مبل شنی ورزشی دو تکه

MBl-55695

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ورزشی دو تکه

مبل شنی ورزشی دو تکه از سری محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که به صورت دو تکه و به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این مبل شنی دو تکه توسط برند محبوب اینتکس و در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه شده است . این محصول شامل یک عدد مبل شنی و یک عدد زیرپایی می باشد که برای استراحت پا می توانید از آن استفاده نمایید . رنگبندی رویه این مبل شنی نارنجی به همراه قسمت های سفید رنگ می باشد که از زیبایی ایده آلی برخوردار است و مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا پذیرایی می باشد .

جنس رویه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در ساختار داخلی آن از یونولیت مخصوص به منظور بالا بردن استحکام در کنار انعطاف پذیری ایده آل استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری وزن یک نفر ایده آل می باشد . لازم به ذکر است که این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی رسمی اینتکس می باشد و این امر خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت میکند . مبل شنی ورزشی دو تکه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی ورزشی دو تکه

مبل شنی ورزشی دو تکه محصولی جذاب برای افراد مشکل پسند بوده که در بالاترین کیفیت توسط شرکت بزرگ اینتکس به تازگی روانه بازار شده است. این محصول علاوه بر مبل شنی دارای یک زیرپایی بزرگ نیز می باشد. شما از این زیر پایی می توانید به عنوان میز و یا حتی یک مبل شنی مجزا نیز استفاده کنید. زیرا دارای توان تحمل وزن بسیار ایده الی است. در این بحش قصد داریم با تحلیل کامل این محصوب جدید به نقد و بررسی کامل ان بپردازیم. تا در مجموع یک راهنمای جامع در راستای خرید مفید و مطمئن در اختیار هموطنان قرار داده باشیم. پس اگر شما نیز قصد خرید دارید توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت محصول در فرایند تولید از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا این ظاهر محصول بوده که انتظار افراد مشکل پسند را پاسخ داده و به فروش محصول و محبوبیت کالا کمک خواهد کرد. در سال های اخیر مبل های شنی در حالی که تنوع نسبتا کمی دارند به خوبی توانسته اند در بسیاری موارد جایگزین مبل های راحتی شده و به یک رقیب پرقدرت برای ان ها تبدیل شوند. زیرا اساس طراحی مبل های شنی در مبنای طول عمر بالا و رلحتی مصرف کنندگان قرار داده شده و در ظاهر ان ها به سادگی تاکید بسیار شده است. این محصول نیز ساختاری مشابه سایر مبل های شنی داشته و از ساختار گرد ساخته می شود. این ساختار گرد دارای تکیه گاه و نشیمنگاهی نسبتا بزرگ بوده که به یکدیگر متصل هستند. به همین دلیل شما ی توانید به راحتی از این محصول برای خواب و استراحت های طولانی نیز بهره برداری کنید. نمای ظاهر محصول از طرح توپ استفاده شده که شامل دو رنگ متضاد می باشد. جهت رضایت مشتریان قابلیتی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید رنگ بدنه محصول را با سلیقه خود انتخاب کنید. به همراه محصول یک زیر پایی نیز وجود داشته که بدنه ای کاملا یک رنگ و ساده دارد.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل هزینه پرداختی انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا و جنس بدنه مرغوب را دارند. شرکت اینتکس نیز در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان به این اصل پایبند می باشد. به همین دلیل این محصول از بدنه با جنس چرم مصنوعی تولید شده که از جمله موارد مقاوم و ایده ال به شما می رود. این جنس علاوه بر نرمی بالا خاصیت ضد تعریقی نیز داشته که موجب رضایتمندی شما خواهد شد. این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مستحکم بوده و بافت ان در صورت تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول از انجا به فقط دارای وزن بدنه ای در حدود 6 کیلوگرم بوده به راحتی جا به جا می شود. البته وزن کم بدنه از کیفیت محصول نکاسته و شما شاهد توان تحمل وزن بالایی در حدود 130 کیلوگرم خواهید بود. ساختار این محصول دارای طولی معادل 100 سانتی متر در مقابل عرض 87 سانتی متری می باشد. از سویی دیگر ارتفاع 110 سانتی متری محصول شامل دو بخش 50 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 60 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه محصول می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مواد داخلی تشکیل دهنده مبل شنی از جنس یونولیت بوده که علاوه بر نرمی بالا دارای وزن بسیار کمی نیز است. این مواد دارای توان تحمل مشخص شده ای هستند. برای مراقبت از این محصول وزنی بیش از توان تحمل بدنه به ساختار محصول وارد نسازید. البته مواد داخلی محصول در صورت اسیب به راحتی تعویض خواهد شد. همچنین اجسام نوک تیز را به پوشش بدنه محصول وارد نسازید. در صورت پارگی پوشش بدنه می توانید به راحتی اقدام به تعمیرات و یا تعویض نمایید. لازم به ذکر بوده محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. بدنه این مبل شنی در اثر نشستن به نرمی و فرم استاندارد خود خواهد رسید.

جمع بندی

مبل شنی ورزشی دو تکه محصولی اسپرت و بر اساس سلیقه جوانان بوده که در بالاترین کییت توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه ی شود. این محصول با طول عمر بالا دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 87 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...