مبل شنی یونولیتی اینتکس

MOBL-8006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یونولیتی اینتکس

مبل شنی یونولیتی اینتکس هم یکی دیگر از محصولاتی است که با بهره مندی از یک ساختار راحت و ایده ال تولید و عرضه شده و همین امر هم سبب شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نیز دارا بودن تکیه گاه بلند و استاندارد این مبل شنی است که باعث شده تا شما در هنگام نشستن بر روی این محصول یک فضای مناسب را دارا بوده و ارگونومی مناسب برای استفاده طولانی مدت را هم در اختیار داشته باشید. نوع دوخت این محصول هم به قدری مقاوم است که به هیچ عنوان اسیب نخواهد دید و تنها باید یک سری نکات کلی را در خصوص شیوه های مراقبت از این مبل شنی رعایت کنید تا در طولانی مدت هم از اسیب های احتمالی جلوگیری نمایید. هم چنین این محصول دارای خدمات پس از فروش و ضمانت دو ساله فروشگاه اینتکس نیز می باشد که باعث اطمینان خاطر مشتریان گردیده و سبب شده تا با خیال راحت این مبل شنی را خریداری کنند. وزن کم این محصول هم باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را حمل و نقل کرده و محل قرار گیری ان را تغییر دهید.

نقد و بررسی مبل شنی یونولیتی اینتکس

مبل شنی یونولیتی اینتکس

مبل شنی یونولیتی اینتکس از سری محصولاتی است که با بهره مندی از یک کیفیت عالی و یک ساختار بی نظیر طراحی و روانه بازار شده است. این محصول با توجه به خصوصیات ظاهری که دارد مورد توجه جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان واقع شده است به گونه ای که در مدت زمان بسیار کمی توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند. در همین راستا نیز در این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی کامل و جامع مبل شنی یونولیتی اینتکس بپردازیم تا خریدی هوشمندانه را انجام دهید...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین عامل در خصوص این محصول بحث نوع طراحی و ساختار صورت گرفته در این مبل شنی است که با توجه به خصوصیات این محصول شرکت اینتکس سعی کرده تا محصولی عامه پسند را روانه بازار کند. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که این محصول ساختاری ساده را داراست و از دو بخش شکل گرفته است. بخش اول این محصول نشیمنگاه این کالاست که به صورت مربعی شکل طراحی شده و فضای انعطاف پذیر و نرم و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین بخش بعدی این محصول هم تکیه گاه این مبل است که اگر نگاهی کامل به این قسمت بیندازید متوجه این خواهید شد که هر چه از قسمت های پایینی به سمت بالا حرکت می کنیم عرض این تکیه گاه کم تر شده و فضا برای تکیه دادن شما به صورت استاندارد فراهم می شود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تمامی لبه های این مبل شنی به صورت گرد شکل گرفته است که هم در زیبایی و هم در عدم اسیب پذیری و اسیب وارد کردن به شما تاثیر بسیار زیادی دارد. عامل بعدی هم بحث رنگ این کالاست که به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده و این رنگ یک رنگ عامه پسند می باشد که قابلیت استفاده از این محصول را در هر فضایی فراهم کرده است.

جنس و کیفیت محصول

همان طور که از اسم این محصول مشخص است این کالا با بهره گیری از مواد یونولیتی شکل گرفته است که این مواد به صورت کامل حجم داخلی این محصول را پر کرده و سبب شده تا شما نرمی و راحتی این محصول را به بهترین شکل ممکن حس کنید. هم چنین این جنس به سادگی دچار اسیب نخواهد شد که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. عامل بعدی هم در خصوص کیفیت این کالا به بحث رویه و بدنه اصلی این محصول تعلق می گیرد که از نوع پارچه مخملی شکل گرفته و یک جنس با دوام و با کیفیت است که با خیال راحت می توانید از ان بهره مند شوید.

خصوصیت انعطاف پذیری

در بخش های قبلی به این مسئله اشاره کردیم که این محصول قابلیت انعطاف پذیری بالایی را داراست. این بدین معناست که شما می توانید به راحتی در زمان هایی که محتویات داخلی این محصول فرو رفته ویا حتی نیاز به جا به جایی ان ها دارید ، این کار را به سادگی انجام داده و از این محصول لذت ببرید. هم چنین شما با هر بار نشستن بر روی مبل شنی یونولیتی اینتکس می توانید حس کنید که محتویات داخلی فرو رفته و نرم تر و راحت تر از قبل می شود.

عدم نیاز به راه اندازی

این محصول به صورت اماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت به این صورت که شما برای استفاده از این کالا نیاز به راه اندازی نخواهید داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شرکت اینتکس این محصول را به صورت کاملا اماده تولید کرده و در اختیار شما قرار می دهد و تنها کافی است ان را در فضای مد نظر خود قرار داده و از ان لذت ببرید. هم چنین در زمان هایی که شما نیاز به تغییر رویه و محتویات داخلی این محصول دارید هم می توانید این کار را به سادگی انجام داده و محصول را به صورت کاملا نو و سالم تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی یونولیتی اینتکس یک محصول عالی و زیباست که با قیمت فوق العاده ارزان روانه بازار شده است و فروشگاه مرکزی اینتکس نیز این محصول را درب منزل با کمترین هزینه به شما تحویل خواهد داد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...