مبل شنی مخملی یک نفره

bestway 43824

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی یک نفره

مبل شنی مخملی یک نفره بست وی یک محصول کامل و زیبا می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده است .این مبل شنی با توجه به طرح و رنگ های زیبایی که دارد نظر بسیاری از استفاده کنندگان را به خود جلب کرده است . این محصول با توجه به جنس بدنه با کیفیت برای شما این شرایط را فراهم میی کند که از این محصول به صورت دراز مدت استفاده نمایید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را افزایش داده و مبل خود را به فرم دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و شست و شو دهید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استرحت حس خوش آیندی داشته باشید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خریدمبل شنی مخملی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل شنی مخملی یک نفره
bestway 43824 مبل های شنی دارای رده های سنی مختلفی می باشند که این محصول در دسته بندی کودک و نوجوان قرار دارد اما از قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که دارای مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی مخملی یک نفره راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این مبل شنی ساخته شده توسط برند محبوب و جهانی بست وی می باشد که از کیفیت ساخت استانداردی برخوردار است . یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان رنگبندی متنوع آن دانست که سبک های سلیقه ای بسیاری را پوشش می دهد . رده سنی استفاده از مبل شنی برای کودکان می باشد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب کودک باشد و با توجه به رنگ های شاد می تواند جلوه ویژه ای را به محیط های خانگی ببخشد . ساختار این مبل شنی به صورت گرد می باشد که در صورت استفاده در چندین بار اول ، نشیمنگاه آن به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و در بخش پشتی آن تکیه گاهی ایجاد می شود که این امر باعث می شود به هنگام استفاده احساس راحتی به بدن دست بدهد. جنس پارچه رویه این محصول از نوع مخمل با تراکم الیافی بالا می باشد که نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی را برای شما عزیزان فراهم می آورد .

این پارچه دارای دوخت های الماسی از داخل می باشد که قسمت های مختلف را به خوبی به یکدیگر متصل کرده است و این امر از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . پارچه رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو می باشد که به دلیل رده سنی کودکی که دارد بسیار حائز اهمیت است و در تمیز نگه داشتن مبل شنی نقش بسزایی دارد . از جمله مزیت های این مبل شنی مخلی بست وی می توان به دارا بودن ضمانت دو ساله آن اشاره داشت که خیال شما را از بابت اصالت کالا و کیفیت ساخت بالای آن راحت می کند . همچنین این محصول دارای خدمات پس از فروش به صورت کامل توسط نمایندگی تهران اینتکس می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با آسودگی خاطر با همکاران ما تماس بگیرید . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می کند .

این انعطاف پذیری باعث می شود که مبل شنی به خوبی با بدن شما حالت گرفته و در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . شایان ذکر است که پارچه رویه و همچنین مواد داخلی این محصول به راحتی قابل تعویض می باشد . وزن این مبل شنی بست وی سبک و بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این امر در جا به جایی این محصول بسیار اهمیت دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 180 کیلو گرم است . مبل شنی مخملی یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از سفارش ، درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی یک نفره

مبل شنی مخملی یک نفره با طراحی بی نظیر و تولید در ابعاد و سایز بزرگ ، مناسب برای تمامی سنین به خصوص کودکان می باشد که می توانید با خرید مبل شنی ، نشیمنگاهی نرم و راحت را در اختیار کودکان قرار دهید . این مبل ها با توجه به نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارند ، هیچ فشاری را بر روی اندام های کودکان ایجاد نکرده و می تواند در سنین رشد ، برای آن ها بسیار مفید واقع گردد . مبل های شنی ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارند که این ویژگی ها سبب برتری نسبی آن ها در مقایسه با سایر مبل های شنی شده است ، در این رابطه در بخش های بعدی به صورت جامع توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی مخملی یک نفره

از ویژگی های بسیار عالی که مبل های شنی دارند ، استفاده از محتوای شنی در محصول می باشد که می توان به محتوایی به مانند یونولیت های خرد شده و گرانول ها اشاره کنیم که وزن بسیار سبکی داشته و خاصیتی اسفنجی نیز دارند ، این مواد به دلیل خرد بودن ، شناوری بسیار خوبی در داخل آستری داشته و در صورت فشرده شدن حرکت کرده و می تواند فرم پذیری بسیار خوبی داشته باشد ، این فرم پذیری عالی می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار شما قرار بدهد . از سایر ویژگی هایی که این محتوا به مبل های شنی می بخشد ، می توان به وزن سبک آن ها اشاره کرد که کودکان نیز به سادگی می توانند محصول را جابجا کرده و از آن استفاده کنند . 

انواع رویه و پارچه های مبل شنی

برای تولیدات مبل های شنی از پارچه های مختلفی استفاده می شود که در رابطه با جنس مبل شنی مخملی یک نفره توضیحاتی ارائه گردید و متوجه شدیم که برای ساخت این مبل شنی از پارچه مخملی استفاده شده است و بست وی این پارچه را برای ساخت مبل شنی کودک انتخاب کرده است ، با این وجود برای تولید مبل های شنی از سایر پارچه های محبوب به مانند پارچه های چرمی اعم از پارچه های چرم طبیعی و مصنوعی ، پارچه های جیر ، خزه دار ، جین یا لی ، کتان ، انواع پارچه های ضد آب پلی استری و پارچه ترک نانو استفاده شده است که می توانید در دسته بندی مبل شنی ، مدل های متنوعی را مشاهده کنید که از این اجناس ساخته شده اند . بنابراین دستان شما در خرید مبل شنی مد نظرتان باز بوده و حتی می توانید به صورت سفارشی نیز محصول خود را با ضمانت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

توصیه های نگهداری و شستشو مبل شنی مخملی یک نفره

با توجه به اینکه برای ساخت مبل شنی مخملی یک نفره از پارچه استفاده شده است ، بهتر است برای طول عمر بیشتر مبل شنی ، به خوبی از آن مراقبت و نگهداری شود تا آسیبی به آن وارد نشده و یا زودتر کهنه نشود . با نگهداری صحیح شما می توانید سال های سال از این مبل های بی نظیر استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود . شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه ، آن را با استفاده از مواد شوینده و پودر های رختشویی به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی بشویید . توجه داشته باشید که مبل شنی را برای جابجایی بهتر است از زمین بلند کنید و یا در صورت کشیدن ، مبل را بر روی سطوح زبر نکشید و یا بر روی آن نپریده و یا مبل را پرتاب نکنید . عدم استفاده از مبل شنی در برابر نور آفتاب برای زمان های طولانی و یا قرار ندادن آن در محل نامناسب می تواند طول عمر مبل را افزایش دهد . 

شارژ کردن مجدد و تعمیرات مبل شنی مخملی یک نفره

مبل های شنی به مانند مبل شنی مخملی یک نفره قابلیت تعمیر داشته و شما نیز می توانید در صورت آسیب دیدن رویه یا پوسته آن را تعمیر و به کلی تعویض کنید و از یک رویه جدید و نو استفاده کنید . همچنین در صورت افت مبل شنی به مرور زمان این امکان وجود دارد تا دوباره مبل شنی را شارژ کرده و آن را به مانند روز اول نرم و انعطاف پذیر کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...