مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس

MBL-028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس

مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس یکی از مبل های شنی متفاوت و در عین حال زیبا می باشد که به تازگی توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است . این مبل شنی دارای رویه ای بسیار نرم و منعطف از جنس پارچه مخمل می باشد که با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد حالت ایده لی را برای بدن شما فراهم می آورد . این مبل شنی با توجه به ابعاد استانداردی که دارد مناسب برای استفاده در اتاق های خواب ، پذیرایی و یا حتی اتاق های کاری می باشد . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فوم خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالا به همراه انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . شایان ذکر است که در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول در صورت لزوم نمایید . همچنین این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس می باشد که خیال شما را  از هر بابت راحت می کند . وزن این مبل شنی بالغ بر 4.5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 110 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

مبل های شنی برخلاف ظاهرشان ، بسیار مقاوم هستند و اگر ضربه ای به آن وارد شود ، به هیچ عنوان آسیبی نخواهند دید . حتی از بخش دوخت نیز آسیبی نمیبینند . توجه داشته باشید که دوخت مبل شنی نیز به همان اندازه پارچه مبل ، از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی تنها به پارچه آن توجه نکنید و حتما دوخت محصول را مشاهده کنید . البته اگر مبل شنی را از فروشگاه اینتکس خریداری می کنید ، از این بابت خیال شما راحت خواهد بود . زیرا ضمانت مبل از سوی فروشگاه اینتکس گویای کیفیت بالای محصول خواهد بود . نوع طراحی و الگوی ساخت این نوع از مبل های شنی تنها مختص به تولیدی مبل شنی اینتکس بوده و همانند آن را در جایی نخواهید دید . 

البته فروشگاه اینتکس به صورت عمده نیز به فروش مبل شنی پرداخته و برای همین مشتریان عزیز می توانید مبل های شنی را در تعداد بالا و در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید . همچنین امکان خرید تکی این مبل های دوست داشتنی نیز فراهم بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کم صاحب یک مبل نرم و راحت شوید . این مبل ها نرم و انعطاف پذیر هستند ، اما شما می توانید میزان نرمی و سفتی مبل را تنظیم کنید . برای اینکه مبل شما سفت تر شود می توانید از یونولیت بیشتری برای پر کردن مبل استفاده کنید ، همچنین می توانید از الیاف برای پر کردن مبل ها استفاده کنید . الیاف کمی مبل شنی شما را سفت تر و خوش فرم تر خواهد کرد و برای همین استفاده از آن بسیار برای شما لذت بخش تر خواهد شد . نکته ای که در میان مطرح است ، این است که اگر مبل یونولیت بیشتری نسبت به الیاف داشته باشد ، وزنش سبک تر خواهد بود . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس

مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس از سری مبل های شنی راحتی و انعطاف پذیر است که با قیمت مناسب در فروشگاه intex به فروش می رسد ، این محصول یکی از پر فروش ترین مبل های شنی شرکت اینتکس است که از اجناس بسیار خوبی برای ساخت آن استفاده شده است . در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با سایر ویژگی های مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس آشنا کنیم تا با اطلاعات بیشتری از محصول اقدام به خرید مبل شنی خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی از نمونه مبل های شنی با طراحی گرد است که ساختار ساده ای دارد ، به همین دلیل نیز انعطاف پذیری و حالت پذیری بالایی دارد ، به طوریکه شما می توانید با دست به آن فرم دهید و به استراحت کردن بپردازید ، این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و شکل ظاهری آن بسیار شیک و زیباست . این محصول از ساختار سه بخشی تولید شده است که می توان به رویه ( پوسته ) ، آستری و محتوای شنی اشاره کرد که وظیفه آستری نگهداری محتوای شنی در داخل خود است تا در صورت نیاز به بتوان رویه را از محتوای شنی جدا کرد . برای جدا کردن رویه مبل شنی از آستری قسمتی وجود دارد که به صورت زیپی می توان آن را از بدنه داخلی جدا کرد .

جنس بدنه

مبل های شنی را از اجناس مختلفی تولید می کنند ، به عنوان مثال پارچه های مخملی ، پارچه جیر ، چرم ، لی ، پلی آستر و ... از جمله اجناسی هستند که برای رویه مبل های شنی استفاده می شود ، اما یکی از محبوب ترین این پارچه های پارچه مخملی است چرا که زیبایی چشمگیری دارد ، همچنین این نوع پارچه بسیار نرم و لطیف است و می تواند خاصیت ضد تعریقی به محصول ببخشد ، لازم به ذکر است که پارچه مخملی در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و می تواند طول عمر بالای مبل شنی را تضمین کند . آستری استفاده شده در این محصول نیز از پارچه ساده و مقاوم است . محتوای شنی این مبل شنی که باعث شده تا این نوع محصولات را با پسوند شنی بشناسند یونولیت های خرد شده ای هستند که به صورت شن در داخل آستری قرار گرفته اند ، این یونولیت ها باعث شده اند تا مبل های شنی انعطاف پذیری بالایی داشته باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل شنی زیبا و دوست داشتنی بدون تکیه گاه اینتکس ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد که از ابعاد مناسبی برای استفاده بزرگسالان برخوردار است ، این محصول برای استفاده یک نفره طراحی شده است و می تواند محیط خوب و مناسبی برای آن ها باشد . وزن کلی محصول تنها 4.5 کیلوگرم است چرا که بیشتر حجم آن را یونولیت های سبک تشکیل داده است . تحمل وزن محصول نیز 110 کیلوگرم است که می تواند نشان از کیفیت بالای بدنه مبل شنی و ساختار مقاوم آن باشد .

مراقبت و نگهداری

همانطور که اشاره شد این مبل شنی دوست داشتنی و زیبا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و جنس بدنه آن از پارچه مخملی مرغوبی ساخته شده ، همچنین دوخت آن بسیار عالی بوده و به مقاومت محصول افزوده ، اما با این حال نیاز است که از مبل شنی خود مراقبت کنید ، بهتر است پس از کثیف شدن رویه محصول را بشویید . پس از مدت زیادی استفاده اقدام به شارژ مجدد محتوای شنی محصول کنید ، از پرت کردن ، کشیدن و تحت فشار قرار دادن مبل شنی خودداری کنید . این محصولات کاملا قابل تعمیر هستند ، چه بسا شما می توانید در صورت پاره شدن بدنه آن را تعمیر کنید و حتی اقدام به تعویض رویه کنید .

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می توان به کیفیت بسیار بالای محصول پی برد ، این مبل شنی که با عنوان مبل شنی یک نفره بدون تکیه گاه اینتکس به فروش می رسد از طراحی و آرگونومی ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است که به واسطه همان سطحی بسیار نرم و طبی را برای خریدار به ارمغان آورده است ، جنس استفاده شده در آن نیز بسیار مرغوب است و خصوصیت مخملی و لطیف دارد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس خریداری کنید .

طول 95 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 80 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...