مبل شنی کتان اینتکس

mbl-1031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کتان اینتکس

مبل شنی کتان اینتکس طرح چهارخانه اینتکس را می توان یکی از جدید ترین و جذاب ترین تولیدات شرکت اینتکس دانست که طراحی بسیار زیبایی دارد. همان طور که از اسم این محصول پیداست بدنه این مبل شنی از نوع پارچه چهارخانه ساخته شده است که شکل و شمایل جذابی را به این محصول بخشیده است. هم چنین در خصوص رنگ بندی این کالا هم باید عنوان نمود که رنگ های نارنجی و صورتی تشکیل دهنده خانه های این کالا بوده و خطوط ان نیز از رنگ های مشکی و سفید شکل گرفته است که فوق العاده زیباست. هم چنین این محصول دارای تکیه گاه و جایگاه قرار گیری دست در هر دو سمت می باشد که باعث شده تا به بهترین شکل بتوانید بر روی این محصول نشسته و به استراحت بپردازید. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی کتان اینتکس

مبل شنی طرح کتان اینتکس یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مبل های شنی طراحی شده برای بزرگسالان می باشد که برای مصارف خانگی و حتی در محل کار به مانند بوتیک ها ، نمایشگاه ها ، دفاتر و ... طراحی و تولید شده است . مبل های شنی به مانند مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس که طراحی نرم و انعطاف پذیر دارند ، بسیار مناسب برای نشستن های طولانی بوده و می تواند احساس راحتی بیشتری برای شما داشته و کاملا استاندارد باشد . در ادامه مطلب فروشگاه اینتکس قصد دارد تا با بررسی بیشتر مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس شما را با ویژگی های بیشتر محصول آشنا کند .

طراحی و ساخت مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس

طراحی و ساخت مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس همانطور که در تصویر مرتبط با محصول مشاهده می کنید دارای رویه ای طرح دار چهارخانه تولید شده است که رنگ کلی آن صورتی و نارنجی می باشد . برای تولید مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس از رویه ضخیم که قابل مشاهده بوده و بیرونی ترین بخش مبل شنی می باشد ساخته شده است که در کنار آن ، آستری و محتوای شنی نیز استفاده شده است . محتوای شنی  همانطور که از نامش مشخص است به صورت خرد شده می باشد که در درون آستری ریخته شده تا در صورت نیاز بتوانید رویه را جدا کرده و حتی بشویید . آستری نیز می تواند دوام بسیار خوبی را به مبل شنی ببخشد تا اینگونه وزن های بالا را به خوبی بتواند تحمل کند . با توجه به کیفیت پارچه ها و دوخت عالی مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس می تواند به خوبی وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل نماید .

ویژگی های مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس

از ویژگی های عالی که می توان نسبت به مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس گفت ، نوع طراحی و آرگونومیک بودن محصول می باشد که به واسطه پشتی و تکیه گاه بلند در کنار انعطاف پذیری خوب و بسیار عالی پشتی و همچنین نشیمنگاه آن ، توانسته سطحی ایده آل را برای نشستن های طولانی مدت فراهم کند . سطح این مبل به واسطه جنسی که دارد بسیار نرم و لطیف است ، همچنین وزن آن بسیار سبک بوده و تنها 7 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و حتی به عنوان مبل میزبان یا میهمان از آن استفاده نمایید .

جنس رویه مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس

برای تولید مبل های شنی ممکن است از اجناس متنوعی استفاده شود ، به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که حتما در خرید مبل شنی به جنس رویه و سایر بخش های مبل شنی دقت داشته باشید و با بررسی بیشتر اقدام به خرید نمایید . پارچه مخملی ، پارچه ای است که برای تولید مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس استفاده شده است ، این پارچه یکی از زیبا ترین و محبوب ترین پارچه ها در ساخت انواع پوشاک و همچنین مبل ها می باشد که به واسطه نرمی و لطافت خاص خود ، ضخامت خوب و طول عمر بالا به یکی از پر استفاده ترین رویه ها برای مبل های شنی تبدیل شده است که اینتکس نیز از آن برای ساخت رویه مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس بهره برده است .

جنس آستری و محتوای شنی مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس علاوه بر رویه از آستری و محتوای شنی نیز ساخته شده است که این لایه ها نیز ممکن است در هر مدل متفاوت باشد . و اما برای ساخت مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس از آستری پارچه ای ضخیم استفاده شده است تا دوام خوبی را به مبل ببخشد ، از سوی دیگر برای پر کردن داخل مبل از محتوای شنی یونولیتی استفاده شده است ، این محتوا خاصیت اسفنجی دارد که انعطاف پذیری بسیار خوبی را به مبل می بخشد ، تا اینچنین احساس راحتی بسیار بیشتری را داشته باشید . تنها در مبل های شنی ، بین بگ ها و برخی از مبل هپی چیر ها از این نوع محتوا استفاده می شود .

شستشو مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس

قابل شستشو بودن رویه مبل شنی طرح چهارخانه اینتکس ، را می توان یکی از بهترین ویژگی ها و خصوصیات مبل دانست که با باز کردن زیپ می توانید رویه را از آستری و محتوای شنی جدا کرده و در صورت کثیف شدن به مانند بسیاری از پارچه ها آن را شسته و سپس از آن استفاده نمایید . بهتر است برای شستشو از اب های ولرم یا سرد استفاده کرده و اگر لکه ای در بدنه ایجاد شده است ، شستشو دستی بسیار توصیه می شود ، لذا شستشو با ماشین لباسشویی می تواند لکه را بیشتر کند ، البته اگر تنها رویه چرک شده است ، شستشو با ماشین لباسشویی مانعی ندارد .

طول 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول نارنجی - صورتی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...