مبل شنی ورزشی

mbl-9102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ورزشی

مبل شنی ورزشی یکی از محصولاتی است که در بین کودکان و بزرگسالان محبوب خواهد بود. طراحی این محصول برگرفته از توپ های بسکتبال با رنگ نارنجی و خطوط مشکی است که فوق العاده زیبا و دیدنی بوده و همین عامل هم سبب شده تا دوست داران محصولات ورزشی به سمت خرید این محصول سوق پیدا کنند. در همین خصوص نیز باید گفت که بر روی این محصول نام شرکت سازنده هم قرار گرفته است که با اطمینان خاطر و اصالت این محصول می توانید به خرید این محصول اقدام نمایید. هم چنین محتویات داخلی این کالا را فیبر تشکیل داده است که بسیار نرم و راحت خواهد بود و همین عامل هم سبب شده تا تحمل وزن این کالا با رود. عمر مفید این فیبر ها هم بالا بوده و به راحتی دارای فرو نشست و یا افت کیفیت نخواهد شد و به همین دلیل هم خیالتان راحت خواهد بود. البته در صورت اسیب دیدن هم می توانید به سادگی ان را تعویض نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت عالی قابل خرید خواهد بود.

نقد و بررسی مبل شنی ورزشی

مبل شنی ورزشی از سری محصولات اسپرت بوده که با ظاهری متفاوت توانست مورد توجه وجوانان و جوانان قرار بگیرد. این محصول با توجه به ضمانت نامه دو ساله که تاییدی بر کیفیت ان بوده از مرغوبیت بالایی برخوردار است. از سویی دیگر به دلیل سهولت حمل و نقل و طول عمر بالا این کالا در زمان کوتاهی توانست به یکی از محصولات رفروش تبدیل شده و رضایت مشتریان محترم را کسب نماید. در این مطلب به تشریح کامل این مبل شنی جذاب خواهیم پرداخت تا راهنمایی های مفیدی را رائه داده باشیم. شما نیز اگر قصد خرید یک کالا متفاوت را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ظاهر هر محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.زیرا تمامس افراد در ابتدا جذب ظاهر هر محصول می شوند. مبل های شنی در زمان کوتاهی با قابلیت های خود توانستند به یک جایگاه مناسب دست یابند. این محصول با توجه به حملی و نقلی اسان و طو عمر بالای خود به یک جایگزین مناسب برای مبل های راحتی تبدیل شدند. اما این محصولات با توجه طراحی ساده بدنه دارای تنوع پایینی هستند. این محصول نیز مشابه سایر مبل های شنی هستند و ساختاری گرد دارند. البته هر چه از بخش نشیمنگاه به ابتدای محصول نزدیک شوید شاهد کاهش شعاع ان خواهید بود. این محصول برای ان که مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار بگیرد طراحی بدنه متفاوتی دارد. بدنه نارنجی رنگ محصول با خطوط سیاه رنگ خود نمای کاملی از یک توپ بسکتبال را ارائه می کند.

جنس بدنه

توجه به مرغوبیت جنس بدنه موجب بالا رفتن مقاومت و ماندگاری محصول می شود. زیرا با توجه به کیفیت جنس هر کالایی می توان بر طول عمر بالای ان تاکید کرد. امروزه کمپانی های سازنده محصولات به جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم همواره به دنبال بهترین نوع جنس تولیدی هستند. این محصول نیز با بدنه ای از جنس پارچه مخملی ساخته می شود. این پارچه علاوه بر نرمی فوق العاده بالا دارای خاصیت ضد تعریقی نیز می باشد. لازم به ذکر است به دلیل کیفیت بالا این جنس پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم می ماند. البته اگر بدنه محصول دچار کثیفی شود به راحتی ی توانید ان را شست و شو دهید. زیرا بافت این پارچه در صورت تماس با مواد شوینده و اب دچار ضعف کیفیتی نخواهد شد.

ابعاد و وزن

ساختار گرد این محصول دارای طول و عرضی یکسان بوده که برابر 110 سانتی متر است. این ابعاد یک نشیمنگاه بزرگ را جهت استفاده شما مهیا می سازد. از طرفی دیگر ارتفاع 120 سانتی متری محصول شامل دو بخش بوده که بخش نشیمنگاه ان ارتفاع 50 سانتی متری داشته و تکیه گاه ان دارای ارتفاعی برابر 70 سانتی متر است. این محصول به دلیل ساختاری متفاوت وزن بدنه کمی داشته و به راحتی حمل می شود. زیرا بدنه این کالا فقط 5 کیلوگرم دارد. اما این وزن پایین توان تحمل فوق العاده بالایی در حدود 180 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول همانند سایر مبل های شنی به صورت اماده به دست مصرف کننده خواهد رسید و نیاز به فرایند خاصی جهت استفاده ندارد. شما با خارج کردن این محصول از بسته بندی و قرار دادن ان در فضایی مسطح می توانید به راحتی از ان استفاده کنید. البته با گذشت زمان و در اثر نشستن بدنه این محصول به فرم استاندارد خود خواهد رسید. جهت حفاظت از این کالا زیبا از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. البته در صورت پارگی این مشکل توسط کمپانی قابل تعمیر و یا حتی تعویض پوشش بدنه می باشد. از سویی دیگر هرگز وزنی بیش از توان تحمل محصول به بدنه ان وارد نسازید. البته مواد داخلی محصول که از جنس یونولیت بوده در صورت اسیب به سادگی تعویض می شوند.

جمع بندی

مبل شنی ورزشی محصولی با قابلیت حمل و نقل و شست و شو بوده که ار بدنه ای مقاوم تشکیل می شود. این کالای زیبا و اسپرت با یک ضمانت نامه دو ساله معتبر و قیمتی عالی به بازار عرضه می شود. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...