مبل شنی یک نفره چرمی

bestway 43858

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره چرمی

مبل شنی یک نفره چرمی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مبل شنی یک نفره چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . محصول فوق دارای طرح و رنگ بندی متنوع می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی یک نفره چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های یان مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره چرمی

مبل شنی یک نفره چرمی

مبل شنی یک نفره چرمی یکی از فوق العاده ترین محصولات موجود در بازار می باشد که نرمی و لطافت بی نظیری دارد و به دلیل داشتن رنگ شاد و طراحی شکیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول را به جرات می توان یکی از پر فروش ترین مبل های شنی موجود در بازار دانست. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم و ان را به طور کامل نقد و بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که مبل های شنی اکثرا از یک طرح و ارگونومی ساخته می شوند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از کف گرد بوده و تکیه گاه ان نیز به صورت ایستاده و به حالت مثلثی شکل طراحی شده است. دوخت این محصول از دو رنگ قرمز و عنابی ساخته شده به گونه ای که به صورت مربعی و مستطیلی این رنگ ها در کنار هم قرار گرفته اند. هم چنین بخش نشیمنگاه این مبل نیز به صورت فرو رفته می باشد که در هنگام نشستن بر روی ان به صورت کامل شکل شما را به خود می گیرد. علاوه بر این ها تکیه گاه این محصول هم همان خصوصیات نشیمنگاه را دارا می باشد. علاوه بر این ها بالا ترین بخش این مبل شنی هم به صورت دایره ای طراحی شده که می توانید با پر کردن ان از این قسمت به عنوان بالش نیز استفاده کرده و سر و گردن خود را بر روی ان قرار دهید. تمام این موارد نشان از کیفیت فوق العاده این مبل دارد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با این محصول جنس بدنه ان است. این مبل شنی بدنه ای مقاوم از جنس چرم مصنوعی دارد که به سادگی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها مواد داخل این مبل همگی از جنس یونولیت یا فیبر می باشند که فوق العاده مقاوم بوده و در عین حال نرمی و لطافت بالایی دارد و در هنگام نشستن بر روی این مبل هر بار شکل کامل را به خود می گیرد.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهمی که در ارتباط با این مبل شنی باید به ان اشاره نمود ابعاد و وزن این محصول است. طول این مبل 90 سانتی متر و عرض ان نیز همانند طولش 90 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم به صورت کلی 110 سانتی متر است. البته گفتنی است که ارتفاع این مبل تا بخش نشیمنگاه ان 50 سانتی متر می باشد. در ارتباط با وزن این مبل هم باید به این نکته اشاره کرد که تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در بهترین مکان ممکن از ان استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی معمولا نیازی به راه اندازی ندارند. شما در ابتدا کافی است این محصول را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار دهید و سپس با تغییر دادن فیبر های داخل این محصول ان را به بهترین حالت ممکن ست کرده و از ان استفاده کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که در صورت عدم رضایت از نحوه قرار گیری فیبر های داخل این محصول می توانید به سادگی ان ها را تغییر داده و ارگونومی مورد نظر خود را بر روی ان پیاده سازی کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که از ضربه زدن به این محصول باید خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید تا دچار اسیب نشود. هم چنین گفتنی است که در صورت خراب شدن فیبر های این محصول و حتی بدنه اصلی این مبل به راحتی می توانید ان ها را تعویض نمایید.

جمع بندی

مبل شنی یک نفره چرمی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و دارای دو سال ضمانت شرکت تهران اینتکس می باشد. این محصول بدنه ای انعطاف پذیر داشته و قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم دارا می باشد. هم اکنون می توانید این مبل شنی زیبا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...