مبل شنی مخمل خاص اینتکس

mbl-1051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل خاص اینتکس

مبل شنی مخمل خاص اینتکس یکی از محصولان جدید و جذابی است که شرکت اینتکس ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به راحتی می تواند با نشستن بر روی ان به استراحت بپردازد. این کالا ساختاری فوق العاده زیبا و دیدنی دارد به گونه ای که دارای تکیه گاه و همین طور جایگاه قرار گیری دست می باشد و به همین دلیل در هنگام نشستن بهترین ارگونومی ممکن را به خود می بخشید. هم چنین این محصول فوق العاده نرم و راحت می باشد و مواد داخلی این مبل شنی از نوع فیبر ساخته شده است که به مرور بیش از پیش شکل گرفته و راحت تر می شود. این کالا قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی مخمل خاص اینتکس

مبل شنی مخمل خاص اینتکس در واقع با طراحی خاص و منحصر به فردی تولید شده است که سبب شده تا آن را مبل شنی مخمل خاص اینتکس نام گذاری کنیم . مبل های شنی نسل جدیدی از مبل های طبی و راحتی می باشند که دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوت هستند که بسیاری از مبل های دیگر فاقد آن هستند . از بزرگترین مزیت ها و ویژگی های مبل شنی مخمل خاص اینتکس می توان به انعطاف پذیری فوق العاده بالای آن اشاره کرد که می توانید تنها با یکبار استفاده به این موضوع پی ببرید . همچنین مبل های شنی به مانند مبل شنی مخمل خاص اینتکس محصولی پرتابل و قابل حمل هستند که می توانید به سادگی آن را با یک دست نیز بلند کرده و در هر جایی که دوست دارید از آن استفاده نمایید . در ادامه بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد .

راهنمای خرید مبل شنی مخمل خاص اینتکس

بهتر است در خرید اینترنتی مبل شنی حتما به نکات و فاکتور های مهمی که اشاره خواهیم کرد توجه داشته و بر اساس آن اقدام به خرید کنید . در خرید های اینترنتی دستان شما برای انتخاب و مقایسه بسیار باز بوده و می توانید با آرامش بیشتری ، مدل ها را بررسی کرده و تفاوت ها و شباهت ها و همچنین نقاط ضعف و قوت هر یک را بررسی کرده و خرید خود را انجام دهید ، اما در خرید مبل شنی نیاز است به فاکتور هایی همچون تحمل وزن محصول ، ابعاد و رده سنی مبل شنی ، وزن مبل شنی ، جنس رویه و بخش های دیگر مبل شنی ، نحوه نگهداری و تعمیرات ، برند و ... توجه داشته باشید که ما در این بخش در قالب نقد و بررسی به تمامی آن ها اشاره خواهیم کرد .

طراحی و تولید مبل شنی مخمل خاص اینتکس

طراحی و تولید مبل شنی می تواند بیانگر راحتی و همچنین نوع شک ظاهری مبل را مشخص کند . این مبل همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، به مانند مبل های پایه چوبی ساخته شده است ، اما در واقعیت مبل شنی مخمل خاص اینتکس دارای هیچگونه پایه و فریمی نبوده و تنها از پارچه و محتوای شنی ساخته شده است که در بخش بعدی نسبت به جنس این محصولات توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . برای تولید مبل شنی مخمل خاص اینتکس از رویه ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است که بیرونی ترین لایه پوسته یا رویه نام داشته و آستری بخش میانی و محتوای شنی داخلی ترین لایه مبل شنی مخمل خاص اینتکس می باشد .

جنس رویه و محتوای شنی مبل شنی مخمل خاص اینتکس

جنس رویه مبل شنی مخمل خاص اینتکس فوق از پارچه مخملی ساخته شده است ، این پارچه دارای رنگ زرشکی بوده و به دلیل داشتن خاصیت مخملی می توانید با لمس کردن آن تا حدودی تغییر رنگ را در پارچه ایجاد کنید . پارچه های مخملی بسیار نرم و لطیف هستند ، همچنین این پارچه ها طول عمر بالایی داشته و زیبایی آن و کیفیتش در طول زمان افتی نخواهد کرد ، همچنین این پارچه قابل شستشو می باشد . برای محتوای شنی مبل شنی مخمل خاص اینتکس نیز از یونولیت های خرد شده که شن شده نیز به آن گفته می شود ، استفاده شده است .

نحوه شستشو و مراقبت از مبل شنی مخمل خاص اینتکس

شستشو در مبل های شنی با توجه به نوع پارچه متفاوت است ، برای شستشو مبل شنی مخمل خاص اینتکس که از پارچه مخملی ساخته شده است می توانید از انواع مواد شوینده غیر اسیدی به مانند پودر های رختشویی استفاده کنید . همچنین نباید از سفید کننده ها استفاده نمایید . برای شستشو توصیه می شود از آب ولرم استفاده کنید . لازم به ذکر است که تنها بایستی رویه را از آستری جدا کرده و آن را به صورت مجزا بشویید .

شارژ مجدد مبل شنی و دلایل افت مبل شنی

برخی مواقع پس از استفاده طولانی و پس از چندین سال استفاده نیاز به شارژ مجدد مبل شنی خواهد بود چرا که در طول زمان محتوای شنی فشرده شده و نیاز است تا با تهیه محتوای شنی نو ، محتوا را تعویض و یا شارژ کنید . شارژ کردن مبل دشوار نبوده و به سهولت می توانید با باز کردن و رویه و آستری محتوا را به داخل مبل بریزید . همچنین می توانید مبل را برای شارژ کردن تحویل فروشگاه اینتکس دهید تا نمایندگی شارژ کردن را انجام دهد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ محصول زرشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...