مبل شنی یک نفره بزرگ با شن خالص

mbl-3021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگ با شن خالص

مبل شنی یک نفره بزرگ با شن خالص محصولی است که از نظر انعطاف پذیری و نرمی و راحتی جزو محصولات پر فروش موجود در بازار قرار می گیرد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که قطعا در هنگام نشستن بر روی ان می توانید از این جمله ما اطمینان حاصل نمایید. بدنه این محصول پر شده از فیبر خورد شده می باشد که همین عامل هم سبب شده تا راحتی و نرمی را احساس کنید. هم چنین دارا بودن رنگ بندی های گوناگون هم از دیگر ویژگی هایی است که قدرت خرید شما را بالا می برد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش نشیمنگاه ان است که به قدری راحت است که در نشستن ها و دراز کشیدن های طولانی مدت هم خسته نخواهید شد. باید به این نکته هم اشاره کرد که شما می توانید با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول ارگونومی دلخواه و شکل مورد نظر را به ان ببخشید که این عامل هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول می باشد. پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و ان را با قیمت مناسب هم اکنون خریداری کنید.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره بزرگ با شن خالص

مبل شنی یک نفره بزرگ با شن خالص به جهت دارا بودن فضای مناسب برای استراحت و همچنین طراحی زیبا مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . این محصول با دارا بودن رویه ای مخملی بسیار منعطف و لطیف بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگ همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید طراحی و زیبایی محصولات از اولین مواردی است که در حین خرید به آن توجه می شود . این مبل شنی به صورت یک مستطیل حجیم و بزرگ طراحی شده که دارای یک تکیه گاه بوده که بدن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد و مانع از درد و خستگی در حین استفاده می شود . علاوه بر این می توان از آن برای خوابیدن و استراحت کردن نیز استفاده نمود . شرکت اینتکس به جهت جلب رضایت مصرف کنندگان این محصول را در رنگ بندی های زیبا و متفاوت تولید و به بازار عرضه کرده است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که این امکان را برای شما فراهم می آورد که مواد داخلی آن را تخلیه نموده و یا با افزایش و کاهش آن ، این مبل شنی را متناسب با سلیقه خود شکل داده و از آن لذت ببرید . همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید رویه را از آستر جدا نمده و مورد شستشو قرار دهید .

جنس بدنه 

از دیگر نکات حائز اهمیت در خریداری یک محصول می توان به جنس و کیفیت آن اشاره نمود ، زیرا این نکته تاثیر چشمگیری بر طول عمر و دوام آن خواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این مبل شنی را از پارچه مخمل درنظر گرفته است که علاوه بر لطافت دارای انعطافقابل قبولی نیز می باشد . همچنین این رویه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در حین جابه جایی دچار آسیب دیدگی و ساییدگی نخواهد شد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که نرمی و راحتی این مبل شنی را بیش از پیش افزایش داده است . انعطاف این محصول موجب شده که در حین استفاده از آن با بدن شما شکل گرفته و شما را در بهترین موقعیت قرار خواهد داد . جنس بدنه و مواد تشکیل دهنده داخل این مبل شنی موجب ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی شده و مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . 

ابعاد و وزن

علاوه بر طراحی و کیفیت یک کالا حجم و وزن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول با طول 130 سانتی متر ، عرض 125 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر دارای حجم مناسب و ضای کافی به جهت استراحت می باشد . و با توجه به این ابعاد می توان دریافت که این مبل شنی مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است . وزن آن نیز در حدود 7 کیلو گرم بوده که قادر است وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید . که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد ، این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی از استحکام بالایی برخوردار می باشد ولی به منظور پیشگیری از بروز هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه دارید . در صورتی که این مبل شنی دچار اسیب دیدگی شود می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت سپرده و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل شنی یک نفره بزرگ محصولی با طراحی شکیل و رنگ بندی متفاوت می باشد که از نرمی راحتی مطلوبی برخوردار بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد . جنس بدنه آن از پارچه مخمل بوده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و نیز مانع از تعریق بدن می شود . شرکت اینتکس در هنگام خریداری این محصول ضمانت نامه 2 ساله در اختیار شما قرار خواهد داد تا در صورت بروز مشکل آن را تعویض نموده و یا در صورت امکان به تعمیرات آن رسیدگی شود . برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری و از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه ابی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...