مبل شنی پشتی دار کودک

bestway 43821

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشتی دار کودک

مبل شنی پشتی دار کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح های متنوع و زیبا تولید شده است . این محصول با توجه به پشتی که دارد برای کودکان شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه کنند . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مبل شنی پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و همچنین می توانید برای خرید مبل شنی پشتی دار کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی پشتی دار کودک

مبل شنی پشتی دار کودک از طبی ترین مبل های طراحی شده بازار می باشد که فروشگاه تهران اینتکس به همین دلیل آن را برای استفاده بهتر کودکان برای نشستن های طولانی مدت و عدم آسیب رسیدن به اندام ها و استخوان بندی در فروشگاه موجود کرده است تا والدین به راحتی بتوانند مدل مد نظر خود را با ضمانت و با اطمینان خاطر از نظر کیفیت و ... خریداری کنند . مبل های شنی از راحتی ترین و طبی ترین مبل های موجود هستند که می توانید با تحقیقات بیشتر و حتی با یک با نشستن و امتحان کردن ، این نرمی و انعطاف پذیری را احساس نمایید .

طراحی و ساخت مبل شنی پشتی دار کودک

طراحی و ساخت مبل شنی پشتی دار کودک برگرفته از مبل های شنی بزرگسال و همچنین سایر مبل های طراحی شده می باشد که برخلاف تصورات مشتریان از هیچگونه پایه ای برای ساخت آن استفاده نشده است . بنابراین شاید این سوال برای شما به وجود آید که چطور این مبل ، بدون پایه شکل مبل را به خود دیده است ؟ نوع دوخت رویه و آستری که دو لایه پارچه ای در ساخت مبل شنی می باشد ، سبب شده تا با ریختن محتوای شنی خرد سبب فرم گرفتن مبل شنی گردد . بنابراین می توان گفت که مبل شنی پشتی دار کودک از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است .

ویژگی های مبل شنی پشتی دار کودک

از ویژگی های مبل شنی پشتی دار کودک می توان به داشتن تکیه گاه بلند و طبی آن اشاره کرد که به کودک این اجازه را خواهد داد تا بر روی مبل نشسته و به آن تکیه دهد تا فشاری را بر روی کمر خود احساس نکند . کمر به دلیل وجود مهره های ستون فقرات و همچنین دیسک کمر ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که عمدتا با نشستن های نادرست و استفاده از مبل های غیر طبی می تواند مشکلاتی را برای فرد به وجود آورد ، به خصوص اگر فرد در سن رشد باشد . بنابراین در خرید های خود حتما به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید . از سایر ویژگی های مبل شنی کودک می توان به تحمل وزن 100 کیلوگرمی آن اشاره کرد که نشان از کیفیت بسیار عالی محصول دارد . اجناسی که برای ساخت مبل شنی پشتی دار کودک استفاده شده است ، وزن کمی دارند به همین دلیل نیز وزن کلی محصول تنها 4 کیلوگرم است . سایر ویژگی های مبل شنی پشتی دار کودک مرتبط با جنس محصولات است که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت .

جنس مبل شنی پشتی دار کودک و ویژگی های آن

برای ساخت مبل شنی پشتی دار کودک برخلاف بسیاری از مبل های شنی از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی برخلاف پارچه ها از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده اند که در آن الیاف های پارچه ای استفاده نشده است . پی وی سی لایه های انعطاف پذیر و ضد حساسیتی هستند که از ویژگی های بسیار خوبی همچون ضد آب بودن برخوردار می باشد ، به همین دلیل استفاده از آن در ساخت مبل شنی پشتی دار کودک موجب ضد آب شدن مبل شنی پشتی دار کودک شده است . این ویژگی به کودک اجازه خواهد داد تا از آب در حمام ، زیرباران و حتی در استخر ها استفاده نمایند . این پوسته قابل تعویض می باشد . محتوای داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است .

شستشو مبل شنی پشتی دار کودک

با توجه به ضد آب شدن مبل شنی پشتی دار کودک شما می توانید به راحتی رویه را بشویید . در صورت آسیب ندیدن رویه شما می توانید بدون خارج کردن رویه اقدام به شستشو تمامی بخش های مبل شنی کنید زیرا آب به لایه های زیرین نفوذ نخواهد کرد . برای شستشو تنها آب کافی بوده و نیازی به فرچه کشیدن نیست . البته این جنس در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است که بهتر است به خوبی از آن مراقبت نمایید .

تعمیرات مبل شنی پشتی دار کودک

مبل شنی پشتی دار کودک اگرچه  از پارچه ساخته نشده است ، اما این جنس نیز قابل تعمیر است ، با توجه به اینکه این جنس برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات نسبت به تعمیرات مبل شنی پشتی دار کودک خود اقدام کنید . برای تعمیرات و یا تعویض رویه شما می توانید از فروشگاه تهران اینتکس که خدمات پس از فروش این محصولات را ارائه کرده است کمک و راهنمایی بگیرید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیوگرم
 دارای طراحی کودک پسندانه
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراه 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...