مبل شنی یک نفره مخملی

bestway 43773

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مخملی

مبل شنی یک نفره مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول زیبا مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان زمان استراحت و تماشای تلویزیو حس خوش آیندی را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می تواند قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . مبل شنی یک نفره مخملی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مبل مخمی در طرح و رنگ بندی متنوع تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل شنی یک نفره مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی که دارای رویه مخملی باشد ، نگهداری و مراقبت از آن بسیار آسان تر خواهد شد . چرا که این پارچه دوام بسیار خوبی دارد که مبل را در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر می کند و همچنین به دلیل نوع پارچه و جنسی که دارد ، قابلیت شستشو خواهد داشت . این نوع پارچه ها حتی با شستشو زیاد هم کیفیت خود را به خوبی حفظ خواهند کرد ، بدین ترتیب اگر مشاهده کردید که رویه مبل شنی کثیف یا چرک شده است ، می توانید به سادگی آن را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و از مواد شوینده برای شستشو آن استفاده کنید . البته که بهتر است از سفید کننده ها و مواد شوینده قوی استفاده نکنید ، چرا که این نوع مواد به هر نوع پارچه ای که رنگی باشد ، می تواند آسیب زده و موجب تغییر رنگ آن شود . 

ولی با شستشو معمولی رنگ این مبل تغییری نکرده و در دراز مدت نیز ظاهر زیبا و شیک خود را حفظ خواهد کرد . همانطور که پیش تر اشاره شد ، رویه این مبل قابلیت جدا شدن دارد و برای همین است که امکان شستشو رویه مخملی فراهم است . اما شما می توانید با تهیه رویه نو از فروشگاه اینتکس ، همان مبل قبلی خود را با رویه جدید داشته باشید . در ضمن اینکار را می توانید زمانی انجام دهید که رویه مبل آسیب دیده باشد و یا از رنگ قبلی زده شده اید و نیاز به تغییر در مبل دارید . با این موارد ، شما می توانید با کمترین هزینه صاحب یک مبل جدید و بسیار جذاب شوید که سال های سال می تواند توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد . وزنی که این مبل می تواند تحمل کند بسیار بالاست و هر بزرگسالی می تواند به راحتی از آن استفاده کند .  

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره مخملی

مبل شنی یک نفره مخملی محصولی زیبا و با کیفیت بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ بست وی به بازار عرضه شد. شرکت بست وی امکانی ایجاد کرده تا از این محصول در رنگ بندی های متفاوت سفارش دهید. از این محصول مقاوم و طبی برای زمان های استراحت و یا تماشای تلویزیون و بازی های کامپیوتری می توانید استفاده کنید. زیرا بدنه ان و نحوه طراحی محصول از تمام استاندارهای موجود پیروی کرده تا ارامش را به مصرف کنندگان عزیز هدیه دهد. این محول با ضمانت نامه معتبر و بدنه کم وزن و تحمل بالای بدنه در مدت کوتاهی توانست رضایت مشتریان را فراهم اورد. در این مطلب به تحلیل کامل ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. پس ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در راستای ارگونومی ساخت این مبل شنی بیان می شود که دارای ساختاری مثلث شکل است. در اثر استفاده که نشستن بر روی بدنه ان فرم ایده ال را به دست خواهد اورد. به همین دلیل شاهد یک محصول فوق العاده مقاوم خواهید بود. رویه اصلی این محصول کاملا یک رنگ تولید می شود. به همین دلیل به راحتی با تمام دکوراسیون ها هم خوانی پیدا خواهد کرد. نبودن دستگیره و بخش اضفی بر روی بدنه محصول راحتی بسیار بالایی برای ان به همراه می اورد. از این مبل شنی در محیط منزل و محل کار و سفر به راحتی استفاده خواهید کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه از جمله ویژگی بسیار مهمی بوده که در پوسه خرید مورد توجه مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد. این مبل شنی نیز از جنس مخمل ساخته می شود. مخمل دارای کیفیت بالایی بوده که طول عمر محصول را به همراه می اورد. بدنه مخمل به محصول خاصیت ضد تعریق می بخشد و دچار فرسایش نمی شود.

ابعاد و وزن

ابعا این مبل شنی به گونه ای استاندارد طراحی شده تا برای استراحت مکان مناسبی باشد. محصول دارای طول 110 سانتی متر با عرض 90 سانتی متر بوده که ارتفاعی معادل 130 سانتی متر را شامل می شود. این ابعاد متعادل دارای وزنی در حدود تنها 7 کیلوگرم می باشد. البته با توجه به وزن بدنه کم این مبل شنی دارای تحمل وزن بالایی می باشد. زیرا به راحتی در حدود 180 کیلوگرم را تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این مبل شنی تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در مکان مدنظر قرار دهید. با هربار نشستن بر روی ان نشیمنگاه محصول نرم تر شده که شکل می گیرد.  محتویات داخلی محصول از جنس یونولیت است. شما می توانید در صورت اسیب مواد داخلی به راحتی اقدام به شارژ مجدد ان نمایید. برای حفاظت از این مبل شنی تنها کافی ست در گام نخست از پریدن بر روی ان و ضربه شنگین وارد کردن به بدنه ان خودداری کنید. همچنین اجسام وک تیز را به بدنه محصول وارد نکنید تا طول عمر بالای کالا دچار مشل نشود.

جمع بندی

مبل شنی یک نفره مخملی محصولی جذاب و زیبا با طراحی خاص بوده که درای وزن بسیار پایینی است. این محصول یک مکان ایده ال برای استراحت بوده که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول خاص را ضمانت نامه دو ساله خریداری کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...