مبل شنی مشکی اینتکس

mbl-56692

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مشکی اینتکس

مبل شنی مشکی اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و دوست داشتنی تولیدی اینتکس است که به بهترین نوع طراحی ساخته و تولید شده است . این مبل شنی به واسطه ابعادی که دارد برای نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است ، البته کودکان نیز می توانند از محصول استفاده کنند اما پای آن ها به زمین نرسیده و ممکن است خسته شوند . اما ابعاد بزرگ آن به خوبی می تواند بدن بزرگسالان را پوشش داده و نشیمنگاه نرم و طبی را برای نشستن فراهم کند . 

مبل شنی فوق به واسطه اجناس استفاده شده برای ساخت ، وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی قابل جابجایی است . این مبل ها در کنار مبل های بادی و همچنین صندلی های پلاستیکی پرتابل بوده و می توانید به راحتی از آن در هر جای خانه استفاده کنید . دوام و کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و سال های سال می تواند به مانند روز اول نرم و راحت بوده و کیفیت خود را حفظ کنند . فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری این مبل شنی را با ضمانت دو ساله به فروش می رساند .

در هنگام خرید مبل شنی به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

برای خرید مبل شنی نیز به مانند سایر کالا ها و وسایل باید به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری کنیم تا پس از خرید از محصول راضی باشیم و از خرید خود پشیمان نشویم . در ابتدا باید نیت خود را از خرید مبل شنی بدانید ، اگر تنها ظاهر مبل شنی برای شما اهمیت دارد ، شاید نوع طراحی و ساختار مبل چندان مهم نباشد ، در این صورت مختار هستید که هر مبل شنی را در صورت پسندیدن خریداری کنید ، اما اگر قصد شما از خرید مبل شنی استفاده مداوم می باشد ، بهتر است مبل های شنی طبی و آرگونومیک را خریداری کنید .

البته مبل های شنی به مبل های طبی و راحتی معروف هستند اما به عنوان مثال مبل های شنی استوانه ای که پشتی و تکیه گاه ندارند برای استفاده طولانی مناسب نیستند ، از سوی دیگر مبل های شنی به مانند مبل شنی مشکی اینتکس که دارای پشتی و تکیه گاه بلند و طبی هستند و سطح آن ها گود و نشیمنگاه ایده آل دارد ، مناسب ترین نوع مبل برای استراحت کردن می باشد . البته در این میان انواع مبل های شنی با طراحی خوابیده وجود دارد که می توانید آن ها را نیز در نظر داشته باشید . مبل های شنی طرح خوابیده می تواند برای گیمر ها و کسانی که بیشتر تلویزیون تماشا می کنند مناسب باشد .

در خرید مبل شنی حتما باید به جنس مبل توجه داشته باشید . یکی از مهم ترین فاکتور ها در دوام و کیفیت مبل شنی ، استفاده از پارچه های درجه یک و مقاوم است . در ساخت مبل شنی مشکی اینتکس از پارچه چرمی استفاده شده است که در رابطه با آن توضیحات کاملی در بخش نقد و بررسی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . برای ساخت مبل های شنی از پارچه های دیگری نیز استفاده شده است که می توانید در بخش بعدی با انواع پارچه مبل شنی آشنا شوید .

انواع پارچه بدنه مبل شنی و ویژگی آن ها

همانطور که در بخش های قبلی و در جدول مشخصات محصول آورده شده است ، این مبل شنی از پارچه مخمی ساخته شده است که در دسته پارچه های محبوب قرار دارد . اما برای ساخت مبل شنی تنها از این پارچه استفاده نشده است و چه بسا شما می توانید مبل هایی را انتخاب کنید که از بدنه های چرمی ، پلی استر ، جین یا لی ، جیر ، فوم ، خزدار ، کتان ، پلی استایرن و ... ساخته شده است . هر یک از این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارند و میتوانند ویژگی های مبل را نیز تغییر دهند .

به عنوان مثال مبل های شنی که از بدنه مخملی ، جیر یا خزدار ساخته شده اند ، سطوحی بسیار نرم تر و لطیف تر دارند ، بنابراین کسانی که دوست دارند مبل های نرمی داشته باشند ، این مبل ها گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود . این پارچه ها به دلیل خصوصیتی که دارند میتواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . مبل های شنی که از پارچه های مخملی ، جیر و خزدار ساخته شده اند را می توانید در محیط های باز نیز استفاده نمایید .

پارچه های جین و کتان نیز از سری پارچه های تقریبا مشابه به هم هستند که دارای دوام بسیار عالی و ظاهر پسندیده و شیک هستند . این مبل ها عمدتا زیبایی خاصی داشته و می تواند برای خاص پسندان گزینه عالی باشد . پارچه های چرمی مصنوعی و طبیعی نیز از سری پارچه های شیک و زیبا هستند که به واسطه ظاهر خوب خود در دسته مبل های لاکچری و زیبا قرار می گیرند .

مبل های شنی چرمی عمدتا برای خانه طراحی شده اند و کمتر از آن ها در فضای باز استفاده می شود ، اما بر خلاف آن مبل های شنی که از پلی استر ساخته می شوند ، خاصیت ضد آب داشته و می توان از آن ها در هر شرایط جوی استفاده کرد . این پارچه در برابر نور خورشید نیز مقاوم است . ویژگی ضدآب بودن پلی استر می تواند به شما اجازه دهد تا از این مبل ها در کنار استخر ها و سواحل و ... استفاده نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی مشکی اینتکس

مبل شنی مشکی اینتکس از جدید ترین و البته پر طرفدار ترین مبل های شنی تولید شده توسط اینتکس می باشد که می توانید آن را با خیال راحت از نظر کیفیت خریداری کنید . بدون شک مبل های شنی یکی از طبی ترین و راحتی ترین مبل های موجود در بازار هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای مبل های پایه چوبی و کاناپه ها باشند . توصیه فروشگاه اینتکس نیز به کسانی که بیشتر ساعت های خود را در حالت نشسته به سر می برند ، استفاده از مبل های شنی می باشد . شما تنها با یک بار استفاده از این محصولات می توانید به نرمی و طبی بودن مبل ها پی ببرید .

مبل شنی فوق به صورت تک فروخته شده و به مانند سایر مبل ها یا کاناپه های تعداد نیست ، اما این امکان وجود دارد که شما تعداد بیشتری از مبل های شنی را خریداری کنید . خرید عمده مبل شنی می تواند سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه فروشگاه اینتکس شود . با توجه به جدید بودن این محصولات قصد داریم تا مبل شنی مشکی اینتکس را با نقد و بررسی کامل خدمت شما مشتریان گرامی معرفی نماییم .

طراحی و تولید مبل شنی

برخلاف مبل های پایه چوبی و ... این مبل ها هیچگونه پایه یا چارچوب و فریمی ندارند بلکه تنها از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی داخلی تشکیل شده اند . طراحی این مبل ها بسته به نوع طراحی پوسته و آستری می باشد چرا که محتوای شنی محصول به صورت خرد بوده و می تواند شکل مبل شنی را به خود بگیرد . تولیدی اینتکس با به کار گیری برترین طراحان و خیاط ها ، این مبل های شنی را تولید کرده است . بدون شک مبل های شنی اینتکس هم از نظر دوام و کیفیت و هم از نظر آرگونومیک یکی از بهترین نوع مبل ها هستند . در قسمت بالای مبل شنی دستگیره ای طراحی شده است که به شما کمک خواهد کرد تا با گرفتن آن به راحتی مبل را بلند کنید . این مبل تنها 4 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید آن را به کمک دستگیره بلند کنید و یا بر روی زمین بکشید .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل شنی به صورت گرد ساخته شده است که قسمتی از آن به صورت گود طراحی شده و محل نشستن خواهد بود ، این نشیمنگاه گود به همراه پشتی و تکیه گاه بلند و ایده آل می تواند به خوبی بدن شما را در زاویه خوبی قرار داده و از وارد شدن فشار برروی اندام ها جلوگیری کند . محتوای شنی داخل مبل همواره متحرک بوده و این تحرک بسیار خوب می تواند سبب انعطاف بالای مبل و فرم پذیری آن شود ، از این رو هیچگونه فشاری بر روی کمر و مهره ها وارد نخواهد شد ، بنابراین ساعت های طولانی تری را بدون اینکه خسته شوید می توانید بنشینید .

جنس مبل شنی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مبل های شنی از چه اجناسی ساخته می شوند و چگونه می توانند بدون پایه وزن های بسیار بالای بزرگسالان را تحمل کنند ؟ همانطور که در بخش طراحی و تولید مبل شنی اشاره شد ، این محصول از طراحی سه لایه برخوردار است . برای ساخت پوسته و رویه این مبل که خارجی ترین لایه مبل است ، از پارچه مخملی استفاده شده است ، پارچه مخملی یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین پارچه ها می باشد که به واسطه جنس نرمی که دارد باعث لطافت بالای مبل خواهد شد .

این جنس همچنین دوام بسیار خوبی داشته و یکی از پارچه های درجه یک بازار است ، بنابراین در دراز مدت کهنه نشده و رنگش تغییر نمی کند . همچنین این پارچه قابل شست و شو بوده و در صورت نیاز می توانید به کمک باز کردن زیپ ، رویه را از آستری جدا نمایید . جنس آستری مبل نیز از پارچه است اما محتوای داخلی این مبل که آن را با محتوای شنی نیز می شناسیم در واقع یونولیت های خرد شده ای هستند که به دلیل شکل ریز و دانه دانه ای که دارند با نام محتوای شنی شناخته می شوند . این مواد اسفنجی انعطاف بسیار خوبی را به مبل بخشیده است و سبب سبک شدن وزن مبل شده است .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:60 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه چرم صنعتی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت ( فیبر )
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • سازنده:تولیدی اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...