مجموعه بازی کودک

intex 48658 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه بازی بادی اینتکس با ارگونومی گرد یکی از جذاب ترین و مناسب ترین وسیله های بازی و سرگرمی کودکان زیر 10 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که به همراه خود مجموعه ای از اسباب بازی های بادی و توپ بادی داشته که برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما در کنار این کالا قرار داده شده است.

مجموعه بازی کودک با توپ و حلقه بازی با رنگهای شاد . وسیله مهیج و سرگرم کننده برای بچه های زیر 10 سال ، با لایه های مقاوم و کیفیت مناسب ، دارای لبه بادی برای توپ بازی ، از این محصول برای استخر توپ هم میتوان استفاده کرد ، دارای پمپ و بسته تعمیرات با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر ، با قیمت بسیار ارزان و مناسب. از این استخر و مجموعه بازی میتوان در اتاق کودک و حیاط منزل استفاده کرد ، بسیار سبک و قابل حمل است و هیچ خطری برای کودکان نخواهد داشت ، اگر قصد خرید وسیله بادی یا اسباب بازی بادی برای کودک خود دارید این محصول را به شما توصیه میکنیم. ابعاد این استخر در کادر بالا توضیح داده شده است. نوع جنس مجموعه بازی : پی وی سی PVC با مقاومت : 120 کیلوگرم.

نوع خانگی ، سفری
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 وزن 8 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 مقاومت 120 کیلوگرم
 ظرفیت آب 100 لیتر
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 10 سال
 دارای اسباب بازی بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...