مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی

MBL-21020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی

مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد . که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد هم چنین در مقابل سائیدگی مقاومت بالایی دارد.و با داشتن طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد با روحیه شما سازگار می باشد. و  قابل استفاده در مکان های مختلف مانند محیط کار، اتاق خواب  و حال پذیرایی می باشد . مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده (فیبر) می باشد که باعث نرمی و انعطاف پذیری این مبل شنی شده است و باعث راحتی هنگام استفاده از مبل شده واحساس آرامش را تجربه خواهید کرد . مبل شنی یک نفره پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد در کف این مبل شنی یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که مواد داخلی این محصول را افزایش یا کاهش دهید و همچنین برای شستشو یا تعویض رویه آن از زیپ استفاده کنید.و مبل را به حالت دلخواه خود در بیاورید . برای خرید مبل شنی یک نفره پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

اگر شما فردی هستید که زمان زیادی را صرف نشستن کرده و به دنبال مبلی هستید که بتوانید مدت های طولانی بر روی آن بنشینید و استراحت کنید ، انتخاب و خرید مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی انتخاب عالی برای شما خواهد بود . البته که در ابتدا اشاره کنیم که رنگ صورتی این مبل قابل تغییر بوده و شما می توانید سفارش دهید که مبل شنی پشتی دار شما از چه نوع پارچه و از چه رنگی ساخته شود . پس از پسندیدن ظاهر و رنگ مبل شنی ، برویم به سراغ مزیت های فوق العاده خوبی که این مبل شنی دارد . داشتن تکیه گاه مهم ترین ویژگی در بسیاری از مبل ها بوده و اگر به سلامت خود اهمیت زیادی قائل هستید ، بهتر است که از مبل هایی استفاده کنید که تکیه گاه خوب و طبی داشته باشد . 

چرا که بیشتر افرادی که زمان زیادی را در حالت نشسته سپری می کنند و از مبل و صندلی غیر استاندارد استفاده می کند ، مشکلاتی در بلند مدت ایجاد خواهد شد که می تواند خاطر شما را آزرده کند . اما اگر در ابتدا مبلی بی نقص را انتخاب کنید ، می توانید سال ها از آن استفاده نمایید . مبل های شنی به خودی خود مبل های نرم و راحتی هستند که بسیاری از مردم طرفدار این مبل ها بوده و برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه کتاب از آن ها استفاده می کنند ، حتی بسیاری از افراد هستند که مبل های شنی را در محل کار خود استفاده می کنند تا در تایم های استراحتشان ، بر روی مبل نشسته و خستگی را از تن خود بیرون کنند . حال تنوع بالای مبل های شنی فروشگاه اینتکس به شما اجازه می دهد تا فرم ها و حالت های دیگر این مبل ها را نیز مشاهده کرده و براساس سلیقه خود آن ها را خریداری نمایید .  

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی

مبل شنی یک نفره پشتی دار صورتی دیگر محصولاتی است که طرفداران خود را دارد . مبل شنی پشتی دار  یک محصول جدید و با کیفیت  و زیبا می باشد که دارای  تکیه گاه نرم و لطیفی است. این محصول دارای کاربرد و جزئیات دیگری مانند طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس بدنه و ابعاد  می باشد که در ادامه مطلب به این بخش های مهم می پردازیم پس در ادامه برای خرید مبل شنی  همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت :

بخش مهمی که باید با آن آشنا شوید طراحی این محصول می باشد که باعث جلب توجه ما شده است . این مبل شنی از رنگ یکد ست صورتی می باشد که جذاب و پر طرفدار می باشد. طراحی این محصول مانند  صندلی می باشد  به این صورت که یک بخش نشیمنگاه داشته و یک پشتی بلند نیز بر روی خود دارد و این امر باعث شده که سر و گردن خود را روی تکیه گاه قرار داده و به راحتی استراحت کنید. در یک طرف این محصول یک عدد جیب قرار داده شده است که می توانید وسایل خود  اعم گوشی موبایل  ، بطری آب و وسایل شخصی دیگر خود را در داخل آن قرار داده و نگران گم شدن آن ها نباشید که این مورد از خصوصیات خوب این مبل شنی می باشد.

جنس بدنه :

مبل های شنی بدنه هایی با جنس های متفاوت دارند ( چرم مصنوعی ، پارچه مخمل ، پارچه برزنتی و غیره ) که هر یک از آن ها از مقاومت های مختلفی بهره می برند. این مبل شنی رویه ای از پارچه مخمل  دارد  که فوق العاده با کیفیت بوده و در برابر  ضربه و فشار و سائیدگی دچار اسیب دیدگی  نخواهد شد و مقاومت بالایی دارد. هم چنین مواد داخلی این مبل از فیبر یا یونولیت خرد شده  مخصوص ساخت مبل شنی می باشد که آن ها هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و به نرمی و راحتی هر چه بیشتر این محصول کمک می کند.

ابعاد و وزن :

همان طور که در عکس مشاهده میکنید این محصول دارای ابعاد های مختلفی (طول ،عرض،ارتفاع) می باشد که اندازه های این ابعاد عبارتند از :  طول 80 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 94 سانتی متر می باشد . این محصول نیز وزن قابل تحملی حدود 150 کیلوگرم دارد که این نشانه با کیفیت بودن محصول می باشد .این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و تنها 6 کیلو گرم وزن دارد و می توانید آن را به آسانی حرکت داده و در محل مورد نظر خود قرار دهید.

جمع بندی :

مبل شنی پشتی دار صورتی  یک محصول با کیفیت می باشد که دارای دو سال ضمانت بوده و بدنه ای نرم و انعطاف پذیر دارد. این محصول دارای یک زیپ در کف محصول می باشد که  قابلیت تعویض پارچه رویه  و یا جهت شستشو و تعویض ساختار داخلی یا کم و زیاد کردن  حجم به کار می رود.این محصول دارای وزن قابل قبولی معادل 6 کیلو گرم می باشد همچنین تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست  جنس رویه این مبل شنی نیز از پارچه مخملی می باشد که نشانه کیفیت خوب  و بالا این مبل می باشد برای تهیه  این محصول با کیفیت  و تضمین شده در کوتاه ترین زمان ممکن  به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کرده و آن را با قیمت  خوب و مطئن از فروشگاه اینتکس دریافت کنید و از خرید خود لذت ببرید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...