مبل شنی مخملی طرح خوابیده

bin-3924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی طرح خوابیده

مبل شنی مخملی طرح خوابیده از سری مبل های شنی با ظاهری متفاوت می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی یکی از محبوب ترین مبل های شنی در میان جوانان می باشد که پس از ورود به بازار در مدت زمان کوتاهی به خوبی توانست جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند . جنس رویه این مبل شنی از نوع مخملی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در تست ها از خود نشان داده است از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که بهترین حالت را برای بدن شما به وجود می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . مبل شنی مخملی طرح خوابیده با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی طرح خوابیده

مبل شنی مخملی طرح خوابیده

اگر شما هم به دنبال خرید یک مبل شنی راحتی برای استفاده در داخل منزل و یا محل کار خود هستید پیشنهاد می کنیم مبل شنی مخملی طرح خوابیده را از دست ندهید. این کالا به قدر نرم و لطیف بوده که مشتریان رضایت کاملی از ان داشته اند. در همین خصوص در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی خود قرار داده و جزئیات کاملی از این محصول را برای شما بازگو کنیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید راجب نوع ساخت و شیوه طراحی این محصول با شما صحبت کنیم. این کالا به گونه ای طراحی شده که می توانید به سادگی به ان اطمینان کرده و به استراحت بپردازید. ارگونومی ساخت این محصول به گونه ای است که فرد با نشستن بر روی ان می توانید به راحتی پاهای خود را دراز کرده و به بخش تکیه گاه این کالا هم تکیه دهد. بخش تکیه گاه این کالا که از ان صحبت کردیم به گونه ای است که شما پس از نشستن و بسته به قد خودتان می توانید اصولا سر و گردن را به ان تکیه داده و احساس راحتی را تجربه کنید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت بوده و با هر بار نشستن بیش از پیش شکل می گیرد. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید گفت که این کالا به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که فوق العاده زیباست و به راحتی هم کثیف نخواهد شد. هم چنین رویه این محصول را شما می توانید به سادگی تمیز کرده و از ان استفاده نمایید.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این کالا در وهله اول باید به مواد داخلی این محصول اشاره کرد. این مواد همگی ساخته شده از نوع یونولیت یا همان فیبر هستند که بسیار نرم بوده و هر بار که بر روی ان بنشینید بیشتر فرو می رود. هم چنین رویه اصلی این کالا هم ساخته شده از نوع پارچه مخمل می باشد که در کنار راحتی و نرمی ، بسیار مقاوم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

این مبل شنی تنها 4 کیلو گرم وزن دارد. این یعنی که شما قادر خواهید بود تا به سادگی این محصول را با خود جا به جا کرده و در مکان مناسبی که قصد دارید از ان استفاده کنید این محصول را قرار دهید. هم چنین این کالا می تواند تا 100 کیلو گرم وز را هم بر روی خود به سادگی تحمل کند که مقدار بسیار زیادی بوده و تا حدود زیادی برای افراد سنگین وزن هم مناسب است. در کنار این موارد باید گفت که ساختار این محصول هم به گونه ای است که طول ان 130 سانتی متر بوده و عرض این محصول هم 70 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این کالا هم 64 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی احتیاج به راه اندازی ندارد. شما در ابتدای خرید تنها باید این کالا را جا به جا کرده و در مکان مورد استفاده و مورد نظر خود قرار دهید. سپس به ارامی بر روی ان نشسته و به استراحت بپردازید. نکته مهم در این خصوص نوع شکل گیری مواد داخلی این کالاست که با نشستن بر روی ان مشاهده خواهید کرد که هر بار بیشتر شکل گرفته و بیشتر فرو می رود. شما پس از استفاده مداوم از این محصول می بینید که مواد داخلی ان نشست می کند. این مورد البتده در بلند مدت اتفاق می افتد. در این صورت شما باید به راحتی مواد داخلی این محصول را با مواد نو جایگزین نمایید. هم چنین در صورت اسیب دیدن رویه اصلی این کالا هم می توانید به سادگی ان را تعویض کرده و از ان استفاده کنید. در رابطه با مراقبت از این کالا هم باید به این نکته اشاره کرد که سعی کنید وسایل نوک تیز و هم چنین وسایلی که امکان شعله ور شدن و اتش گرفتن این کالا را دارد را هم از کنار این کالا دور کنید.

جمع بندی

مبل شنی مخملی طرح خوابیده محصولی جدید و با کیفیت است که بدنه ای مخملی دارد و به صورت بسیار زیبا و جذاب طراحی و تولید شده است. این محصول مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و تحمل وزن بالایی را هم دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از سایت نمایندگی اینتکس به سادگی ان را خریداری کرده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

طول 130 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 64 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...