مبل شنی پسرانه اینتکس

mbl-3062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پسرانه اینتکس

مبل شنی پسرانه یکی از محصولاتی است که به دلیل ظاهر و شکل و شمایلی که دارد به این نام شناخته می شود. همان طور که در تصویر این محصول قابل مشاهده است این کالا از طرح توپ فوتبال بهره برده است و با همین ظاهر طراحی و تولید شده است که به همین دلیل هم محبوبیت زیادی در بین پسر ها خواهد داشت. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از طراحی این محصول پی ببریم باید گفت که این کالا به تکه های مختلفی تبدیل شده است که در تولید ان از رنگ ابی برای قسمت های بزرگ و رنگ سورمه ای برای بخش های کوچک و داخلی این محصول استفاده شده است. هم چنین این کالا دارای تکیه گاه با ابعاد مناسبی هم می باشد که این عامل هم سبب شده تا نرمی و راحتی بیشتری را این محصول به خود ببیند. در کنار این موارد محتویات داخلی این محصول را هم فیبر شکل داده است که باعث نرمی بیشتر این کالا شده است. این محصول را می توانید هم اکنون خریداری نموده و از ان در داخل اتاق خواب کودکتان استفاده کنید.

نقد و بررسی مبل شنی پسرانه اینتکس

مبل شنی پسرانه اینتکس محصولی زیبا و جذاب مناسب استفاده پسران می باشد. رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد. طرح این مبل شنی به صورت توپ چهل تکه بوده که با ترکیب رنگی جالب زیبایی آن دو چندان افزایش یافته است. در ادامه این مقاله قصد داریم به تحلیل جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی پسرانه همراهی کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

در هنگام تهیه یک محصول ، نکته ای که در وهله اول نظر ما را به خود جلب می کند ، شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . زیرا این موضوع تأثیر مستقیمی بر ظاهر منزل ما خواهد داشت . به همین جهت در طراحی محصولات اینتکس ، دقت و ظرافت بالایی بکار گرفته شده است . این مبل شنی کاملا گرد و شبیه به یک توپ طراحی شده که در میان پسران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . رنگ آن نیز تر کیبی از سرمه ای و آبی می باشد که با طرح های شش ضلعی کاملا شکل یک توپ را تداعی می نماید. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و به شستشوی آن بپردازید . همچنین این امکان وجود دارد که تمام مواد داخلی را تعویض نموده و یا با فزایش و کاهش این مواد ، آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر طراحی ، کیفیت محصول مورد نظر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا این نکته تعیین کننده طول عمر آن می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس برای تولید محصولات خود از بهترین متریال بهره گرفته تا همواره رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید . از این رو برای تهیه قسمت رویه این مبل شنی از پارچه مخمل بهره گرفته تا با لطافت و انعطاف بالا آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان آورد . در قسمت داخل آن نیز یونولیت خرد شده قرار گرفته تا با مقاومت بالای خود در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب دیدگی نشود. این محصول با توجه به استقامت بالای خود گزینه مناسبی برای استفاده هر گروه سنی می باشد .

ابعاد و وزن

از دیگر ویژگی های محصولی مرغوب می توان به حجم و اندازه آن اشاره نمود . با توجه به این‌ که این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است ، طول و عرض آن 80 سانتی متر بوده و از ارتفاعی در حدود 90 سانتی متر برخوردار می باشد . با توجه به این ابعاد می توان دریافت که این محصول از حجم مناسبی برخوردار بوده و همچنین دارای فضای کافی جهت استراحت می باشد . علاوه بر این با توجه به وزن اندک آن که حدود 5 کیلو گرم است، این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد . این مبل شنی کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی و به بازار عرضه شده است.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول ، نحوه مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن دارد. به همین منظور جهت مراقبت از این مبل شنی فقط کافیست تا از نزدیک نمودن اشیاء تیز به آن و قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خود داری نمایید . قابل ذکر است که این محصول قابل تعمیر بوده و در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید برای تعمیرات آن اقدام نمایید .

جمع بندی

مبل شنی پسرانه اینتکس محصولی با طراحی جذاب می باشد که توانسته در لیست پرفروش ترین مبل های شنی قرار گیرد. این محصول با رویه ای از جنس مخمل دارای خاصیت ضد تعریق بودن می باشد. همچنین دارای 2 سال ضمانت بوده که نشان از کیفیت و دوام آن دارد. اگر شما نیز مجذوب این محصول دوست داشتنی شده اید می توانید از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خریداری آن نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول سورمه ای - ای
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...