مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

MBL-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال از سری محصولات با کیفیت و بادوامی است که توسط شرکت تهران اینتکس به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که با استفاده از ان می توانید به راحتی در هر مکانی نشسته و به استراحت بپردازید. طراحی فوق العاده این محصول هم به گونه ای شکل گرفته که فرد استفاده کننده از این محصول می تواند به راحتی در هنگام نشستن دست های خود را بر روی قسمت تکیه گاه دست که در دو طرف این محصول تعبیه شده است قرار داده و به راحتی به بخش تکیه گاه این مبل نیز تکیه دهد تا بهترین فرم ممکن را به بدن خود ببخشد. هم چنین این محصول تحمل وزن بالایی هم دارد که به همین دلیل مناسب برای سنین بزرگسال بوده و یک نفر به راحتی می تواند از ان استفاده کند. بدنه ای نرم و در عین حال مقاوم از خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود که هم اکنون می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال از مدل های موفق طراحی شده برای استفاده یک فرد بالغ می باشد که در ابعاد استاندارد و نسبتا بزرگی تولید شده است که می تواند سطحی نرم و بسیار عالی را برای نشستن افراد فراهم کند . مبل های شنی محصولات جدید و پر طرفداری هستند که می توانید تنها با یکبار استفاده از آن ، به ویژگی های منحصر به فرد و عالی آن از جمله فرم پذیری خوب و وزن سبک آن پی ببرید . طول عمر مبل شنی بسیار بالا بوده و ویژگی های بسیار زیاد آن از جمله قابلیت تعمیرات و همچنین خدمات پس از فروشی که برای مبل شنی در نظر گرفته شده است ، شما می توانید در صورت بروز مشکل محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال توصیه می شود که ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید .

راهنمای خرید مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

با راهنمایی های لازم که در ادامه ارائه خواهیم کرد شما می توانید بهترین تصمیم را گرفته و مناسب ترین مدل را انتخاب و آن را خریداری کنید . در خرید مبل شنی نیاز است تا به فاکتور های مهمی توجه داشته باشید که از مهم ترین آن ها می توان به نوع طراحی و ساخت مبل شنی ، جنس و ویژگی های آن ، توصیه های نگهداری  و مراقبت از محصول ، رده سنی مبل شنی ، تحمل وزن و وزن مبل توجه داشته باشید . این موارد از مهم ترین فاکتور های خرید مبل شنی می باشد که نه تنها در خرید مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال بلکه در تمامی مدل ها نیاز است که به آن توجه ویژه ای شود . 

ساخت و تولید مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال از نظر ظاهری بسیار شبیه به مبل های راحتی پایه دار است ، اما برخلاف ظاهر آن برای ساخت و تولید مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال از هیچگونه پایه چوبی یا فلزی استفاده نشده است و تنها برای تولید آن از رویه ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است که رویه و آستری آن پارچه ای بوده که در بخش های بعدی در مورد جنس هر سه لایه استفاده شده در ساخت مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال توضیحاتی ارائه خواهیم کرد . این مبل دارای رنگ روشن بوده و ساختار آن سبب شده است تا افراد بتوانند به مبل تکیه داده و از وارد شدن فشار به قسمت کمر جلوگیری کنند . بخش تکیه گاه و نشیمنگاه این مبل بسیار انعطاف پذیر است .

جنس مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

برای تولید و ساخت رویه مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال از پارچه مخملی درجه یک استفاده شده است ، پارچه های مخملی همانطور که با آن زیاد برخورد داشته ایم ، سطحی نرم و بسیار لطیف دارد که علت استفاده از این پارچه نیز برای ساخت مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال همین موضوع بوده است ، تا بتوان اینگونه سطح مبل شنی را لطیف تر کرده و از تعرق بدن نیز جلوگیری شود . پارچه مخملی عمر بالایی داشته ، در برابر برخورد اجسام تیز و سطوح زبر نیز مقاوم بوده و از نظر زیبایی نیز یکی از شیک ترین پارچه های موجود می باشد .

نگهداری ، شستشو و مراقبت مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال

توصیه می شود که همواره از هر نوع مبلی به خوبی نگهداری و مراقبت شود تا بتوانید طول عمر بیشتری را از محصول انتظار داشته باشید . نحوه نگهداری ، شستشو و مراقبت مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال بر اساس جنسی که دارد ، متمایز از سایر مبل ها بوده و نبایستی هر محصول را به یک شکل نگهداری کرد . بهتر است در صورت استفاده از مبل شنی مخملی تک نفره بزرگسال در محیط های خارج از خانه مانند حیاط از زیرانداز ها استفاده نمایید . همچنین در صورت کثیف شدن بهتر است رویه را جدا کرده و به صورت جداگانه لکه های ایجاد شده را پاک کرده و یا آن را در صورت نیاز بشویید . پارچه مخملی پارچه قابل شستشو می باشد که از این نظر محدودیتی نداشته و می توانید با استفاده آب ولرم یا سرد و با استفاده از مواد شوینده ها و پودر های رختشویی آن را به خوبی شسته و تمیز کنید .

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...