مبل شنی یا بین بگ هیوج بد Huge Bed

MBL-40133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
9,000,000
34%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل کیسه شنی اینتکس

مبل کیسه شنی اینتکس یکی از محصولاتی است که به صورت براق و خاص روانه بازار شده است. شما با در اختیار داشتن این محصول هم به محیطی که در ان قرار می گیرد زیبایی را خواهید بخشید و هم خودتان از داشتن این مبل شنی لذت خواهید برد. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از ساختاری ساده ، منحصر به فرد و جذاب و هم چنین با رعایت اصول حرفه ای ارگونومی بدن افراد مختلف سبب شده تا شما به سمت خرید این محصول روی اورید. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع چرم مصنوعی دارد. هم چنین در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره حمل و نقل هم دیده می شود که با خیال راحت می توانید این محصول را از این ناحیه در دست گرفته و جا به جا نمایید. هم چنین به دلیل سبک وزن بودن این محصول ان را در دسته بندی محصولات پرتابل هم جای می دهند. دارا بودن طول عمر بالا ، کیفیت مقاوم بدنه و محتویات داخلی و هم چنین ضمانت دو ساله هم مزید بر علت شده است تا این مبل شنی را خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل کیسه شنی اینتکس

مبل کیسه شنی اینتکس از جمله محصولات با کیفیت از این کمپانی بزرگ بوده که با توجه به بدنه ساده و در عین حال براق خود توانسته نظر مشتریان محترم را به خود جلب کند. این محصول با توجه به وزن کمی که داشته توان تحمل بالایی دارد و به راحتی قابلیت حمل و نقل نیز دارد.این محصول زیبا با بالاترین کیفیت بدنه عرضه شده که جهت رضایت مصرف کنندگان عزیز و اسودگی خاطر ان ها یک ضمانت نامه دو ساله نیز ارائه می شود. در ادامه به تشریح کامل ساختار این محصول از تمامی زوایا خواهیم پرداخت. شما نیز اگر قصد خرید یک محصول جذاب را دارید تا پایان ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت هر محصول و ارائه یک کالای جذاب از جمله نخستین گام برای رسیدن به رضایت مشتریان می باشد. از سویی دیگر مبل های شنی به دلیل راحتی و طول عمر بالا تبدیل به یک رقیب جدی برای مبل های راحتی شده اند. البت توجه داشته باشید ساختار کلی تمامی مبل های شنی کاملا یکسان است. این محصول نیز مشابه بخش وسیعی از مبل های شنی دارای ساختاری استوانه ای و گرد بوده که هرچه از بخش کف محصول به بالاترین بخش ان پیش می رویم شاهد کم شدن قطر ان هستیم. این محصول دارای یک دستگیره در بخش بالایی جهت سهولت حمل و نقل می باشد. نشیمنگاه استاندارد این محصول به تکیه گاه نسبتا بزگ ان متصل شده و شما یک استراحت عالی را تجربه خواهید کرد. بدنه این محصول کاملا یک رنگ تولید می شود. در صورت تمایل و برای ایجاد هماهنگی با دکوراسیون محل مدنظر خود شما می توانید رنگ بدنه محصول با با سلیقه خود سفارش دهید.

جنس بدنه

دومین بخش اساسی در فرایند تولید هر محصول توجه ویژه به جنس بدنه ان کالا می  باشد. زیرا در صورت کیفیت بالا شاهد طول عمر بالای کالا خواهیم بود. شرکت اینتکس نیز برای احترام به حقوق مصرف کنندگان در پروسه تولید به دنبال با کیفیت ترین جنس ها می رود. این محصول از جنس چرم مصنوعی براق ساخته می شود. این جنس ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش بسیار مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

از جمله ویژگی های خوب این محصول سهوات حمل و نقل ان می باشد. زیرا بدنه این محصول فقط دارای وزن 5 کیلوگرم است. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این مبل شنی توانایی تحمل وزن بالغ بر 130 کیلوگرم را دارد. این محصول فضایی دایره شکل را اشغال می کند. در همین راستا طول و عرضی برابر و معادل 80 سانتی متر را دارد. ارتفاع کامل این محصول به مقدار 95 سانیت متر اعلام می شود. که در حدود 50 سانتی متر ان شامل ارتفاع از ف تا نشیمنگاه بوده و 45 سانتی متر ان ارتفاع تکیه گاه کالا است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به انجام حرت خاصی جهت راه اندازی ندارند. شما ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محلی صاف قرار دهید. مواد تشکیل دهنده محصول از جنس یونولیت یا فیبر مصنوعی بوده که در اثر نشستن به نرمی ایده ال و فرم استاندارد دست می یابند. جهت مراقبت از این محصول وزنی بیش از توان تحملی محصول به ان وارد نسازید. البته در صورت اسیب دیدن مواد داخلی محصول قابل تعویض است. از وارد کردن اجسام نوک تیز به پوشش محصول جدا برهیزید. در صورت پارگی بدنه می توانید اقدام به تعویض ان کنید.

جمع بندی

مبل کیسه شنی اینتکس یک کالای براق و متفاوت بوده که در بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود. این محصول با توجه به ضمانت نامه دو ساله خود اسودگی مصرف کنندگان محترم را در راستای طول عمر خود فراهم می اورد. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...