مبل شنی یک نفره

bestway 43881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره

مبل شنی یک نفره محصولی جدید و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس مخمل می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه ، وزن بالا و ساییدگی می باشد به همین منظور از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد . مواد داخلی این محصول تشکیل شده از یونولیت خرد شده می باشد که به نرم بودن این مبل افزوده است . مبل شنی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این مبل با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی مختلف می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به دوخت محکم و پارچه با کیفیتی که دارد بسیار مقاوم در برابر فرسودگی می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی رویه این مبل را جدا نموده و به راحتی آن را داخل لباسشویی شست و شو دهید و همچنین می توانید مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و همچنین نیز می توانید با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . برای خرید مبل شنی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره

مبل شنی یک نفره از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری و در طرح ها و رنگ های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . کمپانی سازنده این مبل شنی بست وی است که یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید انواع مبل شنی و هپی چیر است و به آوازه ای جهانی دست پیدا کرده است و در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم تا خریدی لذت بخش را همراه با آگاهی کامل تجربه نمایید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحای این محصول علاوه بر سایر مبل های شنی دیگر به گونه ای می باشد که دارای تکیه گاهی کوتاه است و از همین رو قدرت مانور بالاتری را به هنگام قرارگیری بر روی این مبل شنی به شما عزیزان می دهد . همچنین همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید درزهایی بر روی این مبل شنی وجود دارد که به خوبی و به صورت محکم دوخت شده است تا به راحتی بتواند فشار  وزن بالای فرد استفاده کننده را مهار کند . این مبل شنی در رنگبندی مختلفی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی قهوه ای روشن را فراهم آورده ایم تا با رضایت خاطر خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخملی می باشد که یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در میان مصرف کنندگان از مبل های شنی و همچنین تولید کنندگان این محصولات است و دلیل این محبوبیت بالا استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و ساییدگی به همراه نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . اما جنس تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی از یونولیت می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و بهترین آرگونومی را که قابل تغییر به حالت دلخواه شما می باشد برای شما عزیزان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که تمامی بخش های رویه این مبل شنی قابل شستشو می باشد و همچنین تعویض اجزای داخلی تشکیل دهنده مبل شنی با استفاده از زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است به راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی یک نفره به اندازه های ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر فراهم می آورد و به خوبی می تواند نیاز های شما را بهتر از یک مبل بادی برطرف نماید . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید وزن محصول می باشد که تاثیر بسزایی در جا به جایی آن دارد . وزن این مبل شنی 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد اما بر خلاف مبل های بادی قابل جمع شدن نمی باشند و سایز آن ها تغییری نمی کند . اما قابلیت تحمل وزن این مبل شنی نیز 180 کیلو گرم می باشد که بسیار فوق العاده است و خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند .

جمع بندی :

مبل شنی یک نفره یکی از پر طرفدارترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخملی می باشد که علاوه بر نرم بودن دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ساییدگی نیز است . همچنین اجزای تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت می باشد  و قابلیت تعویض شدن را از طریق زیپ تعبیه شده در بخش زیرین مبل شنی به راحتی دارد . مبل شنی یک نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...