مبل شنی کودک مخملی

bestway 43768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک مخملی

مبل شنی کودک مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و متنوع توسط شرکت بست وی تولید شده است . این محصول زیبا در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . مبل شنی کودک مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و اتاق کودک استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی کودک مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی کودک مخملی

مبل شنی کودک مخملی یکی از طبی ترین مبل های شنی طراحی شده برای سنین کودکان می باشد که به واسطه نرمی و لطافت بسیار خوبی که دارد نزد کودکان نیز محبوب شده است . مبل های شنی با توجه به ابعادی که دارند برای رده سنی مختلف قابل استفاده می باشد ، اما مدل فوق برای کودکان ساخته شده است که البته ابعاد نسبتا بزرگ آن می تواند نشیمنگاهی مناسب حتی برای نوجوانان نیز باشد ، زیرا به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند .

مبل شنی کودک مخملی دارای رنگ و طرح زیبا بوده که حتی شما می توانید به صورت سفارشی مبل شنی کودک خود را در ابعاد ، و رنگ و حتی جنس دلخواه خود سفارش دهید . برای خرید سفارشی مبل شنی کودک خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس گرفته و موضوع را با مشاورین مطرح کرده و راهنمایی های لازم را در این راستا بگیرید . و اما در این بخش قصد داریم تا با بررسی بیشتر مبل شنی کودک مخملی شما را با این محصول پر فروش آشنا کنیم .

طراحی و ساخت مبل شنی کودک مخملی

نوع طراحی و ساخت مبل شنی کودک مخملی به صورت گرد می باشد که این نوع طراحی به دلیل عدم استفاده از پایه نیز سبب انعطاف پذیری فوق العاده بالای مبل شنی شده است ، یکی از ویژگی های مبل های شنی که مهم ترین وجه تمایز آن ها با سایر مبل ها می باشد ، انعطاف پذیری بی نظیرشان است که توصیه می شود که با یک بار امتحان کردن بر روی مبل شنی ، احساس خوشایند نرمی و راحتی مبل ها را امتحان کنید .

کودک حتی می تواند با دستان خود و یا با نشستن به مبل شنی فرم بدهند . برای تولید مبل شنی کودک مخملی از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه پوسته یا رویه نام گذاری شده است ، همچنین به واسطه شن بودن و خرد بودن محتوای داخلی محصول از یک آستری پارچه ای نیز در لایه میانی استفاده شده است که محتوا در داخل آن ریخته شده و می تواند به شما اجازه دهد تا رویه را جهت تعویض و یا تعمیرات و شستشو جدا نمایید .

جنس مبل شنی کودک مخملی

جنس مبل شنی کودک مخملی از مهم ترین نکاتی است که در خرید مبل شنی باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید . داشتن کیفیت بالا در هر محصولی نیازمند استفاده از اجناس با کیفیت و درجه یک می باشد . برای تولید رویه مبل شنی کودک مخملی همانطور که از نام محصول پیداست از پارچه ضخیم مخملی استفاده شده است که رنگ قرمز دارد ، پارچه های مخملی بسیار لطیف هستند و احساس خوشایندی را به کودکان در هنگام برخود خواهند داد .

بخش داخلی مبل شنی نیز از فیبرهای خرد و ریزدانه های یونولیتی پر شده است که ساختار شنی آن ها می تواند تحرک خوبی را به محتوا داده و سبب فرم پذیری بسیار عالی مبل شنی شده است . از دیگر ویژگی هایی که این محتوا و استفاده از پارچه به مبل شنی کودک مخملی داده است ، کاهش وزن محسوس مبل بوده که در این مدل سبب شده تا مبل تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

شستشو مبل شنی کودک مخملی

مبل شنی کودک مخملی به واسطه پارچه ای بودن رویه ، قابل شستشو خواهد بود ، البته برای شستشو تنها بایستی رویه را از آستری جدا کرده و آن را به صورت مجزا و با استفاده مواد شوینده معمولی بشویید . با توجه به این موضوع شما می توانید در صورت چرک شدن به سهولت شستشو را انجام دهید .

سوالات زیادی مبنی بر شستشو پارچه های مخملی با لباسشویی شده است که بهتر است در هنگام شستشو با ماشین لباسشویی از آب ولرم استفاده کرده و حدالامکان پارچه را به صورت برعکس داخل ماشین لباسشویی بیاندازید ، اما اگر پارچه زیاد کثیف است ، شستشو دستی بسیار کاربردی تر خواهد بود .

تعمیرات مبل شنی کودک مخملی

از مزایایی که مبل شنی کودک مخملی دارد می توان به امکان تعمیرات آن اشاره کرد که شما می توانید خودتان هم این کار را انجام دهید و یا برای تعمیرات از خدمات پس از فروش فروشگاه تهران اینتکس استفاده کنید که امکان تعمیرات و تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی را فراهم کرده و مواردی همچون شارژ مجدد مبل شنی را نیز برعهده دارد .ش

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...