میز و صندلی کودک کُره ای

9945b

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میز و صندلی کودک کُره ای یک محصول کامل و جذاب است که چندین ویژگی فوق العاده را به صورت هم زمان دارا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای دو عدد صندلی و یک عدد میز می باشد. میز این محصول دارای رویه طرح دار و همین طور یک عدد فضای داخلی برای نگهداری وسایل کودک شما می باشد که می تواند وسایل خود نظیر مداد و پاک کن و دیگر وسایل مورد استفاده بر روی این محصول را در داخل ان نگهداری کند. هم چنین ابعاد این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که کودک شما می تواند با خیال راحت بر روی این میز و صندلی نشسته و برای کشیدن نقاشی ، خواندن کتاب ، استراحت های کوتاه مدت و یا حتی برای صرف ناهار نیز از این محصول استفاده کند. هم چنین این میز و صندلی را می توانید در داخل اتاق کودک ، آشپزخانه ، حیاط و یا هر مکان دیگری در عرض چند دقیقه قرار داده و فضا را برای استفاده کودک خود مهیا نمایید. جنس این محصول هم از نوع پلاستیک فشرده می باشد که مقاومت و تحمل وزن بالایی داشته و به راحتی هم اسیب نخواهد دید که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. این محصول را می توانید به سادگی و با استفاده از دفترچه راهنمای موجود در بسته بندی این میز و صندلی راه اندازی کنید.

میز و صندلی کودک کُره ای

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یک محصول جدید و در عین حال زیبا اشنا کنیم که از نظر خصوصیات بسیار منحصر به فرد و کارا می باشد. در همین راستا باید عنوان کرد که میز و صندلی کودک کُره ای یکی از جدید ترین محصولات برای سنین کودکان است که استفاده های گوناگونی را دارا می باشد. شما می توانید از این محصول در داخل منزل ، اشپزخانه ، اتاق خواب کودک و هر فضای دیگری استفاده نموده و بهترین بهره را ببرید...

به همین خاطر باید قبل از خرید با جزئیات این محصول بیش از پیش اشنا گردید. این میز و صندلی از دو بخش گوناگون تشکیل شده است که هر یک دارای خصوصیات خاص خود خواهد بود. اولین ویژگی این محصول بهره مندی از یک میز استاندارد و در عین حال جذاب است که کودک می تواند با قرار گیری بر روی ان یک شرایط ایده ال را پیش روی خود مشاهده کند. این میز به صورت طرح دار تولید شده است که ساختار مربعی را داراست و گوشه های ان نیز به صورت گرد شکل گرفته است که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شود. هم چنین چهار عدد پایه استوانه ای شکل نیز در زیر این محصول به چشم می خورد که با قطر مناسب بر روی زمین قرار گرفته و از تکان خوردن این میز به سادگی جلوگیری خواهد کرد. مسئله بعدی ویژگی های جداگانه این میز است که در بخش کناری این محصول می توانید یک عدد فضا یا کشو را مشاهده کنید که به راحتی بیرون امده و محل مناسبی برای قرار گیری وسایل کوچک می باشد.

بخش دیگر این محصول صندلی هایی است که در کنار این کالا به چشم می خورد. این صندلی ها دو عدد بوده و می توانید به راحتی این دو را در هر بخش از این میز قرار دهید که ویژگی فوق العاده ای خواهد بود. هم چنین این صندلی ها دارای طرح های زیبایی هم می باشد که سبب شده تا در نگاه کلی به این محصول جلوه خوبی را هم مشاهده کنید. بهره مندی از دو رنگ آبی و سفید نیز در طراحی کلی این محصول هم از دیگر خصوصیات مهمی است که می توان به ان اشاره نمود. برای مثال تمامی پایه های این میز و صندلی از رنگ آبی و تنها بخش های کناری میز و هم چنین بخش نشیمنگاه صندلی های این محصول نیز از رنگ سفید تولید شده است.

شما می توانید از این محصول استفاده های متعددی داشته باشید که همین عامل از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. برای مثال این کالا را می توانید در داخل اشپزخانه قرار داده و از ان برای صرف ناهار استفاده کنید. هم چنین می توانید این میز و صندلی را در داخل اتاق کودک قرار دهید تا بتواند از این محصول به عنوان میز تحریر استفاده نموده و تکالیف خود را بر روی ان بنویسد. هم چنین برای استفاده به عنوان فعالیت های طراحی و کاردستی و همین طور محل قرار گیری لب تاب هم بسیار مناسب خواهد بود.

در کنار این نکات می توان به ابعاد این محصول هم اششاره کنیم که عاملی فوق العاده مهم و اساسی است. برای مثال شما باید با در نظر گرفتن فضای کلی این محصول اقدام به خرید و انتخاب این کالا کنید که نکته ای بسیار مهم به شمار می رود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای طول 134 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و همین طور ارتفاع مشابه 60 سانتی متر می باشد. این ابعاد در کنار وزن 9.4 کیلوگرمی این محصول باعث شده تا یک میز و صندلی استاندارد را شاهد باشیم که قطعا یک وسیله مناسب برای کودکان به شمار خواهد رفت.

در کنار تمامی این موارد باید به قیمت این محصول هم اشاره کنیم که هم اکنون به صورت کاملا رقابتی به بازار عرضه شده و می توانید ان را با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل با بالاترین کیفیت ممکن ان را دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 134 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک نرم
 سنین بالای 12 ماه
 شرکت سازنده یایا
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...