پمپ باد شارژی و فندکی اینتکس

INTEX 66633

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد شارژی و فندکی اینتکس هم از دیگر محصولات فوق العاده شرکت اینتکس است که به تازگی تولید شده و ساختار بی نظیری را هم دارا می باشد که سبب شده تا افرادی که قصد خرید پمپ باد را دارند این محصول را یک پیشنهاد ایده ال در نظر بگیرند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دو نوعه می باشد. این بدین معناست که شما برای راه اندازی این محصول هم می توانید از شارژر این محصول استفاده کرده و ان را شارژ نمایید و یا از شارژر فندکی این محصول استفاده کرده و با استفاده از فندکی خودرو خود این پمپ را راه اندازی نمایید. این محصول قابلیت استفاده به دوصورت پمپاژ و هم چنین مکش را هم دارا می باشد که علاوه بر باد کردن این محصول می توانید از ان برای خالی کردن باد محصولات بادی خود هم استفاده کنید. هم چنین این پمپ مناسب برای باد کردن استخر بادی ، تخت و تشک بادی ، مبل بادی و دیگر محصولات بادی موجود در بازار می باشد. هم اکنون این کالا قابل خرید از نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد.


پمپ باد شارژی و فندکی اینتکس از سری پمپ های دو کاره می باشد که با دو مدل مختلف شارژی و فندکی قابلیت راه اندازی و استفاده را دارا می باشد. این محصول قطعا به دلیل دارابودن کیفیت بالای ساخت و تولیدی که دارد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا و با توجه به این که با استفاده از این پمپ قادر خواهید بود تا تمام محصولات بادی را راه اندازی نمایید ، ما نیز قصد داریم تا این پمپ باد را به صورت کامل نقد و بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا یکی از مواردی که در خرید یک پمپ باد اثر گذار است ، نوع ظاهر و راحتی در استفاده ان می باشد که قطعا مشتریان با مشاهده یک پمپ باد و دیدن جزئیات طراحی ان اقدام به خرید و انتخاب یک محصول می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این پمپ باد دارای بدنه ای کوچک و زیباست که از رنگ مشکی در طراحی و تولید ان استفاده شده است. تنها دور تا دور این محصول است که چند خط زرد رنگ قرار گرفته است که باعث شده تا از یکنواختی طراحی خارج شود. درباره کارکرد اصلی این محصول نیز باید عنوان کنیم که این پمپ دارای یک عدد دکمه خاموش و روشن در بخش پایینی خود می باشد که قطعا پس از اتصال این محصول به برق می توانید به سادگی ان را روشن نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نیز دارا بودن دو محفظه می باشد که یکی برای خارج کردن باد و پمپاژ ان بوده و دیگری هم برای مکش باد استفاده می شود که هر دوی این ها باعث شده تا یک پمپ باد اینتکس دو کاره را شاهد باشیم.

جنس بدنه

قطعا جنس بدنه هم یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب این پمپ خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده طراحی گردیده است که قطعا مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. هم چنین این محصول تا چهار ساعت به صرت یک سره قادر به کار کردن می باشد و در صورت داغ شدن نیز به صورت خودکار این محصول خاموش می شود که مانع از سوختن موتور این پمپ شده است.

ابعاد و وزن

این محصول در یک بسته بندی کوچک در ابعاد 24 در 14 در 14 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این ابعاد سبب شده تا بتوانید به راحتی این محصول را در اختیار داشته و از ان استفاده نمایید. نکته دیگر در خصوص این محصول دارا بودن وزن بسیار کم این کالاست که به راحتی می توانید ان را حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از معایب بزرگ این محصول که در کشور ما این مشکل وجود دارد استفاده از ولتاژ مصرفی 110 ولت می باشد که سبب شده تا از شارژر این محصول نتوانید استفاده کنید و تنها با استفاده از برق فندکی ماشین بتوانید این پمپ را راه اندازی کنید. این مشکل با استفاده از یک تبدیل ولتاژ البته قابل جبران خواهد بود اما هزینه جداگانه ای را برای شما خواهد داشت که قطعا مقرون به صرفه نبوده و این کار را پیشنهاد نمی کنیم. در هر صورت پس از متصل کردن این محصول به برق با هر روشی حال می توانید دکمه روشن کردن این پمپ را فشار داده و سپس با استفاده از نازل سه حالته این پمپ ان را در داخل محصول بادی خود قرار داده و اقدام به باد کردن ان کنید. پس از اتمام باد نیز حال می بایست سعی کنید تا به راحتی ان را خاموش کرده و کنار بگذارید. مراقبت از اینمحصول هم ساده و اسان بوده و با دفترچه راهنمای این محصول می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

جمع بندی

پمپ باد شارژی و فندکی اینتکس یک محصول کامل و ایده ال می باشد که ساخت شرکت اینتکس بوده و برای تمام سنین مناسب خواهد بود. این کالا دارای قیمت ارزان بوده و هم اکنون می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.


 نوع شارژی و فندکی
 ولتاژ مصرفی  110 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...