موضوع مقاله : وان بادی با عمق زیاد

استفاده کردن از وان بادی بسیار لذت بخش بوده و بسیاری از افراد هستند که دوست دارند در خانه خود و در داخل حمام یک وان بسیار زیبایی داشته باشند تا بتوانند به داخل آن رفته و یک حمام آب گرمی داشته باشند که بسیار لذت بخش است . استفاده کردن از وان و دراز کشیدن در آب گرم وان می تواند احساس آرامش بسیار خوبی را بدهد و از سوی دیگر می تواند برای درد های عضلانی و مفصلی نیز بسیار کاربرد داشته باشد . از سوی دیگر برای حمام کردن و پوست نیز می تواند ویژگی های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل است که شاید حتی بسیاری از افراد برای این خصوصیات و ویژگی های وان ها ، از آن استفاده می کنند . استفاده از وان بادی امروزه بسیار رونق گرفته است و از آن ها که مزیت هایی را نسبت به سایر وان ها همچون وان سرامیکی و ... دارد ، گزینه پیشنهادی ما برای خرید نیز خواهد بود . به خصوص وان بادی با عمق زیاد که در این مطلب به بررسی کامل وان بادی با عمق زیاد و ویژگی ها و خصوصیات آن خواهیم پرداخت . 

وان های بادی در مدل های مختلفی ساخته شده است و برخی از آن ها ممکن است دارای عمق کم و برخی دیگر دارای عمق زیاد باشد . بنابراین شما می توانید به دلخواه خود ، این وان بادی را در طرح ها و ابعاد مختلف و مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید . یکی از مزیت هایی که استفاده از وان بادی با عمق زیاد دارد این است که شما می توانید حجم زیادی از آب را داخل وان ریخته و حتی تقریبا در داخل وان به صورت شناور بمانید . ولی وان هایی که عمق کمتری دارند ، ممکن است شما نتوانید داخل وان شناور باشید . از سوی دیگر شاید برخی از افراد اصلا دوست نداشته باشند که مقدار عمق وان بادی زیاد باشد . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بیشتر وان ها برای استفاده در حالت نیمه دراز کش ساخته شده اند ، برای همین اگر عمق وان بسیار زیاد باشد ، شما ممکن است به سختی از وان استفاده کنید و یا مجبور شوید که داخل وان را با آب کمی پر کنید . ولی اگر در زمان استفاده از وان بادی ، تقریبا در حالت نشسته هستید و تنها پاهای خود را دراز می کنید ، خرید وان بادی با عمق زیاد پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود . 

وان های بادی همانطور از نامش مشخص است ، دارای بدنه بادی می باشد و برای همین است که با نام وان بادی معروف شده است و شما نیز با همین نام آن را می توانید جستجو کرده و خریداری کنید . ولی فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه وان بادی در ایران است که مدل های مختلفی از وان های بادی که توسط شرکت های بزرگ ساخته شده است را در فروشگاه موجود دارد و برای همین است که شما می توانید محصولات را به راحتی و در مدل های مختلف دیده و با مقایسه کردن در نهایت بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . قیمت وان بادی در فروشگاه اینتکس نسبت به سایر فروشگاه ها متفاوت بوده و به دلیل اینکه اینتکس بزرگترین مرکز فروش وان بادی در ایران می باشد و همچنین محصولات بدون واسطه به فروش می رسد ، شما می توانید با قیمت های بسیار ارزان تری وان بادی خود را انتخاب و خریداری کنید . همچنین فروشگاه اینتکس وان بادی با عمق زیاد را با ضمانت اصالت کالا و سلامتی فیزیکی محصول به فروش می رساند . 

اغلب وان های بادی که با عمق زیاد طراحی شده اند دارای صندلی های بادی در درون خود می باشند که تقریبا کف وان را به صورت شیبدار کرده است تا در هنگام استفاده بتوانید در یک شرایط راحت تر از آن استفاده کنید . برخی از وان های بادی نیز طراحی شده اند که برای استفاده کودکان بوده ولی عمق بالایی را دارند . این نوع از وان های بادی نیز بسیار پر طرفدار هستند و بیشتر شبیه طراحی استخر ها بوده ولی ارتفاع بیشتری داشته و در نتیجه عمق وان نیز بیشتر شده است . برای اینکه کودکان بتوانند به راحتی از وان بادی استفاده کنند ، یک حلقه شنا گردنی معمولا در کنار وان بادی قرار می گیرد که شما می توانید با قرار دادن حلقه در گردن کودکان ، آن ها را به داخل وان قرار دهید و شاهد آن خواهید بود که کودک بر روی آب شناور مانده و می تواند بازی کرده و همچنین حمام کند . این مدل از وان های بادی را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و خریداری کنید . اما توجه داشته باشید که بیشتر وان های بادی با عمق زیاد برای رده سنی بزرگسال طراحی شده است . 

برخی از وان های بادی نیز با عمق زیاد طراحی شده اند و حتی دارای درپوش و یا روکش می باشند ، این درپوش عمدتا به صورت زیپی در قسمت بالایی وان قرار داده شده است که شما می توانید در صورت نیاز آن را ببندید . این روکش چندین کارایی را برای وان بادی دارد که یکی از آن ها ممانعت از سرد شدن بسیار سریع تر آب داخل وان می باشد . از سوی دیگر شما می توانید برای جلوگیری از افتادن شئی به داخل وان بادی زیپ درپوش یا روکش وان را بکشید . این مدل از سری وان های بادی فروشگاه اینتکس بسیار پر فروش بوده و عمق بالای آن نیز باعث شده تا محبوبیت بسیار زیادی را در میان مشتریان داشته باشد . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که وان بادی با عمق زیاد و سایر وان های بادی دارند این است که وزن آن ها بسیار سبک بوده و حجم بسته بندی آن ها نیز کوچک است ، برای همین شما می توانید به راحتی وان بادی را جابجا کرده و حتی پس از استفاده کردن وان بادی ، آن را جمع کنید تا فضایی در داخل حمام شما اشغال نشود . 

شما حتی می توانید وان بادی را در فضاهای باز راه اندازی کنید . این در حالی است که سایر وان ها به صورت ثابت طراحی می شوند و امکان جابجایی آن ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود . برای ساخت وان بادی با عمق زیاد بیشتر به صورت چند لایه استفاده می شود اگر به بدنه وان بادی توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که دیواره های وان به صورت چند لایه است . این طراحی باعث شده است تا دیواره های وان بتواند به خوبی وزن بالای آب را که در داخلش ریخته می شود را تحمل کند . استفاده از وان های بادی نیز بسیار راحت بوده و برای این کار تنها کافیست که با استفاده از یک پمپ باد وان بادی را باد کنید . در بدنه وان های بادی دریچه های بادی وجود دارد که می توانید از آن طریق به سادگی وان را راه اندازی کنید .