مبل شنی چرمی کودک

bestway 43785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی کودک

مبل شنی چرمی کودک بست و محصولی زیبا و کار آمد می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد ، این محول زیبا در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از حنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابز ساییدگی و ضربه می باشد و همچنین با توجه به دوخت محکم مقاوم در برابر وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت ، تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب حس خوش آیندی را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که ه کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . مبل شنی چرمی کودک دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه ب سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی چرمی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی چرمی کودک

مبل شنی چرمی کودک را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دانست . قابلیت تحمل وزن بالا ، کیفیت ساخت استاندارد و همچنین تنوع در رنگبندی این محصولات باعث شده است که به یکی از محبوب ترین مبل های شنی موجود در بازار تبدیل شود . این محصول دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی خدمات پس از فروش توسط کادری مجرب و کارآزموده می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این مبل شنی همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم دارای رنگبندی زیبا و متنوع می باشد که به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودکان گام بردارد . همچنین فروشگاه تهران اینتکس این قابلیت را فراهم آورده است که رنگ دلخواه شما را برای رویه این مبل شنی تا حد امکان طراحی و سفارشات را به صورت اختصاصی به دست خریداران عزیز برساند تا نهایت رضایت را به همراه داشته باشد . این محصول می تواند از بهترین گزینه ها برای تماشای تلویزیون و همچنین استراحت و بازی کودکان در اتاق های شخصی خود باشد که از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و در حراج تابستانی فروشگاه تهران اینتکس به قیمت بسیار ناچیزی به فروش می رسد . همانطور که در بخش های قبل تر گفتیم ، کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا و مطابق با استانداردهای جهانی برای محصولات کودک و نوجوان می باشد از این رو و برای بالا بردن اطمینان خریداران عزیز ، نمایندگی اینتکس در ایران برای این مبل شنی کودک ضمانت دو ساله نمایندگی را قرار داده است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

باید توجه داشته باشید که از برخورد هر گونه اجسام تیز به محصول خودداری نمایید زیرا رویه این مبل شنی در برابر این اقلام آسیب پذیر می باشد . بخش رویه این محصول از چرم صنعتی تهیه شده است که کیفیت و استحکام بالا را در کنار یکدیگر برای شما فراهم می آورد . همچنین تمامی مواد داخلی این مبل شنی کودک درون آستر داخلی قرار گرفته است که با توجه به این امر به راحتی می توانید اقدام به جدا کردن رویه محصول و نمایید . در بخش داخلی این مبل شنی همانند مبل های شنی بزرگسال از فوم مخصوص نرم و منعطف استفاده شده است که به خوبی با بدن کودک حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده می شود . باید توجه داشته باشید که مواد داخلی این محصول به راحتی و توسط شیاری که در بخش کف این مبل شنی تعبیه شده است قابلیت جدا شدن را دارد . لازم به ذکر است که تمامی ساختار داخلی مبل های شنی به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید آن را خریداری کرده و در صورت لزوم استفاده نمایید . همچنین مشاورین ما در نمایندگی رسمی به صورت خدمات پس از فروش تمامی سوالات شما را جواب می دهند .

یکی از مزیت های این مبل شنی سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی می باشد . این مبل شنی با توجه به وزن 4 کیلو گرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی توسط کودک نیز می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از فاکتورهای مهم به شمار می آید در این مبل شنی کودک برابر با 60 کیلوگرم است که برای نگهداری یک نفر کودک و یا نوجوان ایده آل و حتی فراتر از استاندارد می باشد . مبل شنی چرمی کودک را همین حالا می توانید با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت در رنگبندی متنوع از نمایندگی تهران اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...