مبل شنی یک نفره بزرگسال

bestway 43819

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال

مبل شنی یک نفره بزرگسال محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که از کیفیت دوخت بالایی برخوردار می باشد . این محصول با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ یندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی با دست یا در لباسشویی شست و شو دهید . مبل شنی یک نفره بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده کنید و همچنین در قسمت جلویی این مبل یک جیب تعبیه شده که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره بزرگسال

مبل شنی یک نفره بزرگسال از جمله مبل های شنی تولید توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی یکی از زیبا ترین مبل های شنی می باشد که از رنگ بسیار پر طرفداری برخوردار است و از همین رو به صورت عجیبی قابل توجه خانوم ها قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این مبل شنی بپردازیم تا با آگاهی کامل بتوانید خرید مبل شنی با کیفیت را تجربه نمایید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی به صورت دایره ای مانند و در رنگبندی بسیاری می باشد که در این بخش با توجه به درخواست های فراوان برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا رضایت حداکثری مخاطبانمان را به همراه خود داشته باشیم . در بخش جلویی این مبل شنی از یک عدد جیب نگهدارنده استفاده شده است تا بتوانید از آن در جهت نگهداری اجسام همراه خود استفاده نمایید . همچنین در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به تعویض بخش داخلی این مبل شنی نمایید . همچنین این مبل شنی نیز دارای گارنتی دو ساله می باشد که خیال شما را از این بایت به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل شنی محبوب از پارچه مقاوم می باشد که کیفیت بسیار بالایی را در برابر فشار ، تحمل وزن و ساییدگی از خود نشان داده است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص استفاده شده است که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد در تست های انجام شده بر رویش استحکام فوق العاده ای را نیز از خود نشان داده است . رویه قابل شستشو و اقلام داخلی قابل تعویض نیز از جمله ویژگی های منحصربفرد این محصول به حساب می آید و خیال شما را به طور  کلی از بابت طول عمر این محصولات راحت می کند . همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از گارانتی تعمیر خود با احتساب هزینه جداگانه استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل های شنی دارای اندازه های استانداردی می باشد تا برای فرد استفاده کننده فضای ایده آلی را فراهم آورد . اندازه های مبل شنی یک نفره بزرگسال به مشخصات ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر مبل های شنی برابر است . همچنین قابلیت تحمل وزن در مبل های شنی بسیار بالاتر از مبل های بادی می باشد و این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلوگرم است و این نیز امری فوق  العاده به حساب می آید . وزن مبل شنی یک نفره بزرگسال به همراه بسته بندی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از محبوب ترین و زیبا ترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . وزن این مبل شنی به همراه بسته بندی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین جنس رویه این مبل شنی از پاچه مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارد از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . مبل شنی یک نفره بزرگسال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...