مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس

intex 30071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
4,500,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس

مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و محبوب فروشگاه تهران اینتکس است که با کیفیت بسیار عالی ساخته شده و طراحی و آرگونومی بی نظیر و مدرنی دارد . این محصول زیبا نه تنها در خانه بلکه در محل کار نیز قابل استفاده است و می تواند دیزان داخلی اتاق را زیبا و شیک کند . این محصول 5 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را در جابجا کرد چرا که حجم بیشتر این محصول را محتوای شنی یونولیتی تشکیل داده است که این محتوا بسیار سبک است . یونولیت ها انعطاف پذیر بوده و استفاده از آن در مبل های شنی باعث شده است تا سطح محصول بسیار نرم و حالت پذیر باشد . ابعاد بزرگ و مناسب این محصول بستر را برای استراحت کردن و نشستن یک فرد بالغ فراهم کرده است ، همچنین محصول قادر است تا 120 کیلوگرم را تحمل کند . رویه این محصول که از پارچه مخملی ساخته شده است قابل شستشو بوده و می توان آن را با مواد شوینده و حتی با ماشین لباسشویی شست .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس

مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس از جدید ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس است که برای تمامی سنین قابل استفاده است . مبل های شنی به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی و سطح نرم و انعطاف پذیری که دارند به محبوبیت بالایی دست یافته و جایگزین بسیار خوبی برای دیگر مبل ها هستند . مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس یکی از برترین نمونه های موجود در فروشگاه اینتکس است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول با سایر ویژگی های آن آشنا خواهید شد .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل های شنی با توجه به الگوی ساختی که دارند از یکدیگر متمایز هستند ، این محصول یعنی مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس نیز آرگونومی ساخت ایده آلی را دارد . این محصول دارای تکیه گاه مرتفع و با انعطاف پذیری بالا می باشد و به خوبی می تواند بدن فرد را پوشش دهد . این مبل شنی دارای یک رویه یا پوسته می باشد که در درون آن محتوای شنی در داخل آستری قرار گرفته اند . رویه قابل جدا شدن از آستری بوده و در صورت نیاز به شست و شو و حتی تعویض رویه می توان با استفاده از زیپ تعبیه شده در پشت محصول ، رویه از آستری جدا کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه ، رویه یا همان پوسته مبل شنی فوق از پارچه مخملی می باشد ، پارچه های مخملی از محبوب ترین پارچه هایی هستند که برای ساخت مبل های شنی استفاده می شود چرا که این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند که علاوه بر لطافت خاصی که دارند بسیار زیبا بوده و از عرق کردن بیش از حد بدن در نشستن های طولانی مدت جلوگیری می کند . محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد شده و دانه دانه تشکیل شده است ، استفاده از یونولیت علاوه بر انعطاف پذیری بالا باعث شده است تا وزن محصول کاهش چشمگیری داشته باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس فوق برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 80 سانتی متر و ارتفاع تا سطح نشیمنگاه : 35 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد بسیار مناسب بوده و برای بزرگسالان طراحی شده است . وزن کلی این محصول همانطور که اشاره شد بسیار سبک است و تنها 5 کیلوگرم می باشد . تحمل وزن محصول نیز 120 کیلوگرم بوده و می تواند وزن بالغین را به خوبی تحمل کند .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

این محصول نیاز چندانی به مراقبت ندارد و تنها می بایست در حفظ و نگهداری ان کوشا بود . پرت کردن مبل شنی و پریدن بر روی آن می تواند سبب پاره شدن رویه یا آستری شود و همچنین خیس شدن بیش از حد محتوای داخلی مبل می تواند باعث افت مبل شنی شود . در صورت پاره شدن رویه از دوخت می توان آن را تعمیر کرد ، برای شست و شو و حتی تعویض رویه نیز می توانید با در آوردن رویه اقدام به انجام آن کنید . محتوای شنی را می توانید به صورت مجزا نیز تهیه کنید و در صورت نیاز آن را تعویض و یا شارژ مجدد کنید .


سخن پایانی

برای شارژ مجدد مبل های شنی خود و یا تعمیر و حتی تعویض رویه مبل های شنی خود می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید . فروشگاه تهران اینتکس مبل شنی یک نفره بزرگسال اینتکس را با ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش ارائه کرده است تا با خیال راحت محصول خود را خریداری نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...