مبل شنی یک نفره کودک

bestway 43822

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره کودک

مبل شنی یک نفره  کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی متنوع یوده یه همین سبب این محصول مناسب برای کودکان می باشد . جنس رویه این محصول تشکیل شده از پارچه مخملی بوده که بسیار مقاوم  در برابر ساییدگی می باشد و همچنین این مبل از تحمل وزن بالایی برخوردار است . مواد داخلی یان محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار انعطاف پدیر و نرم می باشد و در زمان استراحت ، مطالعه کتاب و همچنین تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما دست خواد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی یک نفره کودک دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره کودک

مبل شنی یک نفره کودک از مبل های خوش طرح و رنگ موجود فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که در 5 رنگ بنفش ، قرمز ، آبی ، مشکی و سبز طراحی و تولید شده است که بر اساس ابعاد خود مناسب برای سنین کودکان بوده و می تواند نشیمنگاهی نرم و راحت برای این سنین باشد ، مبل های شنی ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارند که می توان به وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد که کودک به سادگی می تواند محصول را جابجا کند ، همچنین رنگبندی های فانتزی و متنوع مبل های شنی بسیار بیشتر از مبل های دیگر می باشد .

همچنین انعطاف پذیری مبل شنی کاملا منحصر به فرد بوده و این انعطاف پذیری و فرم پذیری عالی را در هیچ یک از مبل های پایه چوبی و فلزی موجود در بازار نخواهید یافت ، بنابراین تنها با یک بار استفاده و یا نشستن بر روی مبل شنی می توانید تفاوت را ببینید . و اما در این بخش قصد داریم تا تنها به ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی کودک پرداخته و نحوه تولید و ساختار این محصول را به همراه جنس محصول و ویژگی آن ها بپردازیم .

طراحی و ساختار مبل شنی یک نفره کودک

طراحی و ساختار مبل شنی یک نفره کودک متمایز از هر نوع مبل پایه دار بوده و برای ساخت این محصول از هیچگونه پایه و یا فریم چوبی یا فلزی استفاده نشده است و تنها برای تولید مبل شنی یک نفره کودک از دولایه پارچه به عنوان رویه و آستری به همراه مواد شنی استفاده شده است که در داخل آستری ریخته شده است ، به همین دلیل نیز به نوع طراحی مبل شنی یک نفره کودک طراحی سه لایه نیز گفته می شود که عمده مبل های شنی نیز از این نوع طراحی برخوردار هستند .

مزیت های مبل شنی یک نفره کودک

با توجه به عدم استفاده از پایه و همچنین نوع ساختار لایه لایه مبل شنی سبب شده است تا انعطاف پذیری فوق العاده خوب مبل شنی باعث شود تا بدن در بهترین و راحت ترین حالت خود قرار گرفته و فشاری به اندام ها به خصوص کمر وارد نشود . این ویژگی خوب و عدم فشار به اندام ها می تواند سبب گردش خون بهتر در داخل بدن شده و از گرفتگی عضلات بدن جلوگیری کند ، به همین دلیل نیز کودک می تواند مدت زمان طولانی تری را به نشستن ادامه دهد . از مزیت های دیگر مبل شنی یک نفره کودک می توان به تحمل وزن بسیار خوب و بالای 180 کیلوگرمی محصول اشاره کرد که نشان از کیفیت بالای مبل دارد . همچنین این محصول وزن 5 کیلوگرمی داشته که جابجایی آن را راحت تر کرده است .

جنس مبل شنی یک نفره کودک

با توجه به توضیحاتی که در بخش طراحی و ساختار مبل شنی یک نفره کودک اشاره شد ، این مبل از سه قسمت تشکیل شده است که هر سه آن ها از جنس های مختلفی ساخته شده است ، قسمت رویه که بیرونی ترین قسمت مبل شنی است از جنس پارچه مخملی می باشد ، این پارچه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر زیبا کردن محصول باعث می شود تا بدنه محصول با دوام و مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی و همچنین تعرق شود ، البته جنس خوب مخمل می تواند لطافت خوبی را نیز به مبل شنی ببخشد . محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، این یونولیت ها نقش اصلی در نرم تر شدن و انعطاف پذیری مبل دارد . یک آستری نیز در ساخت این مبل شنی استفاده شده است که از جنس پارچه بوده و وظیفه نگهداری این محتوای ریز و شن شده را بر عهده دارد .

خدمات پس از فروش مبل شنی یک نفره کودک

فروشگاه تهران اینتکس برای مبل شنی یک نفره کودک خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است که این خدمات شامل تعمیرات رویه و آستری شده که می توانید آن را تعمیر و یا درخواست تعویض آن را بدهید ، همچنین می توانید با تعویض رویه یا آستری نو برای مبل شنی خود ایجاد کنید . لازم به ذکر است که برای شارژ مجدد مبل شنی خود نیز می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . در این راستا می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...