مبل شنی مخملی ضخیم

intex 30057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی ضخیم

مبل شنی مخملی ضخیم از نمونه مبل های شنی با دوام و با کیفیت است که به رنگ آبی طراحی شده است ، این محصول با بدنه پارچه ای ساخته شده است که این بدنه مخملی می باشد ، مخمل ها و خزه های این مبل شنی کمی کوتاه است و استفاده از آن باعث شده است تا سطح مبل نرم و لطیف باشد ، همچنین این پارچه علاوه بر زیبایی و لطافتی که به محصول داده است می تواند به خوبی در برابر عرق کردن بدن فرد جلوگیری کند ، چرا که تهویه بهتری صورت گرفته و سطح مبل خاصیت پلاستیکی و یا چرمی ندارد . از مهم ترین ویژگی های این مبل شنی که بسیاری از خریداران را به سمت خود کشانده است راحتی و حالت پذیری مبل است ، به طوریکه هر فرد می تواند با کمی تکان دادن و فشار دادن مبل ، شکل ظاهری مبل شنی را تغییر دهد ، اما شما در هنگام نشستن نیز می توانید فرم پذیری بالای مبل را به وضوح ببینید ، به همین دلیل نیز می توانید سطحی آرگونومیک تر را داشته باشید . دلیل این انعطاف پذیری بالای مبل نیز چیزی جز محتوای داخلی مبل شنی نیست ، این محتوا که از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است به صورت متمرکز در داخل یک آستری قرار گرفته اند تا بیرون نریزند ، فیبر ها به دلیل خصوصیت انعطاف پذیری باعث می شود تا مبل های شنی نیز انعطاف پذیر باشند . وزن کلی این محصول تنها 4 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را در هر جای خانه استفاده کنید . این محصول قابل تعمیر و تعویض رویه و محتوای داخلی می باشد . برای خرید این محصول با ضمانت می توانید با فروشگاه در تماس باشید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی ضخیم

مبل شنی مخملی ضخیم یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه تهران اینتکس است که از بالا ترین سطح کیفی برخوردار است چرا که توسط شرکت اینتکس ساخته و پرداخته شده است ، این محصول دارای سطح بسیار نرم و طبی است که به دلیل استفاده از اجناس بسیار خوب و مرغوب به این نرمی و لطافت دست پیدا کرده است ، این محصول نیز به مانند دیگر محصولات موجود در فروشگاه دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد است که در این قسمت یعنی قسمت نقد و بررسی به شرح آن ها خواهیم پرداخت .

طراحی و آرگونومی ساخت

مهم ترین و ابتدایی ترین بخش طراحی و آرگونومی ساخت این مبل شنی مخملی است ، این محصول همانطور که تصویر آن را مشاهده می کنید به رنگ آبی متمایل به فیروزه ای ساخته شده است و خاصیت مخملی دارد . مبل شنی مقابل از سه بخش کلی تشکیل شده است که بیرونی ترین بخش آن پوسته یا رویه می باشد ، اما قسمت های دیگر مبل شنی آستری داخلی و نیز محتویات آن است که در ادامه و در بخش جنس در رابطه با آن ها خواهیم گفت . شکل دایره ای و خوابیده این مبل شنی باعث شده است تا افراد در هنگام استفاده حس بهتر و راحت تری را داشته باشند و بتوانند در حالت درستی بنشینند و به تماشای تلویزیون ، صبحت و یا مطالعه بپردازند . سطح گود آن نیز در جهت قرار گیری درست فرد اینگونه طراحی شده است .

جنس بدنه

جنس بدنه رویه یا پوسته این محصول از پارچه است ، اما این پارچه تفاوتی با دیگر پارچه ها دارد ، چرا که این پارچه ضخیم تر بوده و خاصیت مخملی دارد ، همین ویژگی نیز باعث شده است تا سطح مبل بسیار نرم و لطیف باشد ، همچنین رویه مخملی می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، و اما ضخامت این پارچه باعث شده است تا مقاومت مبل در برابر وزن دو چندان شود ، همچنین کمتر ساییده شده و آسیب کمتری می بیند . آستری مبل نیز از یک نوع پارچه دیگر با ضخامت کمتر ساخته شده است که وظیفه مترکز نگه داشتن و جلوگیری از پراکنده شدن محتوای داخلی دارد . محتوای داخلی نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که حجم مبل را پر کرده و خواصیت اسفنجی را به محصول بخشیده است .

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن

ابعاد این مبل شنی تقریبا دایره ای با ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) ساخته و طراحی شده است تا بتواند بزرگسالان را به راحتی بر روی خود جای دهد ، ارتفاع 80 سانتی متری مبل نیز دارای اندازه استاندارد می باشد و می تواند به خوبی فرد را در راستای خوب و صحیح قرار دهد . وزن کلی این محصول بر خلاف حجم بزرگ آن 4 کیلوگرم می باشد چرا که یونولیت وزن چندان زیادی ندارد . تحمل وزن مبل شنی نیز به دلیل داشتن پارچه ضخیم و مقاوم به 120 کیلوگرم می رسد .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مراقبت از این محصول سختی زیادی را نداشته و تنها بایستی در تمیز نگه داشتن آن کوشا باشید ، طراحی این مبل به گونه ای است که می توانید رویه آن را جدا کنید . شما می توانید رویه پارچه ای محصول را با استفاده از مواد شوینده و حتی با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید . رویه محصول را می توانید حتی تعویض کنید یا قسمت آسیب دیده آن را ترمیم کنید ، همچنین شما می توانید محتوای داخلی محصول را شارژ مجدد کنید و یا به طور کامل آن را تعویض کنید .

سخن پایانی

پیشنهاد فروشگاه اینتکس به کسانی که به دنبال مبل های راحتی و نیز نشیمنگاه های طبی می باشند این است که مبل های شنی گزینه بسیار خوبی برای آن ها می باشد و دعوت می کند که برای یک بار هم که شده مبل های شنی را استفاده کنید تا به نرمی و راحتی آن ها پی ببرید ، این محصول نیز یکی از بهترین نمونه هاست که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...