چادر مسافرتی اف ای تی

67415

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی اف آی تی محصولی دیگر از این شرکت ایرانی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. این چادر دارای ظرفیت 8 نفره بوده و از رنگبندی های مختلفی بهره مند است. همچنین این محصول دارای یک پنجره و درب ورودی بزرگ بوده که از لایه توری نیز برخوردارند. 

چادر مسافرتی: قابلیت باز و بسته شدن به صورت چتر برپایی چادر در کوتاهترین زمان ( کمتر از 5 دقیقه ) طول211 متر و عرض 180 ارتفاع 140 پنجره توری جهت تهویه مطبوع با امکان باز و بست از داخل اتصالات مستحکم با طراحی زیبا و جنس مقاوم و ضدآب دارای کیف کم حجم جهت سهولت در جابجایی و مسافرت ، این چادر مسافرتی عصایی نامیده میشود که نصب آن 5 دقیقه طول میکشد ، دارای دو لایه ، ضد آب ، رنگ زرد ، دارای توری برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی ، این چادر تک پوش میباشد. این چادر بسیار شیک و زیباست که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که از این جهت به خرید خود اهمیت فراوانی می دهند. علاوه بر این چادر مسافرتی کیفیت فوق العاده بالایی داشته به طوری که مدتها در کنار شما خواهد بود. وزن آن هم فوق العاده سبک است تا بتواند همراه خوبی در کنار شما در سفر های طولانی مدت باشد. برای خرید این چادر مسافرتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 02144221970 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و آن را برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 211 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای توری برای پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

اف آی تی شرکتی با سابقه ی بسیار در تولید چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت وهمچنین با قیمت مناسب بازار این محصول را در دست بگیرد و طرفداران بسیاری را به دست بیاورد . چادر مسافرتی 8 نفره نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت .  

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی چادر مسافرتی اف آی تی 8 نفره به صورت عصایی بوده و در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . این چادر دارای یک درب ورودی بزرگ و یک عدد پنجره برای رد و بدل شدن هوا می باشد . در قسمت های کناری این محصول محل هایی برای نصب میخ و طناب تعبیه شده است تا بتوان از آن در کوهستان و یا فضاهایی که طوفان و یا باد شدید در حال وزیدن می باشد نیز استفاده نمود . درب ورودی و پنجره نیز دارای توری جداگانه ای می باشند تا از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر محافظت کنند . 

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که در در برخی از محصولات این شرکت و حتی شرکت های دیگر استفاده می شود . دلیل استفاده از این پارچه این است که علاوه بر اینکه دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد همچنین به طور کامل در برابر آب و باران نیز مقاوم می باشد . در بدنه ی این چادر نیز میله های آلومینیومی تعبیه شده است تا چادر بتواند در مقابل باد های شدید و طوفان مقاومت کند و شکل کلی چادر تغییر نکند و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی اف آی تی 8 نفره دارای 211 سانتی متر طول ،180 سانتی متر عرض و 140 سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک چادر مسافرتی 8 نفره بوده و می توان آن را به راحتی در هر مکانی برپا نمود . ابعاد استاندارد باعث این شده است تا بتوان از آن در هر مکانی استفاده نمود و آن را به هر مکانی نیز انتقال داد . این چادر مسافرتی مناسب برای 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر در حالت درازکش می باشد .

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از چادرهای مسافرتی می بایست از پاره شدن آنها جلوگیری نمود زیرا در صورت پاره شدن انکان نفوذ آب به داخل چادر و همچنین ورود حشرات و گرد و خاک فراهم می شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توان به راحتی آن را تعمیر کرد و از آن استفاده نمود . راه اندازی محصول نیز بسیار کار ساده ای می باشد . حتی اگر برای اولین بار باشد که این چادر را برپا می کنید می توانید در کمتر از 2 دقیقه آن را در محل دلخواه خود قرار دهید و از آن استفاده کنید . جمع کردن چادر نیز کار دشواری نبوده و می توان در همین زمان آن را جمع کرد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی اف آی تی محصولی با مقاومت بالا و تولید شده از مواد اولیه مرغوب می باشد . محل های مخصوص برای قرار دادن میخ و طناب ، توری داخلی و بدنه ی ضدآب نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...