مبل شنی نرم اینتکس

MBl-55660

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نرم اینتکس

مبل شنی نرم اینتکس مدل طبی از سری مبل های شنی با کیفیت می باشد که دارای رنگبندی های متنوعی است . این مبل شنی به تازگی و توسط برند اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از نوع پلی استر می باشد و درزهای آن به خوبی دوخت شده است تا بابت جلوگیری از باز شدن درزها خیال شما را راحت کند . رنگبندی استفاده شده در ساخت این محصول رنگ های قرمز ، آبی و نارنجی می باشد که تنوع رنگی بالایی را برای شما فراهم آورده است و در قسمت تصاویر محصول می توانید تصویر رنگ های مختلف را مشاهده نمایید . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای حالت پذیری ایده آلی نیز می باشد و از همین رو به خوبی از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد . در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مبل شنی نرم اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش این محصول نمایید .

مبل شنی نرم اینتکس

مبل شنی نرم اینتکس از مدل های فوق العاده آرام و طبی شرکت اینتکس بوده و بدون شک شما با خرید این مبل شنی، آرامش را به جسم و روحتان تقدیم کرده اید. همانطور که در قسمت عکس های این محصول مشاهده می کنید، این مبل شنی دارای رنگ های مختلفی بوده و دارای جنس و مقاومت بالایی می باشد که در ادامه راجب همه نکات این محصول توضیح خواهیم داد. ما در این مقاله قصد داریم تا به کمک متخصص های مجرب در بخش محصولات شرکت اینتکس به مزایا و معایب این محصول پرداخته و با نگاهی ریز بینانه به تمام نکات های این محصول بپردازیم تا به شما بدون هیج چشم داشتی کمک کرده و با هزینه ایی که می خواهید پرداخت کنید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصولی، برای خریدار و یا مشتری باید دارای استاندارد های به خصوصی باشد تا نظر خریداران و یا مشتریان را به خود جلب و جذب کرده و در نهایت آن فرد آن محصول را خریداری کند. اما این استاندارد ها و یا قوانین خاصی که هر مشتری به سلیقه و طرز فکر خود برای خرید وضع می کند چیست؟ بدون شک یکی از آن دلایل طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول می باشد و مشتری نسبت به علایق خود آن را انتخاب می کنند. این محصول به شکل گرد طراحی شده و بیشتر مبل های شنی به این شکل طراحی می شوند و تنها رنگ و جنس آن ها است که خود را از بقیه متمایز می کند. همانطور که در عکس های این محصول مشاهده می کنید در رنگ های مختلی از جمله، قرمز، آبی و نارنجی طراحی و تولید شده است.

جنس محصول

و اما دلیل و یا استاندارد اصلی و بعدی که مشتریان برای خرید محصول خود انتخاب می کنند جنس آن محصول است.هر یک از ما بدون شک محصولی را خریداری کرده است که پس گذشت مدت زمان کوتاهی آن محصول دیگر کارکرد سابق را نداشته باشد و مجبور به تعویض آن شود. جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و مقاومت و کیفیت بسیار بالایی را دارد پس از لحاظ کیفیت این محصول ناراحتی نداشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ، وزن : 5 کیلو گرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را دارا است. این محصول بسیار سبک است و به آسانی قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی خاصی ندارد و فقط کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا حالت اصلی خودش را دریابد و از آن استفاده کنید. در خصوص مراقبت و نگهداری این محصول هم باید ذکر کرد که از نزدیک شدن وسایل تیز به این محصول جدا خود داری نمایید تا محصولی با طول عمر بالایی را دارا باشید. همچنین این محصول دارای دو سال ضمانت می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

جمع بندی

مبل شنی نرم اینتکس از محصولات زیبا و شکلی شرکت اینتکس بوده و دارای رنگ بندی های مختلفی از جمله قرمز ، نارنجی و آبی می باشد. جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی است. همچنین وزن این این محصول بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. این محصول دارای یک ضمانت دو ساله می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید دهید هم اکنون می توانید آن را از طریق همین صفحه، سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی مبل شنی نرم اینتکس

مبل شنی نرم اینتکس یکی از طبی ترین مبل های شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توانید با خرید آن ، ساعت ها به نشستن بپردازید بدون اینکه از اینکار خسته شوید . انتخاب نشیمنگاه و یا بستر خواب بسیار مهم بوده که شاید بسیاری از افراد به آن توجه نداشته باشند ، چرا که هر فرد ممکن است بسیاری از زمان خود را صرف نشستن کنند ، بنابراین با انتخاب و خرید مبل شنی راحتی می توانید از آسیب های احتمالی کمر و ... جلوگیری کنید . این محصولات یعنی مبل های شنی نسل جدیدی از مبل ها هستند که به واسطه وزن سبکی که دراند می توانید آن ها را به سادگی در خانه جابجا کنید تا در صورت نیاز بتوانید در هر جایی از خانه بنشینید .

به واسطه محتوای یونولیتی که این مبل از آن پر شده است ، مبل شنی نرم اینتکس وزن بسیار سبکی دارد که این ویژگی بسیار عالی به این اجازه را خواهد داد تا به سادگی مبل خود را جابجا کنید . همچنین این جنس انعطاف و شناوری بسیار خوبی در داخل مبل داشته و این موضوع باعث فرم پذیری بسیار عالی مبل شنی شده است تا اینچنین حس بسیار خوبی در هنگام نشستن داشته باشید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با ویژگی های ساختاری ، نحوه تولید مبل شنی ، مقایسه مبل شنی با سایر مبل ها و همچنین نحوه صحیح نگهداری و تعمیرات آن آشنا کنیم .

نحوه تولید مبل شنی

مبل های شنی ممکن است ساختار و طراحی متفاوتی داشته باشند از این رو قصد داریم تا نحوه تولید مبل شنی نرم اینتکس را به شما مشتریان گرامی که این محصول را مد نظر دارید توضیح دهیم . این مبل در واقع از سه لایه تشکیل شده است که بیرونی ترین لایه آن را با عناوین پوسته ، رویه یا بدنه می شناسیم . این لایه از جنس پارچه پلی استر ساخته شده است که با استفاده از الگو های برش زنی توسط طراح و حیاط برش داده شده و سپس به هم دوخته شده اند تا تشکیل بدنه را داده اند .

در بخش داخلی مبل ، آستری وجود دارد که آن نیز از جنس پارچه بوده و الگو و همچنین ابعاد آن کاملا با بدنه یکسان است . در واقع آستری دوام و کیفیت رویه را در برابر ضربه و فشار بسیار افزایش می دهد ، از سوی دیگر آستری وظیفه نگهداری محتوای یونولیتی مبل که به صورت خرد و دانه ای می باشد را بر عهده دارد تا در صورت نیاز بتوانید رویه را از آستری جدا کنید . بر روی بدنه و آستری مبل زیپ یا بندی وجود دارد که از طریق آن می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید . در نهایت نیز داخل مبل را با محتوای یونولیتی پر کرده و مبل ساخته می شود .

مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟

با توجه به برخی ویژگی های مشترکی که میان مبل های شنی و بادی وجود دارد شاید برخی از مشتریان این سوال را داشته باشند که آیا مبل شنی بخرم یا مبل بادی ؟ از ویژگی های مشترک این دو مبل می توان به وزن بسیار سبک آن ها در مقایسه با دیگر مبل های چوبی و ابری اشاره کرد ، بنابراین به راحتی می توانید این مبل ها را جابجا کرده و در هرجای خانه یا حیاط و حتی محل کار استفاده کنید . این دو مبل هر دو مبل های طبی هستند که برای اشخاصی که مشکلاتی در کمر و ستون فقرات دارند بسیار مناسب می باشد .

اما در این میان از نظر دوام و کیفیت به دلیل اینکه مبل های شنی پارچه ای هستند از بدنه بادی مبل های بادی بسیار مقاوم تر بوده و آسیب پذیری بسیار کمتری دارند ، از این رو شاید نگهداری مبل های شنی بسیار راحت تر باشد . همچنین وزن هر دو این محصولات سبک است ، اما در نظر داشته باشید که مبل های شنی وزنی بین 4 الی 8 کیلوگرم دارند این در حالی است که مبل های بادی در بزرگ ترین نمونه های خود نهایتا وزنی 2 کیلوگرمی داشته باشند . حجم بسته بندی مبل های بادی بسیار کم بوده و در مسافرت ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید در حالی که حجم مبل های شنی ثابت است .

تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی قابل تعمیر هستند که شاید خصوصیت بسیار خوبی برای آن ها باشد تا در صورت آسیب دیدن نیازی به دور انداختن و یا خرید مبل شنی دیگر نباشد . با توجه به بدنه و آستری پارچه ای این محصولات در صورت پارگی پوسته یا آستری می توانید با دوختن آن را تعمیر کنید . همچنین شما می توانید حتی بدون نیاز به تعمیر ، پوسته دلخواه و مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید و یا محصول خود را برای تعمیر و یا تعویض هر لایه برای فروشگاه ارسال نمایید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات مبل شنی شما را انجام دهد . در صورت افت مبل شنی نیز می توانید مبل خود را شارژ کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...