مبل شنی کودک بست وی

bestway 43820

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک بست وی

مبل شنی کودک بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد . این مبل در طرح و رنگ های متنوع و زیبا به تولید رسیده است به همین  سبب این محصول مناسب برای کودکان می باشد . این محصول از کیفیت دوخت بالایی برخوردار است به همین منظور این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی بدنه را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد و همچنین با توجه به دستگیره ای که در قسمت بالایی این محصول تعبیه شده به شما کمک می کند که به راحتی این مبل را حمل نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است به همین سبب در زمان استفاده حس خوش آیندی خواهید داشت . برای خرید مبل شنی کودک بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی کودک بست وی

مبل شنی کودک بست وی از دوست داشتنی ترین مدل مبل های شنی طراحی شده بازار است که برای رده سنی کودکان تولید شده و ابعادی کوچک تر از مدل بزرگسالان دارد . این طراحی توسط برند بست وی انجام شده است که با طراحی و ساختار کاملا آرگونومیک تولید شده است که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت . مبل های شنی به واسطه استفاده از محتوای شنی و خرد که در داخل مبل ریخته شده است با نام مبل شنی شناخته می شوند ، این محصولات بسیار طبی و مناسب هستند که در ادامه با نقد و بررسی کامل تر و با مطالعه آن می توانید بهتر و راحت تر مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید .

راهنمای خرید مبل شنی کودک بست وی

در خرید مبل شنی کودک خود بایستی به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید . برند تولیدی مبل شنی می تواند یکی از مهم ترین فاکتور های خرید هر محصولی باشد که به بهتر است به آن توجه داشته باشید . تولید مبل شنی کودک بست وی همانطور که از نامش مشخص است توسط برند بست وی تولید شده است که کیفیت ساخت بسیار بالا داشته و یکی از شناخته شده ترین برند ها می باشد .توجه به جنس و خرید مبل شنی از نظر جنس می تواند دومین فاکتور مهم در خرید مبل شنی باشد که حتما بایستی به نوع جنس و ضخامت و درجه کیفیت آن ها توجه داشته باشید . همچنین مبل های شنی براساس ابعاد و تحمل وزنی که دارند برای سنین خاصی طراحی شده اند که با در نظر گرفتن آن بایستی خرید خود را انجام دهید . که فروشگاه اینتکس با توجه به این موضوع مبل شنی کودک بست وی را در دسته مبل های شنی کودک قرار داده است .

طراحی و تولید مبل شنی کودک بست وی

شکل ساختاری مبل شنی کودک بست وی به صورت مخروطی بوده که این طراحی یکی از پر طرفدار ترین نوع ساخت برای مبل های شنی کودک و بزرگسال می باشد ، چرا که سطح طبی تر و آرگونومیک تری را به وجود خواهد آورد . از ویژگی های خوب مبل های شنی مخروطی می توان به داشتن پشتی و تکیه گاه بلند اشاره کرد ، وجود پشتی می تواند از اذیت شدن کمر جلوگیری کرده و سلامتی را حفظ کند ، به خصوص سلامتی کودکان که در سنین رشد بوده و حفظ سلامت استخوان بسیار پر اهمیت خواهد بود . بخش نشیمنگاهی مبل شنی کودک بست وی به صورت گود در نظر گرفته شده است که می تواند حس بهتری را به کودک در هنگام نشستن بدهد . برای تولید مبل شنی کودک بست وی از دو لایه پارچه ای به عنوان رویه و آستری استفاده شده است که درون آن را محتوای شنی تشکیل داده است . دسترسی به تمامی لایه ها وجود داشته و شما می توانید رویه را از آستری جدا کنید و یا به داخل آستری دسترسی داشته باشید .

جنس مبل شنی کودک بست وی

همانطور که در بخش راهنمای خرید مبل شنی اشاره شد ، جنس مبل های شنی از مهم ترین فاکتور های انتخاب و خرید هستند که بایستی توجه ویژه ای به آن بشود . برای ساخت و تولید رویه مبل شنی کودک بست وی از پارچه ضخیم و درجه یک مخملی استفاده شده است ، مخمل استفاده شده برای تولید این محصول از لطافت بسیار خوبی برخوردار بوده که می تواند احساس خوشایندی را به کودکان بدهد ، همچنین این جنس در برابر ساییدگی بسیار مقاوم بوده و قابل شستشو نیز می باشد . محتوای شنی مبل شنی کودک بست وی نیز تشکیل شده از محتوای خرد و شن شده یونولیتی می باشد که به صورت ریزدانه در داخل آستری پارچه ای ریخته شده است . آستری این محصول نیز پارچه نخی بوده که دوام بسیار خوبی داشته و به دوام مبل شنی نیز افزوده است .

نگهداری و شستشو مبل شنی کودک بست وی

توصیه فروشگاه اینتکس به والدین گرامی این است که توصیه های لازم را به کودکان بدهد تا از آسیب دیدن مبل های شنی جلوگیری شود ، به عنوان مثال پریدن آن را بر روی مبل شنی و یا پرتاب کردن مبل می تواند آسیب هایی را به آن وارد کند . همچنین بهتر است اگر از مبل شنی در حیاط و از این قبیل مکان ها استفاده می کنند ، مبل را بر روی زیرانداز قرار دهند تا از کثیف شدن و یا آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود . البته رویه این مبل شنی به واسطه جنسی که دارد قابل شستشو بوده و این امکان وجود دارد تا بتوانید رویه را از آستری جدا کنید و آن را بشویید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس رویه پارچه مخملی 
 جنس بخش کناری پارچه
 جنس کف پارچه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیوگرم
 دارای طراحی کودک پسندانه
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراه 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...