ، پارچه های چرمی از زیبا ترین و شکیل ترین پارچه های موجود در صنایع مختلف هستند که استفاده از آن ها باعث شیک تر شدن محصولات خواهد شد . بنابراین نه تنها از آن ها برای ساخت کیف یا کفش استفاده می شود ، بلکه مدل های زیادی از مبل های شنی نیز از این جنس تولید شده اند . دوام پارچه های چرمی نیز بسیار بالا بوده و می تواند سبب افزایش کیفیت این محصولات باشد . فروشگاه اینترنتی اینتکس برای جلب رضایت مشتری های خود ، این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است ، پس با خیال راحت خرید مبل شنی راحتی خود را انجام دهید .

جنس محتوای شنی این مبل نیز از فیبر های خرد و ریز می باشد که به دلیل ظاهر دانه دانه و به اصطلاح شنی به این نام شناخته می شود . دلیل اصلی نام مبل های شنی نیز استفاده از این محتواست . وجود یونولیت های خرد شده می تواند فرم پذیری بهتری را به مبل ها ببخشد و اجازه دهد تا به راحتی بتوانید مبل را جابجا کنید چرا که وزنی ندارد .

تعمیرات و شارژ مبل شنی

مبل های شنی ممکن است دچار آسیب و پارگی هایی شود که جای نگرانی نبوده و به راحتی می توانید نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمایید . همانطور که اشاره شد ، بدنه این مبل شنی از پارچه ساخته شده است و عمده آسیب هایی که در آن رخ می دهد ، پارگی بدنه از دوخت می باشد ، بنابراین شما می توانید با خارج کرده رویه آن را به خیاط دهید تا تعمیرات لازم را انجام دهد . البته امکان تعویض رویه و حتی آستری نیز در این محصولات ممکن است ، شما می توانید حتی مبل شنی خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی ، خود تعمیرات محصول را انجام دهد .

محتوای این مبل ها نیز قابل شارژ هستند چرا که دسترسی از طریق آستری به محتوا وجود دارد ، بنابراین اگر مبل شما دچار افت شد می توانید مبل را شارژ نمایید . این محتوا را می توانید از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...