پمپ باد باطری خور

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد باتری خور اینتکس محصولی ساخته شده برای باد نمودن و راه اندازی تمام محصولات بادی اعم از تخت، تشک، قایق، استخر و ... که بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده دارد. این پمپ قدرت بالایی را در پمپاژ باد داشته و علاوه بر آن از کاربرد دیگری به نام مکش باد نیز از دریچه دیگری بهره مند است. این محصولا به همراه خود یک نازل سه حالته داشته که می توان توسط آن هر نوع محصول بادی را راه اندازی نمود.

جزئيات ابعاد بسته بندی: 16x13x13 سانتيمتر توضيحات محصول پمپ باطری بهترین انتخاب برای استفاده های خارج از منزل، سفر و طبیعت گردی مناسب برای کليه محصولات بادی اينتکس بسیار سبک و قابل حمل. قابل استفاده با 4 عدد باطری متوسط 1.5 ولت. دارای نازل سه کاره برای تمام محصولات بادی.


پمپ باد باطری خور از سری پمپ های بسیار محبوب و کاربردی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که توسط برند بزرگ و معروف اینتکس نیز ساخته شده است . برای همین می توانید انتظار عملکرد راضی کننده و مطلوبی را از پمپ باد باطری خور داشته باشید . زیرا این برند یکی از تخصصی ترین برند ها در زمینه ساخت و فروش پمپ باد و همچنین محصولات بادی می باشد . با توجه به تولیدات انبوه و بسیار پر فروش محصولات بادی اینتکس ، شرکت سعی بر این داشته است تا با تولید پمپ های باد دستی ، برقی ، پدالی و باطری خور ، شرایط را برای راه اندازی محصولات بادی بسیار ساده تر و راحت تر کند . در ادامه قصد داریم تا شما را با پمپ باد باطری خور که یکی از جدید ترین و بهترین پمپ های باد است ، آشنا کنیم .

به طور اجمالی انواع پمپ های باد را در ابتدای مطلب معرفی کردیم ، هر یک از پمپ های باد با توجه به طراحی و ویژگی ساختاری که دارند ، روش های متفاوتی را برای راه اندازی دارند ، با توجه به همین موضوع نیز ، شرکت اینتکس برای اینکه شما بتوانید محصولات بادی خود را در هر شرایطی و با روش خاص خود راه اندازی کنید این محصولات را تولید کرده است . به عنوان مثال پمپ باد باطری خور ، به دلیل اینکه باطری خور است ، می تواند استفاده از آن را در هر لحظه فراهم کند تا شما بتوانید از آن برای راه اندازی محصولاتی همچون تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و کاناپه های بادی استفاده کنید . 

این پمپ به دلیل اینکه باطری خور است ، نیازی به حرکت مکانیکی شما به جهت تلمبه زدن نخواهد بود و با کمک باطری به خوبی می تواند عملیات پمپاژ را انجام دهد ، بنابراین برای افرادی که دوست دارند در ساده ترین و راحت ترین حالت ممکن محصولات بادی خود را راه اندازی کنند می توانند از پمپ های باد باطری خور استفاده کنید . این پمپ باد بسیار مناسب برای استفاده در سفر ها می باشد ، اگر شما به دنبال خرید پمپ باد مسافرتی هستید که نیازی به تلمبه زدن نداشته باشید ، بهترین گزینه ها برای شما استفاده از پمپ باد باطری خور و همچنین استفاده از پمپ باد شارژی می باشد . 

هر دو این پمپ ها قدرت خوبی را برای راه اندازی محصولات بادی داشته و شما می توانید به دفعات زیاد محصولات بادی خود را راه اندازی کنید . بنابراین برای استفاده در سفر ها ، پمپ باد باطری خور یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود . کم حجم بودن پمپ باد و وزن سبک آن ، جابجایی پمپ باد را برای شما بسیار ساده تر و آسان تر خواهد کرد تا بتوانید آن را بدون اینکه فضایی را اشغال کند در داخل صندوق عقب ماشین قرار داده و با خود به سفر ببرید . ابعاد بسته بندی پمپ باد باطری خور برابر با 16 در 13 در 13 سانتی متر می باشد که بسته بندی بسیار کوچکی است . 

پمپ باد باطری خور دارای سری و نازل های مختلفی است که شما می توانید با توجه به نوع دریچه بادی که محصولات بادی دارد ، تغییر دهید . این تغییر دادن بسیار آسان بوده و شما می توانید تنها با تغییر دادن نازل ، به بهترین شکل محصولات بادی را راه اندازی کنید . پمپ باد باطری خور دارای سه نوع نازل مختلف است که در تصویر نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید . ولتاژ مصرفی پمپ باد باطری خور زیر 12 ولت است و باتری های مورد استفاده در این پمپ باد ، 4 عدد باتری 1.5 ولتی است که می توانید آن را به راحتی جابجا و تعویض کنید چرا که دسترسی به این باتری ها وجود دارد . جنس بدنه پمپ باد باطری خور اینتکس از پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه ها و فشردگی ها می تواند دوام بسیار خوبی را از خود نشان دهد .  


 نوع باتری خور
 ولتاژ مصرفی زیر 12 ولت 
 باتری مورد استفاده 1.5 ولت
 تعداد باتری مورد نیاز 4 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 ابعاد بسته بندی 16*13*13 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...