پوشش چادر مسافرتی کیت

Push 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوشش چادر مسافرتی کیت محصولی برای استفاده بر روی چادر های مسافرتی می باشد با استفاده از آن مقاومت چادر شما در برابر آب ، سرما و حرارت دوچندان می شود . این پوشش در دو رنگ آبی و طوسی موجود می باشد و همچنین برای چادر های 8 نفره و 10 نفره نیز وجود دارد . برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

  • پوشش چادر مسافرتی کیت
  • دارای رنگ های آبی و طوسی
  • دارای دو سایز مناسب برای چادر 8 نفره و 10 نفره
  • کد محصول : Push 2

علاوه بر اینکه فروشگاه اینترنتی اینتکس وسیله های کمپ و وسیله های مسافرتی مانند چادر مسافرتی را موجود کرده است ، ولی در کنار آن وسیله های جانبی چادر های مسافرتی را موجود کرده است تا شما بتوانید در طول مسافرت خود و در زمان هایی که در محلی کمپ می زنید ، بتوانید به مراتب شرایط ایده آل تری را برای خود رقم بزنید و سعی کنید که چادری ضد آب تر را برای خود داشته باشید . برای همین فروشگاه اینتکس پوشش چادر مسافرتی کیت را موجود کرده است که یک پوشش خاص و منحصر به فرد است و کارایی فوق العاده ای را داشته و می تواند یک وسیله فوق العاده مطمعن و عالی برای شما در روز های بارانی باشد . بله با استفاده از پوشش چادر مسافرتی کیت می توانید حتی در روز های بارانی نیز کمپ زده و به مسافرت بروید ، بدون اینکه نگران خیس شدن باشید . 

در ابتدا نیاز است تا شما را با چادر مسافرتی مدل کیت آشنا کنیم تا بدانید که این محصول برای کدام نوع از چادر های مسافرتی مناسب است . تنوعی که در ساخت چادر های مسافرتی وجود دارد بسیار زیاد است ، اما در این میان یک نوع چادر مسافرتی معروف و پر طرفدار به نام چادر مسافرتی کیت وجود دارد که طراحی بی نظیری داشته و از مقاوم ترین نوع چادر های مسافرتی می باشد . این چادر مسافرتی در واقع همان چادر های مسافرتی اتوماتیک می باشند که سازه ای چتری مانند دارند . با این توضیحات قطعا متوجه شدید که چادر مسافرتی کیت چه نوع چادر مسافرتی است و پوشش چادر مسافرتی کیت مناسب برای کدام نوع چادر های مسافرتی هستند ، برای همین بهتر است که در خرید این محصولات دقت کافی را داشته باشید . 

البته باید در هنگام خرید پوشش چادر مسافرتی دقت داشته باشید که مدل فوق مناسب برای دو سایز چادر مسافرتی 8 نفره و 10 نفره می باشد ، برای همین اگر چادر مسافرتی شما کوچک تر و یا بزرگ تر است ، باید به سراغ سایر پوشش های چادر مسافرتی بروید که متناسب با چادر شما باشد و بتوانید به راحتی و بدون مشکل از آن ها استفاده کنید . به طور کلی می توان گفت که وجود پوشش چادر مسافرتی برای چادر های کیت می تواند گاها ضروری باشد ، به این دلیل که بسیاری از چادر های مسافرتی کیت دارای سقف های غیر شیبدار هستند و اگر بارانی ببارد ، ممکن است آب در سقف چادر مسافرتی جمع شود ، برای همین با استفاده از این پوشش می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید . 

نکته اینجاست که پوشش چادر مسافرتی به صورت شیبدار بوده و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، اصلا آب بر روی آن راکد باقی نخواهد ماند و سریعا به کناره های چادر سرازیر خواهد شد ، بدین ترتیب اگر حتی بارش باران بسیار شدید باشد ، باز هم این پوشش می تواند از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند . این محصول در چندین رنگبندی ساخته و تولید شده است ، برای همین شما می توانید با علاقه ای که دارید ، این چادر مسافرتی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . در حال حاضر دو رنگ آبی و طوسی این سایز از پوشش های چادر مسافرتی کیت در فروشگاه اینتکس موجود بوده و شما می توانید آن را خریداری کنید . نصب این پوشش بسیار کار آسانی بوده و در دفترچه راهنمای آن توضیحاتی مبنی بر اینکه چگونه چادر را نصب کنید ، آورده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...