مبل شنی چند کاره اینتکس

mbl-1012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چند کاره اینتکس

مبل شنی چند کاره اینتکس یکی از محصولات مدرن و با کیفیتی است که از ان می توانید به چندین روش مختلف استفاده کنید. ساختار این کالا به گونه ای است که می توانید به گونه ای به روی این مبل بنشینید که سطح تکیه گاه این کالا را هم ایجاد کنید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت ثابت بر روی زمین قرار داده و بر روی ان دراز بکشید. علاوه بر این ها به دلیل خاصیت انعطاف پذیری می توانید روش های مختلف دیگری را هم بر روی این مبل شنی ایجاد کرده و در بهترین ارگونومی ممکن و دلخواه خودتان از این محصول استفاده کنید. این کالا نیز در رنگ یکدست مشکی به بازار عرضه شده است. البته بسته به سلیقه شما دیگر رنگ های این محصول هم موجود می باشد که می توانید رنگ سفارشی خود را سفارش دهید. هم چنین وزن این کالا هم تنها 7 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل این محصول را بسیار ساده کرده است. این مبل شنی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی چند کاره اینتکس

مبل شنی چند کاره اینتکس از محصولات زیبا و مدرن است که با کیفیت بالایی که دارد طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. این مبل شنی برای این یکی از محصولات مدرن شرکت اینتکس می باشد که از آن به گونه های مختلفی استفاده کرد که در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک های متخصص های مجرب در زمینه محصولات اینتکس به شما کمک کرده تا با هزینه که می خواهید بکنید بهترین محصول را خریداری نمایید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک یکی از دلایل بالا رفتن فروش هر محصولی طراحی و شکل آن محصول است و محصولاتی که شکل و طراحی چندان زیبایی نداشاته باشند باب سلایق هر یک نمی باشد. این محصول رنگ های مختلفی دارد و دارای رنگ بندی می باشد یعنی شما با سفارش دادن این محصول می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کرده تا به غیر کاربدی بودن، نمایه زیبایی را برای منزلتان اختصاص دهد. ارگ.ن.می ساخت این محصول به این صورت می باشد که چند کاره است است یعنی شما به صورت های مختلفی از جمله مبل و تخت و یا هر الگوریتمی که خواستید بر روی آن اجرا کرده و از آن استفاده کنید.

جنس بدنه

دلیل بعدی پر فروش بودن یک محصول جنس و کیفیت آن محصول می باشد و بدون شک هیچکس تمایل ندارد تا محصولی را خریداری کند که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی آن محصول فرسوده و یا دیگر کارکرد اصلی خودش نداشته باشد. برای همین جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی براق بوده و به غیر از نرمی و لطافتی که این مبل شنی دارد، دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد پس از لحاظ کیفیت این محصول خیالتان راحت باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب برابر است با: طول : 130 سانتی متر، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع ، 50 سانتی متر ، وزن : 7 کیلو گرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را دارا می باشد.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در قسمت توضیحات و طراحی و ارگونومی ساخت ملاحظه کردید این محصول چند کاره می باشد و نیاز به راه اندازی خاصی ندارد، کافیست تا الگوریتمی که می خواهید را بر روی آن پیاده کرده و بر روی آن نشسته تا حالت خودش را حفظ کند. اما برای نگهداری و مراقبت این کالا باید گفت که فقط از نزدیکی وسایل تیز به این محصول احطیات شود.

جمع بندی

مبل شنی چند کاره اینتکس یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که همانطور که از نامش پیداش قابلیت چند کاره دارد که میتوان از جمله مبل و یا تخت به آن ها اشاره کرد. این مبل شنی وزن سبکی دارد و به آسانی قابل حمل و یا جابجا شدن می باشد. اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این مبل شنی کرده و در نزدیک ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید. با تهران اینتکس بهترین ها را از ما بخواهید...

نقد و بررسی مبل شنی چند کاره اینتکس

مبل شنی چند کاره اینتکس محصول پرکاربرد بوده که جهت کار یا استراحت  یا حتی خواب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در عین سادگی با توجه به کیفیت بالا و قالیت های زیاد خود توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت نسبتا زیادی دست پیدا کند. این کالای متفاوت علاوه بر وزن کم و امکان حمل  نقل اسان دارای جنس بدنه ای قابل شست و شو است. ضمانت نامه دو ساله ای نیز به همراه محصول جهت اسودگی خاطر مصرف کنندگان عزیز ارائه می شود. در این مطلب قصد داریم به توصیف کامل ویژگی های این محصول در تمام زوایا بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید دارید تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی با ظاهری و ساده و راحتی بالای خود توانسته اند دز زمان کمی به محبوبیت بالایی رسیده و در بسیاری از موارد جایگزین مبل های راحتی شوند. این محصولات دارای طراحی بدنه ای تقریبا یکسان هستند که این شاید یکی از دلایل ضعف ان ها نامیده می شود. در چندین نمونه تولیدی جدید سعی بر این بوده که علاوه بر کیفیت و راحتی بر نوع طراحی و خلاقیت در این زمینه تاکید بسیاری شود. این محصول نیز از جمله این موارد است. ساختار این محصول مسطیل شکل بوده که در حالت عادی به توجه به ارتفاع کم برای خواب یک محل نرم و استاندارد می باشد. در صورت نیاز برای استفاده در محیط کار جهت محصول را تغییر داده تا مبل شنی با بدنه شما فرم گرفته و برای زمان های کر و یا بازی های کامپیوتری مناسب گردد. در صورت تمایل می توانید با یک تغییر جهت دیگر این محصول را برای زمان استراحت نیز ایده ال قرار دهید. این محصول دارای بدنه ای کامل یک رنگ بوده که در صورت تمایل می توانید رنگ محصول سفارشی خود را شخصا اتخاب کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصولی تضمینی مطمئن برای طول عمر بالای ان است. شرکت اینتکس نیز برای حفظ اعتماد مشریان عزیز و جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان در تولید محصولات خود تاکید ویژه ای بر مرغوبیت دارد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل انتخا شده است. این پارچه علاوه بر مقاوم بودن در برابر فرسایش دارای خاصیت ضدتعریق نیز می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به کاربردهای متنوع خود دارای وزن بدنه فقط 7 کیلوگرم بوده که حمل و نقل ان را بسیار اسان می کند. البته این مبل شنی در مقابل این وزن کم توانایی تحمل وزن بالایی معادل 130 کیلوگرم را دارد. ابعاد مستطیل شکل محصول متشکل از طولی معادل 130 سانتی متر و عرضی برابر 80 سانتی متر بوده که دارای ارتفاع 50 سانتی متری می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول کاملا اماده به دست شما می رسد. تنها کافی ست با توجه به نیاز مصرفی خود جهت مبل را تغییر داده تا فرم ایتاندارد را به خود بگیرد. مواد یونولیتی داخلی این محصول علاوه بر نرمی بالا وزن بسیار کمی داشته و در صورت اسیب قابل تعویض است. جهت مراقبت از این کالای پرکاربرد از واردن کردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. البته در صورت اسیب پارچه بدنه شما می توانید به راحتی ان را تعویض کنید. همچنین از وارد کردن فشار و وزن سنگین به این محصول جددا پرهیز کنید.

جمع بندی

مبل شنی چند کاره ینتکس محصولی مقاوم و قابل حمل بوده که برای محیط های مختلف از جمله منزل و یا محل کار توصیه می شود. این محصول با پوششی قابل شست و شو بوده که در دراز مدت دچار پوسیدگی نمی شود. برای خرید این کالای خاص به همراه ضمانت نامه دو ساله می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...