مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس

MBL-020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس

مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس یکی از پر طرفدارترین مبل هایی می باشد که در فروشگاه اینتکس عرضه شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توجه بسیاری از افراد خوش سلیقه را به خود جلب کرده است . جنس رویه این مبل شنی از پلی استر مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و به همین خاطر به خوبی می توان وزن یک نفر بالغ را بر روی خود نگهداری نمایید . قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی و بادی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد ، لازم به ذکر است که این مبل شنی مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و از همین رو بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس

مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس از سری محصولات پر طرفدار و با کیفیت در دسته بندی مبل های شنی و هپی چیر می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران این دسته بندی باز کند . این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها مورد پسند برخی از افراد قرار می گیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار این محصول نماییم . این مبل شنی دارای تکیه گاهی نه چندان بلند می باشد ه به صورت ایره ای شکل به صورت تقریبی سه طرف مبل در در بر گرفته است که برای استراحت دستان نیز می توانید از آن استفاده نمایید . پارچه استفاده شده در ساختار رویه این محصول به صورت طرح دار می باشد و از نرمی و مقاومت بالایی در برابر فشار وضربه برخوردار است . رویه این محصول به صورت مواج می باشد و از همین رو در جهت جلوگیری از تعریق بدن به خوبی عمل می کند . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . لازم به ذکر است که فوم داخلی این محصول به صورت جداگانه فروخته می شود و پس از خرید در صورت نیاز می توانید اقدام به کم یا زیاد کردن ساختار داخلی نمایید که این امر خیال شمارا به طور کلی پس از خرید این مبل شنی راحت می کند . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد .

جنس بدنه :

پارچه رویه استفاده شده در ساخت این مبل شنی بزرگسال از جنس پلی استر می باشد که به ندرت در ساخت مبل های شنی استفاده می شود اما دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل به همراه مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه نیز است . در بخش داخلی این محصول و برای فرم دهی هر چه بیشتر به این محصول از فوم یا همان یونولین خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالا به همراه انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و حالت ایده آلی را برای بدن شما فراهم می آورد که از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت حمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و با توجه به ظرفیت 1 نفره ای که شامل می شود ، قابلیت تحمل وزن معقولی دارد . ابعاد مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس به مشخصات ( طول : 94 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر فراهم می آورد و تقریبا ابعادی برابر با مبل های سنتی نیز دارد . وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با بین بگ ها سبک تر می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این مبل شنی از سری محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . پارچه رویه این مبل شنی از نوع پلی استر می باشد و در ساختار داخلی آن نیز از فوم خُرد شده استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که برای یک نفر کافی به نظر می رسد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت نامه دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیل شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی مخملی بزرگسال اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...