مبل شنی پشتی دار به همراه زیرپایی

bean 80561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشتی دار به همراه زیرپایی

مبل شنی پشتی دار به همراه زیرپایی یکی از مبل های شنی فوق العاده می باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد که می تواند نظر شما را در اولین نگاه به سوی خود جلب کند. بدنه این مبل رنگ مشکی داشته و جلوه بسیار خاص و زیبایی دارد. بدنه اصلی مبل و زیر پایی از سه قسمت رویه، بخش های کناری و قسمت زیرین تشکیل شده است که هر کدام از لایه های طرح چرم ساخته شده اند و دوخت آنها نیز توسط خیاطان ماهر انجام شده تا فشار وارده را تحمل کرده و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. از سایر ویژگی های این محصول می توان به جیب کناری و راحتی فوق العاده آن اشاره کرد به این صورت که می تواند برای استفاده طولانی مدت و جایگزینی سایر مبل های یکی از گزینه های برتر باشد. این مبل شنی برای تماشای تلویزیون، گیمینگ و ... کاملا مناسب بوده و با توجه به وزن 5 کیلوگرمی مبل و یک و نیم کیلوگرمی زیرپایی حمل آن بسیار ساده و بدون مشکل میسر است. لایه های داخلی این مبل بادی نیز یونولیتی بوه و علاوه بر افزایش راحتی می توان آن را به سادگی شارژ و یا تعویض نمود

نقد و بررسی مبل شنی پشتی دار به همراه زیرپایی

مبل شنی پشتی دار به همراه زیر پایی محصولی ایده ال جهت استفاده در سالن پذیرایی و یا اتاق خواب و محل کار بوده که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با توجه به نرمی بالای بدنه ساختار مقاوم داشته و از طول عمر بسیار  بالایی برخوردار است. زیرا بدنه محصول در برابر فرسایش و تغییر بافت داخلی مستحکم باقی خواهد ماند. این مبل شنی با زیر پایی مجزای خود دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که تضمینی بر کیفیت کالا می باشد. در این قسمت قصد داریم تا به تحلیل کامل این محصول در بخش های مختلف بپردازیم تا یک راهنمای جامع در اختیار مشتریان محترم قرار دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال خرید یک کالای خاص هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع ساخت محصول و نواوری در زمینه طراحی و داشتن خلاقیت بالا از جمله موارد بسیار مهمی بوده که در پروسه تولید باید به ان پرداخته شود. زیرا این ظاهر محصول بوده که در ابتدا جلب توجه کرده و موجب افزایش فروش و رضایت مشتریان خواهد شد. مبل های شنی اما دارای تنوع کمی بوده و خلاقیت در ساختار ها نسبتا کم به چشم می خورد. اما در سال های اخیر به دلیل نرمی و راحتی بالای این محصول و همچنین کیفیت بالا و طول عمر عالی این محصولات توانسته اند به یک رقیب بزرگ برای مبل های راحتی تبدیل شده و در بسیاری موارد جایگزین ان ها شوند. این محصول نیز دارای طراحی بدنه ساده و شکیلی بوده که به دلیل ارگونومی ساخت متفاوت توانسته به محبوبیت برسد و برای استفاده در سالن ها پذیرایی و اتاق خواب و یا حتی محل کار یک انتخاب مناسب شوند. این محصول ساختاری گرد داشته که نشیمنگاه ان را تشکیل می دهد. تیکه گاه این مبل شنی به نشیمنگاه متصل بوده که به شکل مستطیلی با ارتفاعی استاندارد ساخته شده است. زیر پایی محصول کاملا گرد با ارتفاعی ایده ال بوده که برای استراحت مناسب می باشد. حتی شما می توانید از این زیر پایی به عنوان میز نیز بهره برداری کنید.بدنه محصول کاملا یک رنگ و ساده تولید شده است. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه را سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصول در صورت مرغوبیت و کیفیت بالا موجب افزایش طول عمر ان محصول خواهد شد. تمامی افراد نیز در مقابل هزینه پرداختی برای محصول انتظار کارایی و ماندگاری بالا از ان محصول را دارند. در تولید بدنه این محصول به جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم  و جلب رضایت ان ها از از جنس پلی استر استفاده می شود. این پارچه دارای مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات شرایط جوی بوده و دچار اسیب و یا پوسیدگی نخواهد شد. از سویی دیگر به دلیل مرغوبیت بالا به محصول خاصیت ضد تعریقی نیز بخشیده است. در صورت الدگی این جنس قابلیت شسو شو نیز داشته و در تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد نشیمنگاه محصول دایره شکل بوده به همین دلیل طول و عرضیا یکسان و برابر 90 سانتی متر را شامل می شود. ارتفاع استاندارد 110 ساتی متر محصول شامل 50 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 60 سانتی متر ارتفاع تکیه گاه محصول خواهد بود. این محصول به دلیل وزن کم قابلیت جا به جایی اسانی دارد. زیرا بدنه محصول با توجه به ابعاد بزرگ ان فقط 5 کیلوگرم بوده و وزن زیر پایی کالا تنها 1.5 کیلوگرم است. البته این وزن کم قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و برای استفاده نیاز به راه اندازی نخواهد داشت. مواد داخلی تشکیل دهنده محصول از نوع فیب مصنوعی و یا یونولیت بوده که علاوه بر نرمی و راحتی دارای وزن بسیار کمی نیز هستند. در اثر نشستن بدنه محصول فرم و نرمی ایده ال و استاندارد خود را خواهد یافت. برای حفاظت از این کالا وزنی بیش از توان تحملی ان به بدنه وارد نسازید. در صورت اسیب می توانید مواد داخلی را تعویض نمایید. از سویی دیگر هرگز اجسام نوک تیز را به بدنه محصول وارد نکنید. در صورت پارگی این بدنه قابلیت تعویض و تعمیرات را نیز دارد.

جمع بندی

مبل شنی پشتی دار به همراه زیرپایی محصولی خاص و جذاب بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با یک ضمات نامه معتبر دو ساله و قیمتی ار زان به دست مصرف کنندگان می رسد. اگر قصد خرید محصول را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک طرح چرم
جنس بخش کناری پارچه ترک طرح چرم
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...