مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی

intex 70972

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی

مبل شنی مخملی با توجه به جنس بدنه مستحکم و مقاوم در برابر ساییدگی  و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای  تمامی افراد در سنین مختلف، دارای رویه نرم و لطیف ضد تعریق که استفاده از این مبل را لذتبخش تر می کند. جنس لایه بیرونی این مبل از فوم ضخیم بوده و بخش داخلی نیز از یونولیت تشکیل شده است. یونولیت های استفاده شده برای ساخت این مبل شنی به روشی کاملا متفاوت فرآوری شده و طول عمر بسیار بالا تری در مقایسه با محصولات معمولی بازار دارند .

در قسمت زیری این مبل یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید  . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول زیبا می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

راهنمای خرید مبل شنی

در هنگام خرید مبل شنی باید به چندین نکته توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مبل را انتخاب و خریداری کنید . در خرید مبل شنی اولین چیز که به آن توجه میکنیم شکل ظاهری آن خواهد بود . مبل های شنی تنوع ظاهری بسیار زیادی دارد که می توانید به خوبی تمامی محصولات را مشاهده کرده و با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید . تنوع رنگ در این محصولات نیز بسیار زیاد است . اگر دیزاین و طراحی اتاق خواب و یا محل کار و حتی بوتیک یا مغازه شما تم و رنگ سرخ آبی دارد بدون شک مبل شنی مخملی اینتکس می تواند گزینه ایده آلی برای خرید باشد چرا که به محیط اطراف هماهنگ خواهد شد .

مبل های شنی همچنین از نظر طراحی و ساختار تفاوت هایی را با یکدیگر دارند ، به عنوان مثال این مبل شنی فاقد طرح خاصی بوده و به صورت گلابی شکل ساخته شده است ، این نوع طراحی باعث شده تا مبل بسیار نرم و راحت باشد تا بتوانید آنطور که می خواهید به مبل شنی خود فرم بدهید . مبل های شنی گرد و گلابی شکل در دسته مبل های نرم و طبی قرار دارند که به سادگی می توانید حتی با نشستن به آن فرم دهید . اما سایر مبل ها ممکن است تغییر ساختار نداشته باشند .

همچنین در هنگام خرید مبل شنی باید به برند محصول نیز توجه داشته باشید . برند های معتبر و شناخته شده بی جهت محبوب نبوده و دلیل اصلی برند شدن آن ها نیز کیفیت محصولات تولید شده می باشد . مبل شنی مخملی سرخ آبی فوق توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و یکی از با کیفیت ترین مبل های شنی می باشد . طول عمر این محصول بالا بوده و فروشگاه اینتکس نیز آن را با ضمانت 2 سال برای فروش گذاشته است .

نگهداری و تعمیرات مبل شنی

با توجه به ویژگی های گفته شده می توان دید که این مبل شنی مخملی دارای کیفیت خوبی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود . اما برای افزایش طول عمر آن باید به درستی از مبل استفاده کنید و در نگهداری آن کوشا باشید . برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مبل از نزدیک کردن اشیاء نوک تیز به آن خودداری کنید . از قرار دادن ملی شنی در معرض حرارت بالا بپرهیزید زیرا این مبل از پارچه و یونولیت ساخته شده است که کاملا قابل اشتعال بوده و می تواند در برخورد با آتش و حرارت بالا آتش بگیرد . قابل ذکر است که این محصول قابل تعمیر بود و در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید به آسانی آن را تعمیر کنید .

تعمیرات این مبل ها به دلیل جنس پارچه ای که دارد قابل دوخت بوده و در صورت پارگی می توانید مبل شنی را با دوختن تعمیر کنید . قسمت آستری مبل نیز از پارچه بوده و به همین شکل قابل تعمیر است . شما می توانید محصول را خودتان تعمیر کنید و یا جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا تولیدی اینتکس به بهترین شکل محصول شما را تعمیر کند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

شارژ مبل شنی

مبل های شنی همچنین ممکن است در استفاده طولانی مدت که معمولا پس از یکسال استفاده و حتی بیشتر خواهد بود ، سبب افت مبل شنی شود ، بنابراین نیاز است تا مبل شنی را مجددا شارژ کنید . شارژ کردن مبل شنی کاری ساده است ، شما می توانید خودتا مبل را شارژ کنید و یا محصول را جهت شارژ برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید . با تهیه محتوای شنی از فروشگاه اینتکس و یا سایر فروشگاه ها می توانید مبل را در خانه نیز شارژ کنید . برای شارژ کردن رویه مبل را خارج کرده و سپس زیپ آستری را نیز باز کنید ، سپس کیسه محتوای یونولیتی را در کنار دهانه آستری قرار داده و به آرامی محتوا را تخلیه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی

مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی از مدل های بسیار زیبا شیک موجود در بازار است که می توانید آن را خریداری کنید . از ویژگی های بسیار خوب مبل های شنی می توان به تنوع رنگ در این محصولات اشاره کرد ، مبل های شنی با طراحی و رنگ های خاصی که دارند به نسبت سایر مبل ها منحصر به فرد بوده و برای کسانی که ذوق بالایی دارند و یا دوست دارند تا مبل هایی را خریداری کنند که با تم و رنگ دکور اتاق خواب همخوانی داشته باشد ، کاملا مناسب است .

مبل های شنی علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارند دارای نشیمنگاه نرم و طبی هستند و می توانند نشیمنگاه های خوبی برای استراحت کردن باشند . این محصولات قابلیت حمل آسان دارند زیرا وزن آن ها سبک است . به طور مثال مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی تنها 5 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید آن را جابجا و حمل کنید .

ساختار مبل شنی

برخلاف مبل های پایه چوبی یا فلزی و حتی پلاستیکی مبل های شنی داری چارچوب نبوده و در آن از هیچ جسم سختی استفاده نشده است ، بنابراین کاملا نرم و حالت پذیر است . برای ساخت بدنه مبل های شنی از انواع پارچه استفاده می شود . نحوه طراحی و ساخت مبل شنی نیز توسط طراح و خیاط ایجاد می شود . ساخت مبل های شنی چندان دشوار نبوده و ساختار آن به صورت سه لایه می باشد که این لایه ها متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی هستند .

در قسمت زیرین رویه یا پوسته مبل شنی زیپی قرار گرفته است که می توانید با باز کردن آن ، رویه مبل شنی را جدا کنید تا بتوانید به لایه های زیرین دسترسی پیدا کنید . تولید آستری نیز به مانند رویه بوده و بر روی آن نیز زیپی تعبیه شده است تا از طریق آن به داخلی ترین لایه مبل یعنی محتوای شنی دسترسی داشته باشید . با توجه به این موضوع شما می توانید با دسترسی به محتوا نسبت به افزایش یا کاهش محتوای شنی اقدام کنید تا میزان سفتی مبل را تغییر دهید .

جنس بدنه مبل شنی

تمامی مبل های شنی از بدنه پارچه ای ساخته شده اند اما تنوع در پارچه های استفاده شده در این محصولات بسیار متنوع است . جنس مبل شنی می تواند دوام مبل را مشخص کند ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی خود به جنس محصولات دقت داشته باشید . مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ سرخ آبی از بدنه پارچه مخملی ساخته شده است . این پارچه یکی از خوشرنگ ترین پارچه های موجود در بازار است که تولیدی اینتکس با توجه به سلیقه بسیاری از مشتریان تعداد زیادی از مبل های شنی را با این رنگ و از جنس پارچه مخمل تولید کرده است .

پارچه مخملی استفاده شده ضخامت بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر ساییدگی و وزن افراد مقاوم باشد . این جنس قابل شست و شو بوده و می توانید آن را به مانند بسیاری از لباس های مخملی بشویید . امکان شست و شوی پارچه مخملی با لباسشویی نیز وجود دارد . رنگ این پارچه ثابت بوده و در طولانی مدت آسیبی نخواهد دید . آستری این مبل نیز از پارچه مخملی ساده ساخته شده است که توانسته دوام بسیار بیشتری را به بدنه خارجی مبل بدهد . مبل شنی فوق می تواند وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند .

محتوای شنی مبل

محتوای شنی این مبل از یونولیت های ریز و خرد تشکیل شده است . با توجه به اینکه ظاهر این محتوا ریز و دانه دانه می باشد ، آن را با محتوای شنی یونولیتی می شناسند ، همچنین اسم مبل شنی نیز به دلیل استفاده از این محتوا می باشد . یونولیت جنس انعطاف پذیری دارد ، به همین دلیل استفاده از آن می تواند سبب انعطاف خوب مبل شنی شود . از دلایل سبک بودن مبل شنی نیز استفاده از این محتوا می باشد . در تولید برخی از مبل های شنی حتی از گرانول ها ، فوم ، ابر یا اسفنج و حتی پشم شیشه نیز استفاده می شود ، بنابراین با توجه به مشخصات محصول می توانید اطلاعات مربوطه را کسب کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...