مبل شنی چند حالته

MBl-55659

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چند حالته

مبل شنی چند حالته اینتکس که در دسته بندی مبل های شنی قرار دارد اما دارای ساختاری متفاوت و چند منظوره می باشد . از این مبل شنی علاوه بر حالت نشسته می توانید در حالت خوابیده نیز استفاده نمایید و در واقع با یک تیز چند نشان بزنید . جنس رویه مبل های شنی از سری ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم آورده است . همچنین در بخش داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که به خوبی با بدن شما حالت می گیرد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که پارچه رویه این محصول قابل جدا شدن و شستشو می باشد . همچنین با توجه به زیپی که در بخش کف این مبل شنی تعبیه شده است به راحتی و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مبل شنی چند حالته اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید . 

نقد و بررسی مبل شنی چند حالته

مبل شنی چند حالته یکی از کاربردی ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با توجه به رنگ و طراحی زیبا توانسته در لیست پرفروش ترین مبل های شنی قرار گیرد . این محصول دارای حداقل وزن ممکن بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . رویه آن از جنس پارچه مخمل بوده که از لطافت و انعطاف بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

علاوه بر کارایی یک محصول شکل ظاهری آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین محصولی متفاوت و خاص بیش از محصولات دیگر نظر ما را جلب خواهد نمود. این مبل شنی به صورت یک مستطیل طراحی شده که از دیگر محصولات دیگر بسیار متفاوت می باشد. شما می توانید از آن به عنوان تشک برای استراحت استفاده نموده و یا مانند تصویر فوق آن را تبدیل به یک مبل راحتی تکیه گاه دار نموده و از آن لذت ببرید. این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و شاد می باشد که قادر است به محل زندگی شما بیش از پیش زیبایی بخشد. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ قرار گرفته که با استفاده از آن می توانید مواد داخلی آن را به طور کامل تخلیه و تعویض نموده و یا در صورت لزوم حجم آن را تغییر داده و به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این ویژگی رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید.

جنس بدنه

تولید محصولی با طول عمر بالا مستلزم استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد. شرکت اینتکس همواره از بهترین متریال در ساخت محصولات خود بهره گرفته و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. این مبل شنی دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد. همانطور که می دانید پارچه مخملی از لطافت و انعطاف بالایی برخوردار بوده و همچنین در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. برای داخل این کالا نیز یونولیت خرد شده در نظر گرفته شده تا نرمی آن بیش از پیش افزایش یافته و به راحتی با بدن شکل بگیرد. علاوه بر این به دلیل بکار گیری این رویه و مواد داخلی آن، این محصول از خاصیت ضد تعریق بودن نیز برخوردار می باشد.

ابعاد و وزن

فضای اشغالی توسط محصول و دارا بودن  فضای کافی برای استفاده یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه در انتخاب محصول مورد نظر می باشد. این مبل شنی با طول 130 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر و ارتفاعی معادل 50 سانتی متر دارای فضایی مناسب برای استفاده شما می باشد. همچنین با توجه به وزن کم خود که در حدود 5 کیلو گرم می باشد قادر است تا وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید. این مبل شنی کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده است و شما می توانید بدون هیچ گونه احساس درد و خستگی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید.

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل شنی بسیار با دوام بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور به مراقبت ویژه ای نیاز ندارد. اما به منظور افزایش طول عمر آن و ممانعت نمودن از آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید. همچنین در صورت آسیب دیدگی شما می توانید رویه و یا مواد داخلی را به راحتی تعویض نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نمایید.

جمع بندی

مبل شنی چند حالته یکی از کاربردی ترین مبل های شنی بوده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد. این محصول سبک و کم حجم دارای ضمانت 2 ساله می باشد که نشان از کیفیت و دوام آن دارد. اگر شما نیز به این مبل شنی زیبا علاقمند شده اید می توانید از طریق فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را خریداری نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...