مبل شنی هیراد

MBL-40132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی هیراد

مبل شنی هیراد یکی از محصولاتی است که بیشتر به دلیل رنگی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. این کالا با بهره گیری از ظاهری شکیل و فوق العاده طراحی و تولید شده است که در واقع با ارگونومی ساخت گرد همراه بوده و نرم و راحت می باشد. در خصوص رنگ این محصول هم باید عنوان کرد که این محصول به صورت ساده و یکدست بادمجانی رنگ است که رنگی خاص و جذاب می باشد و در بین مبل های شنی به جرا می توان گفت که تک است. هم چنین دوخت این محصول هم به گونه صورت گرفته که از زیبایی ان کم نکرده و با کمترین دخالتی در طراحی این محصول پیاده سازی شده است. علاوه براین ها رویه این مبل شنی از نوع پارچه مخمل است که این پارچه بسیار با دوام ، زیبا و خاص خواهد بود و به احتی هم دچار اسیب نمی شود. شما هم می توانید هم اکنون این محصول را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی اینتکس در سبد خرید خود قرار دهید.

نقد و بررسی مبل شنی هیراد

مبل شنی هیراد محصولی با دوام و شکیل می باشد که می توان آن را در اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار داد. این محصول از وزن اندکی برخوردار بوده با همین وزن کم می تواند فشار های بالایی را تحمل نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی هیراد همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همه ما خواستار محیطی زیبا برای زندگی خود هستیم که این موضوع به طراحی محصولات مورد استفاده ما بستگی دارد . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده که دارای ظاهری متفاوت از مبل های دیگر می باشد . این محصول بسیار منعطف بوده و شما می توانید فقط با نشستن بر روی آن شکل دلخواه خود را به وجود آورید . رنگ این محصول بسیار خاص بوده و کبودرنگ یا همان بادمجانی می باشد که این امر موجب شده زیبایی محصول دوچندان افزایش یابد . در قسمت زیرین این مبل شنی یک زیپ قرار داده شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید . علاوه بر این می توانید در صورت تمایل از حجم مواد داخلی کاسته و یا به آن بی افزایید تا متناسب با سلیقه شما شکل بگیرد .

جنس بدنه

یکی از شناسه های تشخیص یک محصول مرغوب جنس بدنه آن می باشد که این موضوع تعیین کننده طول عمر و مقاومت آن می باشد . به همین جهت به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان بدنه ای مقاوم برای این مبل شنی درنظر گرفته شده است . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار می باشد . داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده استحکام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . با توجه به جنس رویه و مواد داخلی ، با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی از تعریق جلوگیری خواهد شد و شما می توانید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید .

ابعاد و وزن

علاوه بر کیفیت و طراحی ، حجم و وزن کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . دارا بودن فضای مناسب و در عین حال حداقل وزن ممکن و مقاومت بالا از ویژگی های پر اهمیت یک محصول مرغوب به شمار می آید . این مبل شنی دارای طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده و قادر است بدن شما را در بهترین وضعیت قرار دهد تا در حین استفاده دچار کوچک ترین درد و خستگی نشوید . این محصول از حداقل وزن ممکن برخوردار بوده که در حدود 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به مقاومت و دوام بالای مبل های شنی اینتکس مراقبت و نگهداری از آن ها بسیار ساده می باشد . اگر تمایل دارید این محصول زیبا مدت زمانی طولانی در اختیار شما باشد ، کافیست تا از آن در برابر اشیاء نوک تیز و حرارت بالا محافظت نمایید . البته اگر این کالا دچار آسیب دیدگی شود به سادگی قابل تعمیر می باشد. شما می توانید رویه آن را تعویض نمایید و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به تعمیرات لازم نمایید و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل شنی هیراد یکی از زیباترین محصولات اینتکس می باشد که با رنگ خاص خود توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید . این محصول از حداقل وزن ممکن برخوردار بوده و به آسانی قابل حمل می باشد . شرکت اینتکس به جهت اطمینان بخشی به شما مصرف کنندگان محترم، ضمانت نامه ای دو ساله برای این محصول درنظر گرفته است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی این محصول فوق العاده را خریداری نموده و از آن لذت ببرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول زرشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...