مبل شنی مخملی کودک

bestway 43791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی کودک

مبل شنی مخملی کودک بست وی محصولیی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوع  با حجم و وزن مناسب توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . محصول فوق دارای رنگبندی متنوع می باشد که به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم راحت می باشد . مبل شنی مخملی کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید  بدنه این محصول ضد تعریق می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت عرق نخواهد کرد . این محصول باتوجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی مخملی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی مخملی کودک bestway 43791 مبل های شنی کودک دارای ساختار های متنوعی می باشند ، مبل شنی مخملی کودک از سری مبل های کودک با قابلیت استفاده در چندین حالت است که به صورت نشسته و خوابیده قابلیت استفاده را داراست . پارچه تشکیل دهند بدنه این مبل شنی از نوع مخمل و همچنین مواد داخلی استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع فوم مخصوص و خرد شده است .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی مخملی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید. این مبل شنی دارای رنگبندی متنوع و زیبای قرمز ، بنفش و آبی است که سلیقه های کودکان را به خوبی پوشش می دهد و با توجه به رنگبندی شادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب کودکان باشد . ساختار این محصول به صورت یکپارچه می باشد که با توجه به مواد داخلی مستحکمی که دارد به هنگام قرارگیری بر روی زمین و نشستن کودک بر روی آن ، نشیمنگاهی در بخش جلویی و همچنین تکیه گاهی در قسمت پشتی آن شکل می گیرد و ساختار مبل های راحتی را برای کودک فراهم می کند .

همچنین در حالت خوابیده نیز می توانید از این محصول بهره ببرید . پارچه رویه استفاده شده در ساخت بدنه بیرونی این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در برابر فشار و ضربه در کنار انعطاف پذیری ایده آل و استاندارد برای شما فراهم می کند . این پارچه به صورت دو تکه قرار گرفته است و درزهای آن به خوبی توسط دوخت های متراکم مقاوم به یکدیگر متصل شده اند تا استحکام بالای تضمینی را برای مصرف کنندگان فراهم آورند . این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی رمسی برند بست وی در ایران می باشد که خیال خریداران را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

همچنین به هنگام برخورد با مشکل می باشد که ضمانت و خدمات پس از فروش می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و به چشم بیاید . این مبل شنی کودک دارای خدمات پس از فروش نیز است که در صورت بروز مشکل می توانید از آن بهره مند شوید .برای نگهداری هر چه بهتر از این مبل شنی کافیست از برخورد اجسام تیز و برنده به آن خودداری نمایید . همچنین جامپینگ های متعدد بر روی مبل های شنی می تواند موجب کاهش طول عمر استفاده از محصول شود . در بخش داخلی این مبل شنی کودک از فوم مخصوص نرم استفاده شده است .

این نرم بودن مواد داخلی انعطاف پذیری محصول را به شدت بالا برده است و باعث می شود که به هنگام استفاده از مبل شنی احساس راحتی به شما دست بدهد . قابلیت تحمل وزن 180 کیلو گرمی برای این مبل شنی آن را به محصولی بی رغیب برای استفاده کودکان تبدیل کرده است . با توجه به قابلیت تحمل وزن بالایی که این مبل شنی به خود اختصاص داده است قابلیت استفاده توسط دو کودک را داراست .

همچنین وزن این محصول برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی توسط کودک می باشد . مبل شنی مخملی کودک در رنگبندی های متنوع و زیبای قرمز ، آبی و بنفش با ضمانت دو ساله نمایندگی رسمی برند بست وی با قیمتی مقرون به صرفه در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی کودک

مبل شنی مخملی کودک با طراحی بالشی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی طراحی شده موجود در بازار است که برای سنین کودکان زیر 10 سال طراحی شده است که البته تحمل وزن آن بسیار بالا بوده و می تواند برای بزرگتر ها نیز قابل استفاده باشد ، اما به دلیل ابعاد و مساحتی که دارد ، شرکت بست وی آن را برای سنین کودکان مناسب دانسته است . این مبل ها به واسطه اجناسی که برای تولید استفاده کرده است ، دوام و کیفیت بالایی را به مبل بخشیده است تا بتوانید سال های سال از این محصولات پر فروش و ایده آل و استاندارد استفاده نمایید . در بخش توضیحات ، به اغلب موارد و مشخصه های مبل شنی مخملی کودک اشاره شد ، اما در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا بیش از پیش شما را با این محصولات شنی جدید و شیک آشنا کنیم .

ویژگی های مبل شنی مخملی کودک

ویژگی های بسیار زیاد و عالی که مبل های شنی دارد ، سبب شده است تا این مبل ها از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار شده و به فروش بالایی دست یابند . همانطور که در جدول مشخصات اشاره شد ، مبل شنی مخملی کودک تنها 6 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید این وزن را بلند کرده و آن را جابجا کنید . این ویژگی به کودک اجازه خواهد داد تا بتواند در صورت لزوم به سادگی مبل را برداشته و در هر جایی که دوست دارند از آن استفاده نمایند . علت سبک بودن وزن مبل های شنی نیز به دلیل استفاده از محتوای شنی کم وزن و سبک مانند گرانول ، فیبر و یونولیت ها می باشد ، این اجناس برخلاف حجم بالای خود وزن سبکی دارند . همچنین رویه های پارچه ای و عدم استفاده از پایه های فلزی یا چوبی سبب این شده است تا کاهش محسوس وزنی در مبل های شنی داشته باشیم .

انواع پارچه مبل شنی مخملی کودک

برای مبل های شنی عمدتا از پارچه استفاده می شود ، اما پارچه های استفاده شده ممکن است از نظر جنسی تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند که حتما بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا نگهداری هر پارچه ممکن است تفاوت داشته باشد . برای ساخت مبل های شنی عمدتا از اجناسی چون پارچه های چرمی مصنوعی و طبیعی ، پلی استر ، کتان ، لی یا جین ، پارچه مخمل ، خزدار و ... استفاده می شود . اما برای تولید مبل شنی کودک همانطور که در نام محصول مشخص است ، از پارچه مخملی استفاده شده است که ویژگی های آن در بخش توضیحات ارائه شده است .

شستشو مبل شنی مخملی کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که مبل شنی مخملی کودک و جنس آن دارد ، می توان به قابلیت شستشو رویه مبل شنی اشاره کرد ، این امکان برای شما وجود دارد که در صورت نیاز بتوانید رویه را با استفاده از زیپ قرار گرفته باز کرده و آن را جدا کنید و سپس به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی اقدام به شستشو مبل شنی خود کنید . اگر رویه مبل بسیار کثیف است شستشو با دست می تواند بسیار مفید تر باشد . در شستشو های خود می توانید از انواع مواد شوینده و پودر های رختشویی استفاده کنید .

نحوه شارژ مجدد و تعویض رویه مبل شنی مخملی کودک

یکی از اتفاق هایی که ممکن است برای مبل شنی به وجود آید ، افت مبل شنی است که عمدتا پس از چند سال استفاده مکرر این اتفاق می افتد چرا که محتوای شنی فشرده شده و فضای خالی در مبل ایجاد می شود ، بنابراین می توانید با شارژ کردن مجدد مبل این مشکل را رفع کنید ، برای اینکار محتوای شنی جدیدی را تهیه کرده و محصول را شارژ کنید . همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا رویه مبل شنی خود را تعویض کنید . برای اینکار می توانید از فروشگاه اینتکس که خدمات پس از فروش محصولات شنی را فراهم کرده است کمک و راهنمایی بگیرید .

طول 40 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها  قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...