ویژگی های استخر بادی کودک

ویژگی های استخر بادی کودک اینتکس استخر های بادی ، محصولاتی هستند که به صورت بادی طراحی شده اند و به دلیل ویژگی های بسیار عالی که دارند ، به یکی از پر طرفدار ترین بستر های آبی برای آب تنی و تفریحات به خصوص برای کودکان تبدیل شده اند . این استخر های بادی به صورت کلی به دو دسته ، استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال تقسیم می شوند که تفاوت ها و شباهت هایی را با یکدیگر دارند ، ولی ویژگی استخر بادی کودک با توجه به اینکه برای رده های سنی کودکان طراحی شده است ، کمی تفاوت دارد که بهتر است در خرید استخر بادی کودک به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را نسبت به سن کودک خود خریداری کنید . برای اینکه بهتر بتوانید مدل مورد نظر و متناسب با فرزندتان را انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید . استخر های بادی کودک از نظر اشکالی که دارند بسیار متنوع هستند و شما می توانید استخر های بادی کودکان را در طرح های مستطیلی ، مربعی ، گرد و ... مشاهده و آن ها را خریداری کنید . اما نکته ای که در این میان مطرح است ، ابعاد استخر بادی به خصوص عمق استخر های بادی کودکان خواهد بود . زیرا کودکان از خطر هایی که ممکن است برای آن ها در هنگام آب بازی و تفریحات آبی پیش بیاید ، آگاه نیستند ، بنابراین بهتر است که استخر هایی را انتخاب کنند که عمق کمی را دارند . به طور کلی می توان گفت که استخر های بادی کودک نیز ممکن است از نظر رده سنی به دو گروه سنین 3 تا 7 سال و 3 سال به پایین تقسیم شوند که به طور یقین ، کودکان سنین زیر 3 سال همان خردسالانی است که باید از استخر های ایمن بادی استفاده کنند . عمدتا ویژگی های استخر بادی کودک اینتکس برای سنین خردسالان به صورت وان بوده و طراحی شیبدار داشته و یا عمق بسیار کمی را خواهند داشت . این استخر ها عمدتا عمقی زیر 15 سانتی متر دارند ، به طوریکه در صورت سر خوردن نیز خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد ، به خصوص که برخی از این استخر های بادی به صورت شیبدار طراحی شده اند و یا در کف استخر جایی به عنوان تکیه گاه و یا صندلی قرار دارد که کودکان می توانند با تعادل بسیار بهتری در آن قسمت نشسته و در هنگام آب تنی یا حمام کردن بتوانند تعادل خود را نیز حفظ کنند .

اما ویژگی های استخر بادی کودک اینتکس برای رده های سنی بالای 3 سال ، ممکن است تفاوت هایی را نیز داشته باشد . عمدتا برای این رده های سنی استخر های بادی عمقی بیش از 20 سانتی متر را داشته و ممکن است در برخی از مدل ها تا 50 الی 60 سانتی متر عمق داشته باشند . کودکان در این رده سنی بهتر می توانند با آب و استخر ارتباط بگیرند و در بازی های خود آگاه تر خواهند بود . ولی این توصیه همواره به والدین گفته می شود که در هنگام بازی کودکان به بازی آن ها نظارت داشته باشند . استخر های بادی کودک همچنین از نظر ابعاد ممکن است مساحت های مختلفی را داشته باشند که انتخاب این ابعاد کاملا سلیقه ای بوده و شما می توایند بر اساس نیاز و آن چیزی که کودکان دوست دارند ، استخر بادی کودک را انتخاب کنید . شما می توانید با خرید استخر بادی بزرگ کودک ، فضای زیادی را برای بازی کودکان فراهم کنید تا حتی آن ها بتوانند در کنار دوستان خود و یا خواهر یا برادرانشان به بازی کردن مشغول شوند . استخر های بادی به خودی خود ایمنی بسیار خوبی را دارند ، چرا که بدنه این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند و این طراحی بادی باعث آن خواهد شد که بدنه استخر نرم باشد و در صورت برخورد کودکان با دیواره های استخر آسیبی به آن ها وارد نشود . این در حالی است که برخی از استخر های بادی دارای کف بادی نیز هستند که معمولا این طراحی در استخر های بادی کودک و خردسال استفاده می شود ، تا در هنگام بازی و تفریحات آبی ، در صورت برخورد کودکان با کف استخر آسیبی به آن ها وارد نشود و آن ها بتوانند با آرامش بیشتری به بازی کردن بپردازند . از ویژگی های دیگر استخر بادی کودک ، می توان به برخی از مدل هایی اشاره کنیم که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته شده اند و در کنار استخر ، وسایل های دیگری برای بازی وجود دارد که می تواند کودکان را بسیار بیشتر سرگرم کند .

یکی از ابزار های بازی که در برخی از استخر های بادی وجود دارد ، می توان به سرسره های بادی اشاره کرد که هر یک از آن ها به نوعی شبیه به استخر های بادی و متناسب با آن ها طراحی شده اند که می تواند یک سطح شیبدار بسیار عالی و نرم را برای سر خوردن کودکان فراهم کنند ، مدل های زیادی از این استخر ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید که در کنار استخر این سرسره های بادی نیز به صورت مجزا عرضه شده اند که شرکت های بزرگ با خلاقیت های خود آن ها را تولید کرده اند . برخی از استخرهای بادی جدید برند هایی نظیر بست وی و اینتکس دارای سرسره های بازی بسیار بزرگی هستند و استخر های آن ها شبیه به قلعه های بازی که در درون پارک ها مشاهده می کنید ، طراحی شده اند ، این استخر های بادی به خوبی می توانند برای بازی دسته جمعی کودکان مناسب باشند و چه بسا برخی از آن ها برای استفاده 7 نفره ، 9 نفره و ... کاربرد دارند که به واسطه بزرگ بودن آن ها ، نیاز است تا استخر های بادی را در یک محیط باز راه اندازی شوند .

شرکت هایی مانند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم از بهترین برند هایی هستند که توصیه می شود از محصولات این شرکت ها خریداری کنید ، زیرا برند های نام برده محصولات بادی اورجینال و با کیفیتی را تولید می کنند که برای استفاده بسیار مناسب هستند . از ویِژگی های استخر بادی کودک اینتکس می توان به عدم حساسیت پوستی کودکان به تولیدات این برند اشاره کنیم . شرکت اینتکس برای ساخت استخر های بادی عمدتا از موادی به نام پی وی سی استفاده می کند که بسته به نوع استخر های بادی ممکن است از لایه های ضخیم یا نازک این جنس استفاده شود . ولی عمدتا ضخامت لایه های این استخر ها 30 تا 50 میلی متر می باشد . استخر های بادی مقاوم هستند که علاقه و بر داشتن بدنه ضخیم تر ، طراحی چند لایه داشته باشند ، به عنوان مثال استخر های بادی که دارای طراحی سه لایه ای بوده و بدنه یا همان دیواره آن ها به صورت چند لایه ساخته شده است ، می تواند وزن بالای آب را به راحتی تحمل کند . همانطور که اشاره شد ، اجناس نام برده از مواد طبیعی ساخته شده اند که هیچگونه آسیب پوستی را برای بدن ایجاد نخواهد کرد . در رابطه سایر ویژگی های استخر بادی کودک اینتکس می توان به مواردی همچون سبک بودن و قابلیت جابجایی آسان و حتی نگهداری آن ها اشاره کنیم ، این استخر ها به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، عمدتا پس از تخلیه باد در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی می شوند ، به همین علت می توانید در سفر ها نیز استخر را به همراه خود ببرید و در هر جایی که کودکان دوست دارند ، استخر های بادی را راه اندازی کنید . راه اندازی را می توانید به وسیله پمپ های باد نیز انجام دهید . شما عزیزان می توانید استخر های بادی اورجینال اینتکس را به صورت مستقیم و ارزان از فروشگاه اینتکس در تهران و شعب های مختلف به صورت حضوری و در شهر های دیگر به صورت اینترنتی خریداری کنید .