مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس

MBL-035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس

مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و پر طرفدار می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در آرگونومی بدن را حفظ کرده و احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . این مبل شنی در رنگبندی هی متنوعی تولید شده است که تمام این رنگبندی ها در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی برای بالا تر بردن استحکام این محصول از فوم خُرد شده استفاده شده است که مخصوص ساخت مبل های شنی و پی چیر است و همچنین لازم به ذکر است که با توجه به زیپیکه در بخش کف این محصول تعبیه شده است ، ساختار داخلی به طور کلی قابل تعویض می باشد . وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن نیز که از ویژگی های مهم در مبل های شنی و محصولات بادی می باشد در این مبل شنی اینتکس برابر با 110 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس با برترین کیفیت وقیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت و ایده آل برای استفاده در پذیرایی و یا اتاق های میزبانی می باشد که در سال جاری و در رنگبندی و ابعادی متنوع روانه فروشگاه اینتکس شده است . رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی ک در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی دارای طراحی و ابعاد استاندارد می باشند تا بتوانند بهترین حالت را برای قرارگیری بدن فراهم آوردند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد ؛ این مبل شنی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای استانداردهای جهانی ساخت مبل شنی می باشد . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که هر کدام از این رنگ ها طرفداران خاص خود را دارد . در بخش کف این مبل شنی یک زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز برای شما ارسال می شود که خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند . دوخت های موجود در بدنه این مبل شنی به صورت مستحکم و در تراکم پایین می باشد که تست های متعددی بر روی آن انجام شده است و خیال شما را به طور کلی بابت باز شدن این دوخت ها راحت می کند .

جنس بدنه :

جس پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . پارچه مخمل از سری پارچه های محبوب در میان مصرف کنندگان و خریداران می باشد که امروزه به صورت متداول در ساخت مبل های شنی و هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که استحکام بالایی را از خود به نمایش می گذارد . همچنین در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به کم و زیاد کردن و یا تعویض ساختار داخلی در صورت لزوم و پس از گذر زمان نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و مناسب برای استفاده در فضای کوچک با نیاز به جا به جایی بالا می باشد . ابعاد مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس به مشخصات ( طول : 120 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز که از نکات کلیدی به شمار می آید در این محصول برابر با 110 کیلو گرم است که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال معقول به نظر می رسد .  

جمع بندی :

این مبل شنی از سریمبل های شنی با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و دارای رنگبندی و ابعاد متنوعی می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد و در ساختار داخلی آن از یونولیت خُرد شده استفاده شده است . وزن این مبل شنی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشدو قابلیت تحمل وزنی حدود 110 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد . مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس

مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس دارای رنگی زیبا و چشم نواز است که شما می توانید معمولا این رنگ های فانتزی و بسیار زیبا را تنها در مبل های شنی مشاهده کنید . مبل های شنی از نظر رنگ و ابعاد بسیار متنوع هستند و برای همین شما می توانید این محصولات را در هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید . امکان خرید مبل شنی با رنگ دلخواه و ابعاد مورد نظر شما امکان پذیر بوده و می توانید این محصولات را حتی با جنس پارچه مد نظرتان سفارش دهید . برای همین است که مطمعنا مبل شنی خریداری شده شما کاملا باب میل خواهد بود . در ادامه به نقد و بررسی مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس خواهیم پرداخت تا بیشتر با محصول آشنا شوید . 

این مبل شنی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و شما می توانید ان را برای سنین بزرگسال خریداری کنید . برای اینکه ابعاد محصول شرایط را کاملا برای استفاده یک نفره و بزرگسالان فراهم کرده است و حتی ارتفاع محصول را سطح نشیمنگاه نیز استاندارد است . برای همین شما می توانید به بهترین شکل ممکن از مبل شنی استفاده کنید . این مبل شنی وزن بسیار سبکی را دارد و برای همین شما می توانید برای جابجایی محصول آن را به سادگی برداشته و بلند کنید . نه تنها این مبل شنی بلکه سایر مبل های شنی نیز به راحتی برداشته و جابجا می شوند . برای همین شما می توانید در هر جایی از خانه از محصول استفاده کنید و حتی اگر علاقه دارید می توانید مبل شنی را در محل کار خود نیز قرار دهید . 

یک ویژگی بسیار خوبی که مبل شنی مخملی یک نفره قرمز اینتکس دارد ، این است که فروش آن به صورت تکی امکان پذیر بوده و می توانید به دلخواه خود این محصولات شنی را برای استفاده یک نفره و تک خریداری کنید و یا در صورت نیاز دو عدد و حتی بیشتر خریداری نمایید . این مبل های شنی حتی قابلیت تعمیر را دارند و رویه پارچه ای آن ها قابل دوخت خواهد بود . حتی شما می توانید آن را تعویض کنید . جنسی که برای ساخت این محصول استفاده شده است پارچه مخملی بوده و کیفیت ساخت آن فوق العاده است ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که این مبل شنی به دلیل کیفیت بالایی که پارچه رویه آن دارد می تواند وزن های بالا را تحمل کند و در برابر فشار ها و همچنین ساییدگی نیز مقاوم است . 

با توجه به رویه مخملی که این مبل شنی دارد ، مبل می تواند خاصیتی ضد تعریقی را داشته باشد . برای همین شما می توانید مدت طولانی را از مبل شنی استفاده کرده احساس خوشایند و راحتی را داشته باشید . در داخل این مبل شنی یونولیت ریخته شده است . یعنی بیشتر بخش داخلی مبل از یونولیت هایی پر شده است که به صورت خرد شده هستند . این مواد خرد شده باعث می شود تا شما بتوانید احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . یونولیت ها به مانند اسفنج هستند و بسیار انعطاف پذیری خوبی را دارند ، برای همین است که شما می توانید احساس خوشایند و خوبی را داشته باشید و برای مدت های بیشتری بتوانید از این مبل استفاده نمایید . این ویژگی های بسیار خوب باعث شده است تا خیلی از افراد که زمان های طولانی را به تماشای تلویزیون و ... می پردازند از این مبل ها استفاده کنند . 

در یکی از تصاویر مربوطه ، زیپی را مشاهده می کنید که در بخش زیرین و پشتی مبل شنی قرار دارد ، شما می توانید با باز کردن زیپ به مواد داخلی مبل دسترسی داشته باشید . عمدتا برای اینکه بتوانید رویه را برای شستشو جدا کنید می توانید از این روش اقدام کنید . همچنین شما می توانید برای شارژ کردن مجدد مبل شنی از این روش به مواد داخلی دسترسی داشته باشید . برای تهیه کردن مواد یونولیتی خرد شده می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید .

طول 120 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...