مواد داخل مبل شنی

111212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مواد داخل مبل شنی

مواد داخل مبل شنی و بین بگ یا هپی چیر یکی از مواردی است که نیاز مشتریانی است که در منزل یا محل کار خود مبل شنی دارند و مواد داخلی ان نیز کیفیت اولیه خود را از دست داده است. این کالا از جدید ترین تولیدات شرکت تهران اینتکس می باشد که ان را به صورت جداگانه تولید و روانه بازار کرده است تا نیاز شما مشتریان عزیز را رفع کند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که محتویات داخل مبل های شنی ساخته شده از جنس یونولیت یا فیبر هستند که ذرات پودر شده و دایره ای شکلی می باشند که در کنار یک دیگر قرار گرفته و در داخل انواع مبل شنی و هپی چیر پر می شوند. در ابتدا که شما یک محصول را خریداری می کنید قطعا این فیبر ها شکل کامل را به خود نگرفته اند و مقداری سفت به نظر می ایند اما با مرور زمان و با چندین بار نشستن بر روی این مبل به تدریج این یونولیت ها شکل کامل را به خود می گیرند. هم چنین در طولانی مدت و با استفاده نا درست از این محصولات هم این فیبر ها خاصیت خود را از دست داده و نشست می کنند که در ان هنگام شما باید ان را تعویض کرده تا بتوانید همانند روز های اول این محصول از ان استفاده کنید. تعویض محتویات قدیمی با جدید هم کاری اسان می باشد و بسته به نوع مبل شنی شما متفاوت است زیرا ساختار این مبل ها با هم فرق دارد اما در اکثریت ان ها تنها یک عدد زیپ در زیرشان قرار دارد که می توانید به سادگی ان را باز کرده و فیبرهای قدیمی را خارج کنید و پس از ان در عرض چند دقیقه محتویات تازه را جایگزین کنید. این محصول بی نظیر را شما می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت کیلویی 35 هزار تومان خریداری کنید. هم چنین باید در این مطلب به این نکته هم اشاره کرد که ظرفیت مبل های شنی متفاوت بوده و از یک کیلو تا سه کیلو و یا حتی بیشتر می توانید این مواد را خریداری کرده و مبل شنی خود را شارژ کنید.

مواد داخلی مبل شنی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مبل های شنی از چه چیزی تولید شده اند و مواد داخلی مبل شنی از چیست ، این مبل ها دارای رویه پارچه ای به نام پوسته یا رویه هستند و یک لایه دیگر در آن وجود دارد که به عنوان آستری استفاده می شود . در داخل این دو لایه از مواد داخلی مبل شنی استفاده می شود که در بیشتر موارد از یونولیت ها و گرانول استفاده می شود . این مواد داخلی بسیار نرم بوده و همانطور که می دانید فیبر ها خاصیتی اسفنجی و انعطاف پذیر دارند . برای همین در ساخت مبل شنی از این مواد به صورت خرد شده استفاده می شود . این دانه های ریز و درشت یونولیت می تواند در داخل مبل شنی شناور بوده و می تواند انعطاف خاص و بی نظیری را به مبل شنی ببخشند . 

در ساخت برخی از مبل های شنی ممکن است از پشم شیشه ، پر و ... نیز استفاده شود ، ولی بهترین مواد داخلی مبل شنی همان یونولیت های دانه دانه می باشند . دلیل اینکه به این نوع از مبل ها ، مبل شنی گفته می شود نیز همین مورد خواهد بود . شما می توانید برای شارژ کردن مبل شنی از همان یونولیت استفاده کنید ، چرا که کمتر از سایر مواد افت می کند و می تواند طول عمر بالاتری را داشته باشد ، برای همین سال های سال مبل شنی شما همانگونه پر و نرم باقی میماند . در صورت افت کردن این محتوا ، شما می توانید مجددا مبل شنی خود را شارژ کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید . یک مزیت بسیار خوبی که ساخت مبل شنی با مواد داخلی یونولیتی دارد این است که وزن آن بسیار سبک خواهد بود .

دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، برای اینکه این مواد بسیار سبک است و باعث می شود که وزن مبل شنی نیز کاهش چشم گیری داشته باشد ، بنابراین شما به راحتی می توانید مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کنید . برای همین است که مبل های شنی ، مبل شنی پرتابل نیز گفته می شود . رطوبت و آب مشکلی برای این مواد داخلی ایجاد نمی کند و همچنین درصورت استفاده طولانی مدت ، جای نگرانی از بابت بو گرفتن مبل نباشید . رویه این مبل ها حتی قابل شستشو می باشد و شما می توانید آن را در صورت کثیف شدن بشویید . نکته های دیگری که در این باره مطرح هستند ، می توان به قیمت مواد داخلی مبل شنی اشاره کرد . شما می توانید با هزینه های بسیار پایینی ، در صورت نیاز به تعویض و یا شارژ مبل شنی ، مواد یونولیتی مبل شنی را با قیمت بسیار ارزان تر تهیه کرده و استفاده کنید . 

شارژ کردن مبل شنی کار بسیار آسانی بوده و برای اینکار تنها کافیست تا زیپ رویه مبل شنی را باز کرده تا به لایه های زیرین مبل دسترسی داشته باشید . سپس می توانید مواد تهیه شده نو را به داخل مبل شنی بریزید . شما می توانید تنها مبل شنی را شارژ کنید و یا به طور کلی مواد قدیمی را از مبل شنی خارج کرده و مواد جدید را جایگزین کنید که ما به شما روش دوم را پیشنهاد می کنیم . چرا که پس از تعویض مواد مبل شنی می توانید به مانند روز اول یک مبل بسیار نرم و راحت را داشته باشید .

  • مواد داخل مبل شنی
  • قیمت بر اساس ۱ کیلوگرم
  • کیفیت بالا
  • انعطاف پذیری قابل قبول
  • مناسب برای انواع مبل شنی
  • کد محصول : 111212
ناشناس

این محصول که با قیمت ۴۵۰ ثبت شده، چند کیلوییه؟

272 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...